a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
Miért fontos a fiatal korosztályok pénzügyi jártasságának fejlesztése? Simor András a Magyar Nemzeti Bank elnöke október 6.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Pénziránytű pénzügyi ismeretterjesztő honlap fiataloknak Háttér információk Szalay György Pénzügyi Kultúra Központ november 27.
Dr. Istvánovics Éva ügyvezető igazgató - Piacfelügyeleti igazgatóság A PSZÁF pénzügyi fogyasztóvédelmi tevékenysége és a témához.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
A statisztikai jártásság megközelítései, modellje A (felső)oktatás szerepe Peter Kovacs Associate professor Department of Statistics and Demography, Faculty.
HAGYOMÁNYOS ÉS ALTERNATÍV ÖSZTÖNZŐ ESZKÖZÖK AZ NFH TEVÉKENYSÉGÉBEN Pintér István főigazgató Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Országos Fogyasztóvédelmi.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Idősek és ifjak a jövőért
Modern Iskola 2010/1011. Modern Iskoláról Kiadónk a Modern Iskola szaklap,, az internetes honlap, (televíziós műsor- jelenleg szünetel), valamint rendezvényszervezés.
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Haszon rendezvények médiaajánlat
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Szakiskolai fejlesztési program
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Study in Hungary Facebook Marketing
Az online marketing legújabb generációja
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Szponzorációs ajánlat
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Előadás másolata:

a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat Fiatalok pénzügyi tudatosságának fejlesztését célzó együttműködése

RÓLUNK A DUE MédiaHÁLÓZAT több, mint 20 éve tevékenykedik az ifjúsági médiapiacon. Hálózatunkba több mint 500 közép- és felsőoktatási intézmény tartozik országosan. Csatornáinkon keresztül több mint 350 ezer fiatalt érünk el. Az 1,2 millió középiskolás és egyetemista diák 30%-át teljes biztonsággal érjük el. Hatékonyságunk titka, hogy a célcsoportot a véleményformáló fiatalokon keresztül szólítjuk meg. A DUE médiumainak erőssége, hogy az információkat adó és a befogadó célcsoport azonos. Együttműködő partnerünk, a DUE Médiahálózat hazánk második legnagyobb újságíró szervezete.

CÉLCSOPORTUNK avagy a pozitív irányba fejleszthetők A DUE Médiaügynökség célcsoportja az Y, Z generáció, amely a fogyasztói társadalom alakítója és húzórétege. Elsődleges célcsoport: véleményvezér diákújságírók és diákrádiósok középiskolások felsőoktatásban tanulók pedagógusok szülők

PÉNZÜGYmINISZTÉRIUM–due együttműködés Célunk PÉNZÜGYmINISZTÉRIUM–due együttműködés A DUE Médiahálózat egy komplex programmal vesz részt a Magyar Kormány által elfogadott, a PM által gondozott pénzügyi tudatosság fejlesztését célzó stratégiai programban. Cél: a fiatalok számára érthető nyelven és hiteles információkkal tájékoztassuk a diákokat, illetve biztos támpontokat adva kielégítsük kíváncsiságukat és tudásszomjukat. a fiatal korosztályt tájékoztatjuk, edukáljuk, hogy emelkedjen a korosztály pénzügyi kultúrája.

MÓDSZERTANUNK Kampányunkat a DUE Médiaügynökség speciális kommunikációs csatornáira építjük. A piacon egyedülálló módon anyagainkat a diákok készítik, saját nyelvezetüket használva. az általuk leírt információkat könnyebben elfogadják, mint ha egy felnőtt újságíró a sajtóban megszokott módon és nyelvezettel mutatná be a témát.

MÉDIAESZKÖZEINK tartalmak az új generációtól A célcsoport készíti, akikhez ügyfeleink az üzeneteiket szeretnék eljuttatni. DUE Tallózó DUE Rádió DUE Online DUE Facebook Sajtófesztivál (tavasz) Kommunikációs és Média szaktábor (nyár) Médiatalálkozó (ősz) Nagy diák teszt sorozat Bemutatkozik a DUE Médiaügynökség

DUE TALLÓZÓ „fiataloknak aggyal” 32 színes oldalon, 30 000 példányban ingyenesen terjesztjük Országosan 500 középiskolában és felsőoktatási intézményben 240 ezer diák olvassa 14-24 év közötti korosztály 30%-át teljes biztonsággal eléri A célcsoport aktív tagjai készítik profi újságírók támogatásával A lap képes alkalmazkodni a mai generáció szüntelenül változó igényeihez www.duetallozo.hu

DUE RÁDIÓ „szünetben a füledben” az iskolarádió hálózat tagjai nagy tanulólétszámú iskolák országosan közel 220 általános és középiskolában 180 ezer diák hallgatja óraközi szünetekben a 12-18 év közötti korosztály 30%-át teljes biztonsággal eléri A diákrádiókban megszólaló magazin követi a print sorozat tematikáját. Itt kiemelendő az együttes hatás www.dueradio.hu

DUE ONLINE „mindig bejön” Magyarország Ifjúsági Médiaportálja Az elmúlt évben közel 500 ezer egyedi látogató A látogatók többsége a fiatal véleményformálók köréből kerül ki Honlap fényképes és videó tudósítások formájában is beszámol a DUE Médiahálózat eseményeiről, programjairól A portál összegyűjti a hazai ifjúsági médiával kapcsolatos híreket Az oldal kiváló felületet biztosít a partnereinkkel közös projektek megjelenítésére www.due.hu/

DUE Facebook „a naprakész” A klasszikus képes posztok mellett kvízjátékokkal, applikációkkal is tudjuk növelni a projekt hatékonyságát A DUE Facebook oldalának közel 8520 véleményvezér követője van Napi kapcsolatot ápolunk velük

Pénzügyes rovat a due tallózóban

Pénzügyes rovat a due tallózóban

DUE ONLINE

Pénzügyes a due facebookon

Pénzügyes magazin a due rádióban

Kommunikációs és Média Szaktábor az év legjobb 10 napja Az együttműködés keretében pénzügyi projektnapot szerveztünk a DUE nyári Kommunikációs és Média táborában. A Balatonszárszón megrendezett médiatábor közel 100 véleményvezér diákmédiás és 15 profi médiaszakember részvételével zajlott

További terveink a PM és a DUE a stratégia keretein belül egy Nagy Diák Iq-teszt formátumára épített, egyedi Pénzügyes teszt Megszervezése melynek célja, hogy játékosan segítsük a fiatalok pénzügyi jártasságát, bővítsük pénzügyi ismereteiket. Nagy Magyar Filmteszt Diákoknak Nagy Diák IQ-teszt

Cél a játékos edukálás A nagy diák tesztsorozatba illeszkedő programot a felek a 2018-19-es tanév folyamán tervezik megvalósítani.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Dr. Szayly József Alelnök, ügyvezető Mobil: +36 (30) 940 2268