A szociális vezetőképzés EDDIGI Tapasztalatairól

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Tutori tevékenység a gyakorlatban
E-learning alapú távoktatásos képzés
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Dokumentációs rendszer
Az intézményi férőhely kiváltás program jelenlegi helyzete
EU-információs és pályázati szolgáltatások civil szervezeteknek (Soros Alapítvány) Dr. Benedek László CELODIN Kht.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR-0043 A projekt az Európai.
Csak a tanulókat mérjük? A pedagógus a kompetenciafejlesztés folyamatában Cseh Györgyi ügyvezető Qualitas T&G Kft. Szeged
E-learning alapú távoktatásos képzés
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Rendészeti vezető-kiválasztás
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
E-portfolió szerepe a menedzsmentben Dr Dombovári Ella-Sójáné Dux Ágnes Gödöllő június 25.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n Június 3. Kontakt: Hajna Csongor kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi.
Az NFT társadalmi egyeztetése civil szemszögből Civilek a Nemzeti Fejlesztési Terv Nyilvánosságáért - CNNy Pécs, március 23.
Kotulyák Tamás, Get Energy Magyarország Kft.
2012. január 25. Rozsnyai Krisztina 1 A felsőoktatás minőségbiztosítása Európában – a minőségbiztosítás és a nemzetköziesedés Rozsnyai Krisztina MAB Magyar.
„Híd a jövőbe” Utak és lehetőségek a szociális ellátásban a valódi értékek mentén Szociális Igazgatók és Szakemberek Magyarországi Egyesülete XII. Nemzetközi.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
Kordás László december Társadalmi Párbeszéd Központ.
1 Mit vártunk, mit kaptunk, mit remélünk ? Összeállította: Kálóczi Katalin projektvezető december 8. EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI.
Családi csoport konferencia. a kliens egy ösztönző és őt bevonó hozzáállásból profitál a legtöbbet minden ember felelős a cselekedeteiért, és tiszteletben.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
KUTATÓ KERESTETIK című projekt a Pro Scientia Aranyérmesek Társasága szervezésében, a Nemzeti Tehetség Program támogatásával "A tehetséggondozás területén.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR Fő kedvezményezett:
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
Biztonság és Partnerség Társadalmi vita - Zárókonferencia szeptember 2. Budapest Az egészségügy feladatai 2010-ig Dr. Székely Tamás miniszter.
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban Dobos Zoltánné.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések
A hazai fogyatékosságpolitika aktualitásai
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Készítette: Szabó Tamás
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Előadás másolata:

A szociális vezetőképzés EDDIGI Tapasztalatairól „A MÚLT DIKTÁLJA A JÖVŐT” 30, ILLETVE 20 ÉV A CSALÁDOK ÉS A GYERMEKEK SZOLGÁLATÁBAN. MACSGYOE Szakmai Konferencia, Siófok, 2018. október 8-10. Nyitrai Imre Semmelweis Egyetem Szociális Vezetőképzés

tervezés - tényekre alapuló kialakítás (evidence-based practice): szakvizsgarendszer értékelése elvi konstrukció (két vezetői szint, „3L”, kötelezettségek racionalizálása …) online kérdőíves felmérés

Előzetes igényfelmérő online kérdőívre adott válaszok megoszlása EFOP-3.8.2-16-2016-00001 és VEKOP-7.5.1-16-2016-00001 azonosítószámú, „Szociális humán erőforrás fejlesztése” című kiemelt projekt felmérése alapján (Semmelweis Egyetem)

Vezetők problémái és nehézségei EFOP-3.8.2-16-2016-00001 és VEKOP-7.5.1-16-2016-00001 azonosítószámú, „Szociális humán erőforrás fejlesztése” című kiemelt projekt felmérése alapján (Semmelweis Egyetem)

tervezés - tényekre alapuló kialakítás (evidence-based practice): szakvizsgarendszer értékelése elvi konstrukció (két vezetői szint, „3L”, kötelezettségek racionalizálása …) online kérdőíves felmérés széles körű konzultáció (szociális szakmai kollégiumok, Szociálpolitikai Tanács, Szociális Ágazati Érdekegyeztető Fórum, egyházi egyeztető fórum), benne Szociális Ágazati Konzultáció

TUDATOSSÁG – GYAKORLATIASSÁG kivitelezés két kulcs érték: TUDATOSSÁG – GYAKORLATIASSÁG Semmelweis Egyetem oktatói bázisán, széleskörű, nemzetközileg magasra értékelt menedzsment tapasztalatára építve pilot program, „train the trainers” csatlakozási lehetőség, folyamatos visszacsatolás, értékalapú, szakmailag elkötelezett tanári magcsoport … a tanúsítvány átadásával nem ér véget a folyamat…

A vezetőképzés hallgatói értékelése Jó volt, hogy a csoporttársak más szakmai közegből érkeztek. 5,77 Szakmai kapcsolati hálóm bővült a képzésnek köszönhetően. 5,54 A képzés során tárgyaltak használhatók a munkám során. 5,15 A vezetőképzés megfelelt az előzetes elvárásaimnak. 5,00 A modulok megfelelő súllyal jelentek meg a képzésben. 4,19 A képzés időkerete megfelelő volt. 3,96 (1= egyáltalán nem ért egyet; 6=teljesen egyetért; átlagok)

ERŐSSÉGEINK nincs kőbevésett tananyag és didaktikus számonkérés folyamatos interaktivitás, támogató segítség a teljes képzési folyamatban nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező, széles látókörű oktatók (Semmelweis Egyetem mellett ELTE, Corvinus, BME is) szakmailag bizonyított, gyakorlatból érkező oktatók az ágazati ismeretek modulban

„Egyetlen szervezet sem támaszkodhat zsenikre, mert azokból kevés van és megbízhatatlanok. Egy szervezet erejének az a próbája, hogy többet tud-e felszínre hozni egy közönséges földi halandóból, mint amire az képesnek látszik, előhívja-e rejtett energiáit, hogy azzal másokat is segítsen képességeik kibontakoztatásában. Egy szervezet célja, hogy átlagos embereket átlagon felüli tettekre tegyen képessé.” Peter Ferdinand Drucker

Találkozzunk a következő képzésünkön!