Kinek? MIKOR? MIT?.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
CRM Apolló rendszer CRM = Customer Relationship Management
Advertisements

Költséghatékonyság a mezőgazdasági döntéstámogatásban
Az új rendszer a CobraConto.NET.
Szennerné Bagó Gabriella 2003.október 30.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Kimutatás tervező Egy lekérdezés adatait tetszőleges formájú nyomtatási listába lehet foglalni. ATLAS - SQL.
abas bevezetés az Ecorgan Kft-nél
? ? ? ? ? Bíró Judit. „MINI” Mobil Információ, Naprakész Irányítás Bíró Judit.
munkakör a tanirodai gyakorlatban
MOK Megatrend Oktatási Központ
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Kabai József AZ SQL-LEDGER SZABAD ÜGYVITELI RENDSZER
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
First Line e-Számlacentrum Integráció Vállalatirányítási rendszerekkel
Integrált Pénzügyi és Számviteli Programrendszer
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
Az e-kereskedelem (e-business)
Üzleti intelligencia Kecskemét 2007 ősz. BI Business Intelligence Üzleti Intelligencia Bevételnövelő és költségcsökkentő lehetőségek feltárása, döntéstámogatás.
Az MBS alapú üzleti megoldások, mint értékálló vállalati befektetések Ládonyi János ERP üzletág vezető.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
HOGYAN KÉSZÜLJÜNK FEL ÉS MIRE FIGYELJÜNK AZ ADÓHATÓSÁGI VIZSGÁLAT ALATT Mazars – Piac és profit Titre de la présentation 1.
E-beszerzés Bravo csoport.
infor:COM - Fitté tesszük!
III. A logisztika jövője
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
A vezetői információs rendszer
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Magyar Controlling Egyesület Pécs, 2005 szeptember Cég neve MCE Konferencia 2005 A controlling gyakorlata Controlling Kemény Gyula.
Vállalkozói készségek fejlesztése
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás

Dokumentumkezelés.
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Újdonságok az értékesítés, beszerzés, pénzügy témakörében XII. abas Vevőfórum, Balatonlelle június 5. – 7.
Vállalati modellek 2007.
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
1 Készletek. 2 Előadás anyaga Fogalmak, Csoportosítás, megjelenés a mérlegben, Értékelés Bekerülési érték, Mérlegérték (értékvesztés, visszaírás) Könyvviteli.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
Jene Károly Dolphin Kft.  Hogyan kerültünk közel az elektronikus számlázáshoz?  e-Számla megoldásaink  PKI megoldásunk  EDI megoldásunk  PKI bevezetés.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
INNOTRANSZ Mérnöki Iroda Kft. – Informatikai megoldások a környezetvédelemben Nyilvántartás informatikai megoldása a Fémtörvényhez Dr. Romhányi Gábor INNOTRANSZ.
Zárlati munka (Horányi Márton). Ütemezés Tao – HIP feltöltés  egyedi igények szerint hó  2008.IV.negyedév bizonylatok, könyvelés.
Giller Tamás Giller Tamás Mi az ERP? A vállalatirányítási rendszer egy olyan számítógépes rendszer, amely támogatja a vállalkozás.
Kereskedelmi és információs rendszer a zöldségtermesztés területén …avagy az információs szövetkezés támogatása Pető István
2007. szeptember 27. DMS Forte - Dokumentumkezelési újdonságok 1 Az ECM felszínre törése - DMS konvergencia (Enterprise Content Management, Document Management.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Bemutatkozunk Több évtizedes szakmai tapasztalat
Gyors, egyszerű, NAV-álló számlázás
Beszerzések hatékonyság növelése
BPR – Business Process Reengeneering
Országos nagykereskedelmi menedzser
Elektronikus számlázás - technológiai tapasztalatok
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
MRP számítás.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Kötelezettségvállalás nyilvántartása, számvitele
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Kinek? MIKOR? MIT?

Az út maga, amin haladunk … mikor mit használunk / használjunk Miről is lesz szó ? Az út maga, amin haladunk … mikor mit használunk / használjunk A lépések, … mikor és miért van váltás, kik a segítők Az eszközök, … mikor mire van szükség

kereskedelem – értékesítési felületek Hagyományos Lokális igények kiszolgálása, árukészlet, szakképzett értékesítők, személyes kapcsolat Online Földrajzilag nagy területet szolgál ki (országos vagy azon túl), árukészlet kérdéses, a termék információk adnak el, „személytelen” Hagyományos+Online Mindkét csatorna párhuzamosan, átvételi pontok

Online kereskedelem – Mitől jó a webáruház? Részletes, mindent kielégítő termékinformációk Könnyű kezelhetőség Elérés mobil eszközökről (reszponzivitás) Többféle fizetési mód Többféle szállítási mód Gyors feldolgozás/kiszállítás Az üzemeltető elérhetősége (telefon, chat ügyfélszolgálat) ÁSZF + adatvédelem + „SSL”

Online kereskedelem – A NEHÉZSÉGEK.. Nő a forgalom… Ki szerzi be? Ki készíti össze? Hiányosak a rendelések… Logisztika… Szigetrendszerek... „Könyvelés…”

