Online marketing, webdesign, rich media 2018

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Keresőmarketing stratégiák
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Marketingkommunikáció
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Mitől jó a céges weboldal?
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Közösségi oldalak használata
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Országos nagykereskedelmi menedzser
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Online marketing, webdesign, rich media 2018 Máté Balázs Marketing Professzorok Kft.

Miről szól ez az oktatás? Hogyan használjuk a Facebookot? Melyek a leghatékonyabb online marketing eszközök? Hogyan érjük el céljainkat az online térben a rendelkezésre álló eszközök segítségével?

Mi a célunk? Egyszerűen: Vonzóvá tenni könyvtárunkat a célpiac számára Megnyerni a fiatalokat a könyv olvasásának, a könyvtárba járásnak Több beiratkozás

Mi a cél? Soha nem a látogatószám növelése! Nem elég! Építőipari vállalkozás – ajánlatkérés Webshop - vásárlás Hotel Asztalfoglalás Szobafoglalás Rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Egy könyvtár célja? Könyvtár – bemutatkozó anyag letöltése? Online beiratkozás? Feliratkozás hírelvélre (hírújságra)? Regisztrálás egy programra? Találjuk, meg, nevezzük meg, tűzzünk ki mérhető paraméterekkel célokat!

A cél Az online marketing célja a KONVERZIÓ! A konverzió a Google Analytics segítségével mérhető A konverzió forrása (mely marketing eszköz segítségével keletkezett) tetten érhető A mérés alapja a fejlődésnek

Mi alapján mondjuk mi ezt?

Máté Balázs – Marketing Professzorok Kft. 1998-óta foglalkozom marketinggel (SZIE, doktori iskola, oktató) Több tucat multinacionális cég és nagyvállalat (GSK, MVM, EGIS, Abbott stb.) Több száz KKV marketing stratégia készítése és kivitelezése (Eventrend csoport, Zsiday csoport, szálloda és turizmus marketing) 18 fős cégcsoport –marketing ügynökség és tartalomgyár (12 online újság) 2,2 millió Facebook rajongó, 50 Facebook oldal Saját kereőoptimalizálási kutatás (200 kísérleti oldal) Marketing Professzorok - Tudományos alapú online marketing a gyakorlatban tesztelve www.matebalazs.hu www.marketingprofesszorok.hu

Kik vagyunk? A Marketing Professzorok Kft. 18 főből álló, teljes körű marketing osztályt helyettesítő, egyetemi elveket (kutatás, elemzés, stratégia) követő formáció SMM szakember CPC hirdetési szakember SEO szakemberek Szövegírók (újságíró, marketing szöveg író) Stratéga stb

Mit szeretnénk elérni az OM segítségével? Hogyan érhetjük el, hogy a ránk bízott egység minél olcsóbban minél több konverzióhoz jusson! Hogyan kezdjük el? Vizsgáljuk meg, hol tartunk most! – Online marketing audit

Az online marketing audit Az online marketing audit felülvizsgálja a cég jelenlegi marketing kommunikációs stratégiáját, és annak kivitelezését, és alapot ad az online marketing stratégia kidolgozásához.

Milyen elemekből áll az online marketing? Tartalommarketing Keresőoptimalizálás (SEO) Közösségi média marketing (SMM) Google (AdWords) és Facebook PPC hirdetés optimalizálás Linkmarketing Stb…

Az online PR Online reputáció menedzsment PR cikkek Szakcikkek (Publishing)

Az audit vizsgálja Hogy az adott online marketing eszköz milyen mértékben szolgálja a konverziók számának növelését, és árának csökkentését. Mennyire illeszkedik a stratégiába, mennyire felel meg az ott lefektetett célok megvalósulásának

Marketing audit – állapotfelmérés a jelenlegi eszközökről Mit csinálunk? (Mit nem?) Miért? Mennyiért? Megéri?

Az audit következményei Mérhető marketing célok meghatározása Hosszú távú Rövid távú

A marketing célok Cél és eszközök nem keverendőek össze, a mérhetőség, illetve a mérhetetlenség gyakran az eszközök javulását is céllá teheti A mérések történjenek online (Analitycs), offline (pl. kutatások, kérdőívezések) és pénzügyi eszközökkel

Az audit következményei Marketing stratégia meghatározása: Kinek Mit Hogyan, Milyen eszközökkel Milyen erőforrásokkal Az audit és a kutatások eredményei alapján

USP - Unique Selling Proposition (USP) Mit tudsz adni az olvasóknak, mely kiemel a konkurencia közül? Miben vagy más, jobb, amiért Téged válasszanak? Nem tudunk eredményesen kommunikálni, ha nincsen meghatározott USP. Egyszerűen nincs mit…

A befektetés megtérülésének mérése A Google Analitycs

Megtekinthetjük a kiválasztott időszakra a weboldal látogatottságát.

