PARAPREMIER április 16-án, 20:25-kor a Feketelista című bűnügyi sorozat hazánkban a VIASAT3-on startolt először.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Euroexam nyelvvizsgákra
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK film promóció Hogy építsünk film brandet blockbusterek nélkül? play Accion.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
STRUCT.Zine. „A Struct.Zine építészetelméleti fanzine online hírfolyama és tanulmánygyűjteménye” Missziója: Missziója, hogy felvetéseivel, vitaindító.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
TT Kovács Sándorné.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Közösségi oldalak használata
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
A Facebook marketing trendjei
„Ötletből pénzt”.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Közösségi portálok használata Tepszis Barbara 8/A Salamon Róza (felkészítő tanár) Dr. Török Béla Óvoda, Általános Iskola, Speciális Szakiskola,Egységes.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
Orvosi kifejezések a köznyelvben Izsó Szilvia FOK III/
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Egy nyelvtanár második élete: Second Life Csoma Katalin Kanada Nagykövetsége Számítógép a nyelvtanításban március 3.
AOSZ Klubkártya kampány 2015 október-november. Mi az AOSZ kártya AOSZ kártya az autizmussal élők és/vagy családtagjaik számára különféle kedvezmények.
Top 20 termékosztály – szeptember
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Cím elrendezés Alcím.
Projektindító találkozó Október
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Eiffel torony La Tour Eiffel.
PTE Természettudományi Kar
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Kiss Dániel Tanársegéd
……………………………… „Szigorúan titkos!” MINISZTÉRIUM ig
Cím elrendezés alcím.
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Flip-It! A módszer alkalmazása
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés alcím.
Cím Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
Mi mit miért? Mottó: nem értünk hozzá!
Előadás másolata:

PARAPREMIER 2014. április 16-án, 20:25-kor a Feketelista című bűnügyi sorozat hazánkban a VIASAT3-on startolt először.

SHAME ON US! A gond csak az, hogy angol nyelven, ráadásul felirat nélkül.

TŰZOLTÁS – ELSŐ FÁZIS Mit lehet ilyenkor tenni? Azonnal cselekedni kell. Ezért már az adás ideje alatt: Eldöntöttük, hogy új promót gyártunk, hogy korrigáljuk a hibát. Stúdióidőpontot foglaltunk MÁSNAP REGGEL 7-re. Megállapodtunk a narrátorral. Az adás után pedig: Megírtuk az új promó szövegét. Lefoglaltuk az adásismétlés időpontját másnap estére. 4. 3. 2. 1. 0.

TŰZOLTÁS – MÁSODIK FÁZIS https://www.youtube.com/watch?v=BE9iuBX6Ekw0 5. A promó másnap reggel 8:15-re készült el.

TŰZOLTÁS – HARMADIK FÁZIS … 6. A promót 2014. április 17-én többször leadtuk adásban, valamint feltöltöttük a Youtube-csatornánkra is. Elküldtük a promót a sajtóközleménnyel az online szakmai fórumoknak. 7.

TŰZOLTÁS – HARMADIK FÁZIS 8. Facebook-borítóképet, valamint Highlight méretű posztot gyártottunk, ahol saját magunkat figuráztuk ki. 9. Külön Facebook-posztban is hirdettük a promót a VIASAT3 és a VIASAT6 Facebook-oldalain, és minden kérdésre azonnal válaszoltunk. Igen, még a kellemetlenekre is. :)

EREDMÉNYEK Több mint 250 elismerő komment, köszönőüzenet és mail rajongóktól.

EREDMÉNYEK A Youtube-promót egy nap alatt több mint 3000-en nézték meg.

EREDMÉNYEK Több elismerés, több felületen a szakmai fórumoktól.

EREDMÉNYEK A közösségi platformokon (Youtube, Facebook, blogok) összesen több, mint 250 EZER embert értünk el, a másnapi ismétlést pedig 30,03%-kal többen nézték, mint az egy nappal ezelőtti, angol nyelvű filmet (a 18-49-es korosztály 3,13, illetve 4,07%-a).

TANULSÁG TANULSÁG Csak az hibázik, aki dolgozik. Everybody deserves a second chance.