AZ ÚT MAGA

AZ ÚT MAGA – első eszközök Levelező rendszer Naptár Excel táblázat(ok) tömege Számlázó program Külső könyvelő, bizonylatokból dolgozik utólag, külön programban

AZ ÚT MAGA – webÁRUHÁZ, CRM, DMS  Első lépés ! Webáruház (Magento, Woocommerce, Shoprenter, UNAS, Saját fejlesztés) Customer Relationship Management = ügyfélkapcsolati rendszer Cél: Érdeklődőből ügyfél események, információk feladatok, folyamatok Cél: Csoportmunka szervezés feladat kiadás, határidő, kontroll Dokument Management System = dokumentumkezelő rendszer Iratok, dokumentumok Verziókövetés, titkosítás Hozzáférések korlátozása

AZ ÚT MAGA – integrált ügyviteli rendszer Számlázás Pénzügy Készlet - logisztika Számla iktatás Számlakép csatolás Banki utalások Házipénztár Valutapénztárak ÁFA kimutatás NAV – ÁNYK Folyószámlák Felszólító levelek Egyenlegközlők Eseti számla Havi rendszeres számlázás Rendelésből Munkalap alapján Szállítólevélből Előleg Devizás számlák Idegen nyelven Fordított ÁFA Visszatartások Elektronikus számla NAV kapcsolat 2018. július 1. !!! Cikktörzs, csoportok Raktárak, tárhelyek Szállítói rendelések Bevételezés Vevői megrendelések Szállítólevél Anyagfelhasználás Raktárközi átadás Forgalom elemzések Készletgazdálkodás támogatása Leltározás Főkönyv Könyvelés Tárgyi eszköz nyilvántartás Főkönyvi kivonat Mérleg, eredménykimutatás

Enterprise Resource Planning  Vállalatirányítási rendszer AZ ÚT MAGA - ERP, BI KONTROLLING TQM CRM SZERVIZ GYÁRTÁS SZOLGÁLTATÁS KERESKEDELEM SZÁLLÍTÓK BESZERZÉS (LOGISZTIKA) ÉRTÉKESÍTÉS VEVŐK PÉNZÜGY, SZÁMVITEL Enterprise Resource Planning  Vállalatirányítási rendszer

AZ ÚT MAGA – AMIKOR MÁR FLOTTUL MEGY

AZ ÚT MAGA – VÉGEREDMÉNYEK 12 fő felett kötelező delegálni a feladatokat Folyamatokat kell kialakítani Kontroll folyamatokat beépíteni Azonnali gyors információ a döntésekhez

JELEK, hogy lépni kell … Jelek, hogy szükség lehet szintet lépni Több rendszerből kell adatokat kinyerni? Lassú? Nehézkes? Nem tudjuk, mit csinál a kolléga, nincs kontroll lehetőség… Felduzzadt az elfekvő készletek állománya. Nem tudjuk, ki nem vásárolt az elmúlt X időben, stb. No de megérett-e…? No, itt kérj segítséget! (Mentor, pl. IKT tanácsadó, külső szem…, ” Fókuszálás: a cégvezetés hajlandó-e elhagyni apróbb problémákat azért, hogy a globális döntésekre fókuszáljon? Delegálás: megbízik-e a munkatársaiban, leosztja-e a felelősségi köröket? Önjáró-e a cég legalább egyes folyamatokban? Ki tud-e a vezető jelölni helyettest, alsóbb szintű menedzsert részfeladatok végrehajtására?

A LÉPÉSEK – MI MINDENRE KELL FIGYELNI Hajlandóság: a cégvezető maga, a felső vezetők és a dolgozók hajlandók-e áttérni másik (magasabb szintű) rendszer használatára? Várják ezt? A változás igénye: elő van-e készítve a várható többletmunka, az átállás nehézsége és a várható nyereség? Újra tervezés: rugalmas-e a vezetés és a kollektíva annyira, hogy meglévő, jól bejáratott folyamatokon változtasson? Nyitottság: elfogadnak-e tanácsokat a bevezető cégtől, vagy csak a saját fejük után mennek? Projektmenedzser: fel tud-e mutatni a cég legalább egy olyan belső embert, akit a projektvezetéssel meg lehet bízni / ki lehet erre képezni? Kommunikáció: megvannak-e a belső / külső kommunikációs csatornák, lehet-e azokat működtetni? Elég stabil-e a cég működése ahhoz, hogy bevezetés során kialakított rendszert működtetni is képes lesz?

A LÉPÉSEK – Miért is kérj segítséget? „Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az eredmény más legyen.” (Albert Einstein) Ha fejlődni szeretnénk, a saját erő kevés. Túl sokáig tart egyedül…., ezért profiktól érdemes tanulni. Kell az edző, kell a külső szem: - IKT tanácsadó - külsős projektvezető. Ne ijedj meg, - az előre lefelé van (átmenetileg, aztán szárnyalhatsz)

ZÁRSZÓK Ha emelkedő pályán van a céged, kérj segítséget profiktól, kérdezz! A csúcsra érve lehet, hogy egyedül leszel. Legyen mentorod, tanácsadód Ne félj, a felfelé először lefelé vezet (átmenetileg).

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Bárány Tamás Projektvezető SekaSoft Kft +36 / 30 / 241-6851 email: barany.tamas@sekasoft.hu