REDMENTA Sándor-Kis Anita.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
06M29 adatszolgáltatás elkészítés lépései
Advertisements

Előzetes feladat: A csapat készítsen albumot „Energiatakarékos épületek” címmel. Mutassa be mit jelent a passzívház, korszerű építőanyagok, épületek szigetelése,
TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL 5. évfolyam
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
A kiegészítő támogatásról. Tények Oktatási miniszter- AME elnök megállapodása 1,4 md Ft Részletes alku a pályázatokra, szerződésekre Két fordulós pályázat,
Pedagógiai kutatás (2) -kötelező tantárgy II. év, távoktatás
Környezettechnika A 13. C osztály részére 2011/2012.
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező 2. Óra Október 27. Kincses Zoltán, Mellár János v
Személyes adatok (hallgatói, oktatói adatok egy felületen) Szakok kezelése Új funkcióik.
Actium Kr.e. 31-ben a görög partoknál megütköztek egymással Marcus Antonius és Octavianus seregei. Kleopátra és Antonius elmenekültek, Octavianus győzelmet.
1. Akciógombok elhelyezése
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
A TORNATANÍTÁS, TANULÁS TESTNEVELÉS-ELMÉLETI KÉRDÉSEI
Kérdőív a fizika érettségiről Horányi Gábor Kép helye.
A válaszadók > május-június október-november
Gyermekvédelem az európai önszabályozás függvényében.
Folyamatban lévő eljárások szabályozása R. 27. § (1), (2), 28. §
A szövegszerkesztés alapjai
VETÜLETEK SZERKESZTÉSE
TRANSZFORMÁCIÓS FELADAT MEGOLDÁSA (S.3.12.)
Az Excel mint „interaktív” kérdőív
Matematikai eszközök a környezeti modellezésben
Konzorcium a Közép-Dunántúli Régiók Felnőttképzési Fejlesztéséért Informatikai rendszer bemutatása.
Prométheusz történetének feldolgozása
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Radnóti Miklós Általános Iskola Kazinczy Ferenc Tagiskolája 8044 Kincsesbánya Iskola u. 1. „Jó gyakorlat” Év végi felmérő feladatlap kémia tantárgyból.
A Számvitel Didaktikája
1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam
Informatika kimeneti mérés 2008
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Fás szárú energiaültetvények támogatása. Támogatás igénybevételének feltételei:  A termelő mezőgazdasági üzemének mérete meghaladja a 4 EUME-t (induló.
Tanárok továbbképzése – a feladatlapok készítésének módszertana
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
Témazáró dolgozat Kiegészítések.
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Szövegszerkesztés Középszint: 60 perc, 40 pont Emelt szint: komplex feladat részeként (60 perc 30 pont)
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
WTCD professzionális szótanító. Leckék.
Számítógépes grafika I. AUTOCAD alapok
Szövegszerkesztés.
Munkaszervezési formák
WoS azonosító hozzáadása az MTMT-s tételhez A WoS-ban lévő forrásrekordok azonosítóinak kézi átvezetése az MTMT-be Június 1.
Jegyzetkészítés 5/17.
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
A verseny meghirdetője: Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete A verseny célja: az informatikában tehetséges diákok számára lehetőséget teremteni.
Vizsgaszabályzat ismertetése A vizsga ideje  május (csütörtök-péntek)  Azokon a napokon a tanulóknak nincs órarend szerinti tanítás.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Gyakorlati feladatsor témaköreinek áttekintése,
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Web oldal lippaiinfo.atw.hu.
Health Education in Secondary Schools – Activity Book
Házi feladat megoldása
Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Szóbeli feladatsor témaköreinek áttekintése, tipikus feladatok megoldásának.
Rendszerfejlesztés gyakorlat
A programozás tanulási-tanítási folyamata
REDMENTA Sándor-Kis Anita.
Adatfeldolgozási ismeretek 15. ML osztály részére 2017.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Logo – teknőcgrafika 3. óra Gyakorlás
Testnevelés elmélet Anatómia élettan + Testnevelés Soós István Fest Sarolta részjegy részjegy gyakorlati jegy.
Matokos, avagy okoseszközök matematikaórán
Előadás másolata:

REDMENTA Sándor-Kis Anita

KÉSZÍTSÜNK ÚJ FELADATLAPOT!

FELADATTÍPUSOK

ÚJRASZERKESZTÉS

A FELADATLAPUNK RÉSZLETES BEÁLLÍTÁSA

ALAPBEÁLLÍTÁSOK

KITÖLTÉSI BEÁLLÍTÁSOK

ÉRTÉKELÉS

SZERKESZTÉS BEFEJEZÉSE….. DIREKTCÍM MEGOSZTHATÓSÁG

HA NINCS A KÖLÖK REGISZTRÁLVA….

FELHASZNÁLÁS  óra végi ellenőrzés  otthon elkészítendő feladatlap gyakorlás vagy számonkérés céljából ...én témazárót is írattam így énekből otthon

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!