Összehasonlíthatjuk egy kiválasztott korábbi időszakkal

De ne felejtsük el, a végső cél a KONVERZIÓ!

Akár egy korábbi év hasonló időszakához is hasonlíthatom

Az előző évhez hasonlítva a konverziók alapján számolhatok….

Melyik a legfontosabb online marketing eszköz 2018-ban?

A marketing tölcsér vége: A hatékony WEBOLDAL!

A weboldal fontossága Saját tulajdonú média Korlátlan kapacitás Korlátlan rugalmasság Folyamatosan növekvő érték

A jó weboldal fél siker Saját tapasztalatok -> Jó weboldal (SEO, Usability, tartalommarketing) Rossz weboldal – csak a CPC és az SMM Értékeld, és merj váltani! (Csak azért mert a te gyereked, ne sajnáld)

Saját eszközök értékelése: a honlap A Design (nem a mi véleményünk számít) Megfelel-e a SEO paramétereinek? Korszerű? Mobilra optimalizált (reszponzív szerkezet) Felhasználóbarát? Meggyőző? (7-15 másodperc) Mérhető?

Saját eszközök értékelése: a honlap A marketing szövegek Megfogó Egyedi Meggyőző Érthető Megtalálható „Cégünket 1993-ban magyar magánszemélyek alapították. Telephelyünk Visontán a Házgyári úton található….”

Saját eszközök értékelése A honlap látogatottsága? Keresőoptimalizálás (SEO)? Bejövő linkek mennyisége és minősége (linkmarketing)? SMM? Fizetett hirdetések Ismertség -> Google Analytics

„Az, hogy készítettél egy honlapot, és mást nem teszel, nem több, mint integetni valakinek a sötétben: csak az integető tud róla, hogy szeretne valamit.” Jay Conrad Levinson

SEO – keresőoptimalizálás A keresőoptimalizálás fogalma A keresőoptimalizálás (angolul SEO, Search Engine Optimization) az a folyamat, amikor egy weboldal tartalmát úgy alakítjuk, hogy az a keresési találatokban minél előkelőbb helyen szerepeljen. Forrás: http://www.matebalazs.hu/marketing-szotar.html

Miért fontos a SEO egy könyvtár számára? Aki engem keres, azt érdeklem (Nem én keresem meg, mint a SMM vagy a hirdetések) „Ingyenes” – hosszú távú siker Ismertséget teremt Kiszámíthatatlanul sok eredményt hozhat

Weboldalad keresőoptimalizált?

A honlapunk keresőoptimalizált, elsőre jövünk a könyvtár Gödöllő kifejezésre a Google-ben! Elég? Mit ír be a potenciális olvasó?

Aki a saját cégnevére nem első, ott nagy hibák vannak. Ez nem érdem…. Ha a szolgáltatásaid, nevére első vagy, az az alap Ha a vevői igényekre első vagy, az a SEO (Szabó Lőrinc: Szabó Lőrinc válogatott versei)

A keresőoptimalizálás fajtái  A keresőoptimalizálás, SEO csoportosítása a munkavégzés helye alapján off-page SEO, azaz weboldalon kívüli keresőoptimalizálási feladatok és on-page SEO, azaz a weboldalon elvégzendő keresőoptimalizálási munkák.

Off Page SEO Linkmarketing SMM Értékes linkek (nem spam oldalakra) Linkek szövege (Fidesz) Linkcsere kizárva, automatizmus kizárva SMM Like G+ Pinterest

Hova tudnál elhelyezni az oldaladra mutató linket, hogy megfeleljen a kritériumoknak?

On Site SEO Látható szövegek Forráskódba írt szavak Meta tagek Képaláírások, címek Link címek És a többi féltve őrzött titok….

