a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat Fiatalok pénzügyi tudatosságának fejlesztését célzó együttműködése
RÓLUNK A DUE MédiaHÁLÓZAT több, mint 20 éve tevékenykedik az ifjúsági médiapiacon. Hálózatunkba több mint 500 közép- és felsőoktatási intézmény tartozik országosan. Csatornáinkon keresztül több mint 350 ezer fiatalt érünk el. Az 1,2 millió középiskolás és egyetemista diák 30%-át teljes biztonsággal érjük el. Hatékonyságunk titka, hogy a célcsoportot a véleményformáló fiatalokon keresztül szólítjuk meg. A DUE médiumainak erőssége, hogy az információkat adó és a befogadó célcsoport azonos. Együttműködő partnerünk, a DUE Médiahálózat hazánk második legnagyobb újságíró szervezete.
CÉLCSOPORTUNK avagy a pozitív irányba fejleszthetők A DUE Médiaügynökség célcsoportja az Y, Z generáció, amely a fogyasztói társadalom alakítója és húzórétege. Elsődleges célcsoport: véleményvezér diákújságírók és diákrádiósok középiskolások felsőoktatásban tanulók pedagógusok szülők
PÉNZÜGYmINISZTÉRIUM–due együttműködés Célunk PÉNZÜGYmINISZTÉRIUM–due együttműködés A DUE Médiahálózat egy komplex programmal vesz részt a Magyar Kormány által elfogadott, a PM által gondozott pénzügyi tudatosság fejlesztését célzó stratégiai programban. Cél: a fiatalok számára érthető nyelven és hiteles információkkal tájékoztassuk a diákokat, illetve biztos támpontokat adva kielégítsük kíváncsiságukat és tudásszomjukat. a fiatal korosztályt tájékoztatjuk, edukáljuk, hogy emelkedjen a korosztály pénzügyi kultúrája.
MÓDSZERTANUNK Kampányunkat a DUE Médiaügynökség speciális kommunikációs csatornáira építjük. A piacon egyedülálló módon anyagainkat a diákok készítik, saját nyelvezetüket használva. az általuk leírt információkat könnyebben elfogadják, mint ha egy felnőtt újságíró a sajtóban megszokott módon és nyelvezettel mutatná be a témát.
MÉDIAESZKÖZEINK tartalmak az új generációtól A célcsoport készíti, akikhez ügyfeleink az üzeneteiket szeretnék eljuttatni. DUE Tallózó DUE Rádió DUE Online DUE Facebook Sajtófesztivál (tavasz) Kommunikációs és Média szaktábor (nyár) Médiatalálkozó (ősz) Nagy diák teszt sorozat Bemutatkozik a DUE Médiaügynökség
DUE TALLÓZÓ „fiataloknak aggyal” 32 színes oldalon, 30 000 példányban ingyenesen terjesztjük Országosan 500 középiskolában és felsőoktatási intézményben 240 ezer diák olvassa 14-24 év közötti korosztály 30%-át teljes biztonsággal eléri A célcsoport aktív tagjai készítik profi újságírók támogatásával A lap képes alkalmazkodni a mai generáció szüntelenül változó igényeihez www.duetallozo.hu
DUE RÁDIÓ „szünetben a füledben” az iskolarádió hálózat tagjai nagy tanulólétszámú iskolák országosan közel 220 általános és középiskolában 180 ezer diák hallgatja óraközi szünetekben a 12-18 év közötti korosztály 30%-át teljes biztonsággal eléri A diákrádiókban megszólaló magazin követi a print sorozat tematikáját. Itt kiemelendő az együttes hatás www.dueradio.hu
DUE ONLINE „mindig bejön” Magyarország Ifjúsági Médiaportálja Az elmúlt évben közel 500 ezer egyedi látogató A látogatók többsége a fiatal véleményformálók köréből kerül ki Honlap fényképes és videó tudósítások formájában is beszámol a DUE Médiahálózat eseményeiről, programjairól A portál összegyűjti a hazai ifjúsági médiával kapcsolatos híreket Az oldal kiváló felületet biztosít a partnereinkkel közös projektek megjelenítésére www.due.hu/
DUE Facebook „a naprakész” A klasszikus képes posztok mellett kvízjátékokkal, applikációkkal is tudjuk növelni a projekt hatékonyságát A DUE Facebook oldalának közel 8520 véleményvezér követője van Napi kapcsolatot ápolunk velük
Pénzügyes rovat a due tallózóban
Pénzügyes rovat a due tallózóban
DUE ONLINE
Pénzügyes a due facebookon
Pénzügyes magazin a due rádióban
Kommunikációs és Média Szaktábor az év legjobb 10 napja Az együttműködés keretében pénzügyi projektnapot szerveztünk a DUE nyári Kommunikációs és Média táborában. A Balatonszárszón megrendezett médiatábor közel 100 véleményvezér diákmédiás és 15 profi médiaszakember részvételével zajlott
További terveink a PM és a DUE a stratégia keretein belül egy Nagy Diák Iq-teszt formátumára épített, egyedi Pénzügyes teszt Megszervezése melynek célja, hogy játékosan segítsük a fiatalok pénzügyi jártasságát, bővítsük pénzügyi ismereteiket. Nagy Magyar Filmteszt Diákoknak Nagy Diák IQ-teszt
Cél a játékos edukálás A nagy diák tesztsorozatba illeszkedő programot a felek a 2018-19-es tanév folyamán tervezik megvalósítani.
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Dr. Szayly József Alelnök, ügyvezető Mobil: +36 (30) 940 2268