Ghost Hunter Game logic/HUD.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Vizualizáció és képszintézis Sugárkövetés (Dart + GLSL) Szécsi László.
Advertisements

Hálózati többjátékos mód Multiplayer játékok. UNet HLAPI Hálózati játékot magunknak megírni hosszadalmas és bonyolult Kommunikáció, szinkronizáció, távoli.
Bevezetés a C# nyelvbe Az alapok összefoglalása Farkas Csaba.
Clean Bean® tisztító készlet kapszulás kávégépekhez.
Unity alapjai. Új projekt Asset Import Másoljuk be a boltív modellünket az asset könyvtárba.
Karakter animáció. Animáció alapok (ismétlés) Új 3D project (CharacterAnimation) Adjunk a jelenethez egy gömböt Hozzunk létre egy AnimatorControllert.
Hullámmozgás. Hullámmozgás  A lazán felfüggesztett gumiszalagra merőlegesen ráütünk, akkor a gumiszalag megütött része rezgőmozgást végez.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
Forrás: Reiter István C_Sharp programozás lépésről lépésre (frissített tartalommal )
Karakter Animáció és Kontroller Unity. Kezdeti lépések Alap projekt letöltése Egy statikus geometriát láthatunk Meg vannak a fizikai befoglalók is.
Platformer játék Pálya generálás. Új projekt Csináljunk új 2D projektet Neve legyen Platformer Kép asseteket töltsük le, és importáljuk a projektbe Majd.
Munkalapok védelme az Excelben
Unity programozási gyakorlatok
Sprite animáció, kamera követés, háttér mozgás
Unity alapjai.
3d alakzatok, fizikai anyagok, kényszerek
JátékLogika.
„Designer-barát” játéklogika
Unity 3D alapok + gyakorlás.
Programozás III. Gyakorlás.
Hogyan kell játszani? Himalája kártyajáték.
Vizualizáció és képszintézis
Programozás I. Gyakorlás egydimenziós tömbökkel Többdimenziós tömbök
Hogyan kell játszani? Himalája kártyajáték.
Korrelációszámítás.
Triggerek Kalmár György.
GUI.
C# SZINTAKTIKÁJA Az egyes utasítások végén pontosvessző áll
A mozgási elektromágneses indukció
Szécsi László 3D Grafikus Rendszerek 1. labor
PowerPoint 7. Évfolyam Formázások.
Munka és Energia Műszaki fizika alapjai Dr. Giczi Ferenc
Betűk formázása lehet egy betű: félkövér (Bold = B),
Lineáris egyenletrendszerek megoldása
Adatbázis-kezelés (PL/SQL)
Számítógépes Hálózatok
Hernyák Zoltán Magasszintű Programozási Nyelvek I.
OpenGL III.
Unity.
Újszegedi Rendezvényház Június 29.
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
Teljes visszalépéses elemzés
3. A robot képernyőmenüje
Fénytan A fény tulajdonságai KÓSZÓ KRISZTA.
Beépített assetek (Standard Assets).
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
A Feuerbach-kör titkai
B M Java Programozás 4. Gy: Java GUI IT A N Tipper, MVC kalkulátor
Klasszikus genetika.
B M Java Programozás 9. Gy: Java alapok IT A N Adatkezelő 5.rész
Mesh from file, OrthoCamera, PerspectiveCamera
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
Szálszinkronizáció.
A szállítási probléma.
B M Java Programozás 6. Gy: Java alapok IT A N Adatkezelő 2.rész
B M Java Programozás 5. Gy: Java alapok IT A N Adatkezelő 1.rész
B M Java Programozás 2. Gy: Java alapok IT A N Adatszerkezetek
Binomiális fák elmélete
B M Java Programozás 8. Gy: Java alapok IT A N Adatkezelő 4.rész
Műveletek, függvények és tulajdonságaik Mátrix struktúrák:
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
Algebra, számelmélet, oszthatóság
Vektorok © Vidra Gábor,
Access alapok Táblák, kapcsolatok, űrlapok.
Háttértárak Merevlemezek.
Algoritmusok.
Az atomok felépítése.
Háttértárak Merevlemezek.
Hipotéziselmélet Adatelemzés.
Előadás másolata:

Ghost Hunter Game logic/HUD

Uj empty gameobject: GameData GameLogic Szkriptet nekik

public class GameLogic : MonoBehaviour { // Use this for initialization void Start () { } // Update is called once per frame void Update () { Vector2 mousePos = new Vector2(Input.mousePosition.x, Input.mousePosition.y); Debug.Log ("MousePos" + mousePos.x + " " + mousePos.y);

public class GameData : MonoBehaviour { public int score = 0; public float life = 100; public int ghostBirth = 0; public int ghostShoot = 0; }

Proba

GameLogic void Update () { Vector2 mousePos = new Vector2(Input.mousePosition.x, Input.mousePosition.y); if (Input.GetMouseButtonDown(0)) { Ray ray = Camera.main.ScreenPointToRay (mousePos); RaycastHit[] hits = Physics.RaycastAll(ray); GameObject ghost = null; float dist = float.MaxValue; for(int i = 0; i < hits.Length; ++i) { if(hits[i].collider.gameObject.tag == "ghost") if(hits[i].distance < dist) dist = hits[i].distance; ghost = hits[i].collider.gameObject; } if(ghost != null) Debug.Log("Ghost hit"); //TODO: add points, kill ghost

Oldjuk meg: A szellemek másodpercenként vegyenek le egy életerőt A szellemek másodpercenként veszítsenek 2 pontot az általuk kapható pontokból (minél gyorsabban kapjuk el őket, annál több pontot érnek) Ha szellem születik, adjunk hozzá a gamedata ghostbirth változójához

A játéklogika kb kész Adjunk hozzá HUD-ot! GameObject->UI->Canvas

GameObject->UI->Image Health icon A healt icon kép import tulajdonságainál: sprite típusu legyen Rect transform komponens origója bal felül legyen Image komponens képe a health icon legyen Helyezzük el bal felülre

GameObjectUI->Image Crosshair A kép import tulajdonságainál:sprite Image komponensnél állítsuk be Szükség lesze gy uj materialra is: shader típusa fx/flare Ezt állítsuk be az Image komponensre void Update () { Kurzor beállítása: Start: (find or connect: RectTransform crossHairTransform;) Cursor.visible = false; Update: Vector2 mousePos = new Vector2(Input.mousePosition.x, Input.mousePosition.y); crossHairTransform.position = new Vector3 (mousePos.x, mousePos.y, 0);

Futtatás

Hátra van Szöveg a pontszámmal, életerővel Játéklogika finomítása GameObject->UI->Text (UnityEngine.UI.Text) Játéklogika finomítása Pl. szellemek véletlenszerű sebességgel HUD finomítása Életerő bar-al A célkereszt nőjön meg egy picit, ha lövünk