Saját eszközök értékelése: a honlap Keresőoptimalizáltság? (így kell tervezni!) SEO képességek Meta tagek minimum 3-4 SEO (már nem elég) SEO központú honlapmotornál 10-12 tétel Betöltődési sebesség (Test My Site) W3C szabványoknak megfelelés W3C validátor Keresőoptimalizálási paramétereknek megfelelő design Elemző szoftverek használata (webmaster tools, és egyéb szoftverek (SEOCEROS)) SEO stratégia megléte

Saját eszközök értékelése: a honlap Open Source vs egyedi? OS – csökkentett SEO képességek OS – ciki… OS - vírustámadások Kreativitás – funkciók (tartalombővítési lehetőségek, szórakozás és informálási képességek) Design (grafikai világ és látogató vezetés) Kerüljük a sablonokat (ciki, nem felhasználó és SEO barát) Felépítés is fontos a SEO során Responzív honlap

Honlap admin Könnyen fel tudjak vinni új oldalakat, szövegeket - tartalommarketing Legyenek benne tartalommarketingre alkalmas menüpontok (cikkek, lexikon, videó stb) Legyen benne 10-12 kódba írási lehetőség Legyen benne átirányító modul Automatikus SEO modul

SEO összefoglalva Egyedi forráskódú, SEO szempontok alapján megtervezett, „erős” honlap Könnyen kezelhető adminisztrációs rendszer a tartalommarketing kivitelezéshez, folyamatos tartalommarketing Közösségi média megosztások Linkmarketing SEO stratégia

Közösségi média marketing

A közösségi média marketing tevékenység elemzése Mi az SMM célja? Információ átadása a SM-ban (ritkább) Látogató küldése a weboldalra SEO célok PR célok (későbbiekben bekonvertálódó olvasók)

Közösségi média vs hagyományos

- Minden közösségi médiát használjak? - NEM!

Social Média - Twitter Mikroblog szolgáltatás 140 karakter megosztása Üzleti felhasználása Hogyan lehet 140 karakterben bemutatni termékünket? Ki olvassa a rövid szövegeket? Emberközpontú tartalom megosztása Aktualitások posztolása Valós idejű kommunikáció lehetősége

Social Média - Foursquare Térkép alapú alkalmazás okostelefonra Megmutatja, hol tartózkodunk (étterem, üzlet, bár, színház, stb.) Barátok, ismerősök keresése Zárt közösség 30 millió felhasználó Üzleti felhasználás: Felhasználó talál meg minket Konkurencia előtt egy lépéssel Tippek , képek az üzletről

Social Média - Pinterest Képeken alapuló közösségi hálózat Felhasználók által feltöltött képekből áll Női közösség 100 millió havi látogató 25-34 korosztály Üzleti felhasználás Virtuális bemutató terem A Pinterest jobb mint a Facebook? Átkattintási arány magasabb?

Social Média - Google+ +1 gomb hatalma SEO támogatottság a weboldalnak Egyéni felhasználásra tervezve 2011 végétől Saját céges oldal létrehozásának lehetősége – Google helyek, Google térkép, Google Cégem Kapcsolat építés A Google saját kis Facebookja

Social Média – LinkedIn Szakmai közösségi oldal 370 millió felhasználó világszerte 700.000 magyar felhasználó Üzletközpontú közösségi hálózat Önéletrajz stílusú profil Üzleti kapcsolatokról szól Üzleti felhasználás : Partnerek, ügyfelek keresése Kapcsolati háló kiépítése Megbeszélések, tárgyalások kezdeményezése Vállalkozásod aktuális projektjének bemutatása

Social Média – Facebook Szórakozási felületet biztosít Ismerősi hálózat Linkek, szövegek, képek virtuális megosztása Üzleti felhasználás World of Mouth Üzeneted vírus módon történő továbbítása Csak akkor kommunikálj, ha van tartalmad

Instagram Egyre bővülő, dinamikusan fejlődő hálózat Van fizetett hirdetés, de az organikus elérés nehézkes Inkább PR jellegű jelenlét Facebook tulajdonában van Személyes Üzleti

Youtube Saját csatorna Saját videók Más közösségi médiumokban megosztva építhető a követőtábor

Mi kell a hatékony SMM-hez?

Tartalommarketing A tartalom a király -> meg kell tanulnia minden marketingesnek fogalmazni, írni -> cikket írni. Hova és mire kell a tartalom? SEO SMM PR cikkek Direkt látogatók vonzása

Mit lát a felhasználó? EdgeRank Átlagos felhasználónak 600 ismerőse van 340 oldalt követ Napi több ezer poszt kerülhet ki az üzenőfalára Időrendben (vagy mégsem?) Facebook titkos algoritmusa Barátok és ismerősök posztjai láthatatlanok maradnak CÉLUNK : ebbe a hírfolyamba bekerülni

Célcsoport meghatározása Célcsoport meghatározás = kommunikáció meghatározása Más kommunikációval aktivizálhatod a felhasználókat korosztály, nem, földrajzi elhelyezkedés, végzettség, érdkelődés szerint Pl. fiataloknak szóló üzenetet iskolaidőben ne posztolj Pl. Cukorbeteg célcsoportnak ne tegyél ki cukros sütemény receptet Pl. Audi rajongói klubban ne posztolj BMW-t

Facebook posztok fajtái és eredményességük KÉP MEGOSZTÁS Kép mérete! Magas interakció Magas megosztás Kommentek Magas elérés EdgeRank növelés

Facebook posztok fajtái és eredményességük TARTALOM MEGOSZTÁS Átkattintás generálás weboldaladra Rövid komment mindig álljon a link mellett Akcióra való felhívás Mérhető eredmények (Google Analytics) Frekventált időpontban érdemes posztolni

Facebook posztok fajtái és eredményességük Link megosztás képpel Átkattintás generálás Like gyűjtés Megosztás Hozzászólás generálás

Facebook posztok fajtái és eredményességük Videók

Mikor posztoljunk?

Mikor posztoljunk?

Csak tömören!

Legyenek személyesek a posztok!

Melyek a lehetőségeim? Használd a megismert posztokat változatosan Keresd meg, céged profiljához melyik illik Melyikkel tudod a legtöbb felhasználót megszólítani, elérni? PÉLDA

Facebook oldal kezelési hibák Túl sokat posztolsz cégedről A posztok 10-20%-a szóljon rólad Nem posztolsz eleget Nem tudatod más platformokon, hogy van Facebook oldalad Tapasztalatlan adminisztrátort alkalmazol Vagy nincs aki ellássa ezt a feladatot

Félsz a negatív visszajelzésektől? Építsünk ki valódi rajongótábort, akik ilyen esetekben támogatóink lehetnek Reagáljunk a panaszokra, válaszoljunk a kérdésekre Ne töröld a negatív kommenteket Ne vitatkozz Készülj fel a krízisre, gyorsan reagálj

Rajongó gyűjtési stratégiák Hatékony Facebook oldal kezelés Tartalommarketing – Lájk layer Szórakoztató játékok Nyereményjátékok (kötelező lájkolás tilos) Csak akkor megy, ha van ami beindítja….

Targetálás Tartalmak, melyek nem érdekelnek mindenkit Aktivitási arány növelése ezzel a módszerrel Kor, nem, lakóhely, iskolázottság szerinti targetálás

Időzítés …az egyik legjobb barátod! Folyamatos Facebook aktivitás Ünnepnap, szabadnap, - nem számít Kép, videó, szöveges üzenet posztolása

Facebook Insights Minden Facebook oldalhoz tartozik Analitika Megismerheted követőidet Eredményesség mérése Stratégia módosítása Következtetések Kampány siker és sikertelenség okai Facebook oldalad analitikájából megértheted az oldalad közönségét megtanulhatod milyen tartalmak hozzák lázba a követőidet megnézheted mennyire volt sikeres egy-egy bejegyzésed

Oldalad korosztálya Férfiak, nők Facebook stratégia újraértelmezése

Facebook posztok szövegei Koldulás tilos Az interakcióra ösztönzés kötelező (kreatív módon) Max 3 sor Kép és cikk posztolása más stílusban (más a cél)

Facebook hirdetés A „promoted post” csak egy a sok lehetőség közül és nem feltétlenül a legjobb Használd a Facebook hirdetéskezelőjét Sok kampányban elosztva, célcsoportokra hirdess (nők-férfiak, főváros-vidék, stb)

A remarketing Facebook és AdWords is tudja Sütik alapján működik Már megtekintett tartalom folyamatos ismétlése minden fórumon

Mi kell a sikeres SMM-hez?

A sikeres SMM kulcsa A sok rajongó Nagy elérést és folyamatos rajongónövekedést hozó posztok (kávéposztok) Kreatív posztok, tartalom (értékesítési posztok)

Hogyan lesz olvasó a rajongóból? Legyen élő oldal, legyenek valódi rajongóid Legyen mit megosztani – tartalom a weboldaladon (SEO) Tudd személyesen bemutatni a könyvtáradat a szolgáltatást (Poszt, PR cikk)

Az OM folyamata

Kérdések és válaszok

Elérhetőségek www.marketingprofesszorok.hu www.matebalazs.hu 06-70-389-17-92 Facebook zárt csoport Facebook oldal Push noti