ÖNKÉNTESSÉGI PROGRAM AZ ORSZÁGOS IDEGENNYELVŰ KÖNYVTÁRBAN

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Állattartás mindenkinek. Mi a probléma? • Nagyon fontos lenne állatot tartani, mivel – Több, mint 2 millió kutya van Magyarországon – Ez előfutára lehet.
Advertisements

A könyvtárak és a könyvtárosok szerepváltozásai
Krúdy.
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
Zalai Falvakért Egyesület Zala Megyei Önkéntes Centrum.
Határokon Túli Magyarságért Alapítvány 7621 PÉCS, János u. 22. Tel.: / , Fax: / fre .hu
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
A Hősök csapat vándorpóló mozgalma
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
A könyvtár mint a felnőtt képzés helyszíne Tapasztalatok a Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központban.
Könyvtárhasználati verseny
Életút Alapítvány TÁMOP /1 Váci Ifjúsági Információs és Tanácsadó Szolgálat életre hívása közösség és értékteremtő szolgáltatások nyújtásával című.
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
Microsoft IT Akadémia Sisák Zoltán
A két tanítási nyelvű képzés helyzete a magyar közoktatásban Készítette: Fazekas Csaba a Kölcsey Ferenc Gimnázium igazgatóhelyettese a Kétnyelvű Iskoláért.
Molnár András bemutatja.
Múzeumi könyvtárak Magyarországon. Szakfelügyelet A szakfelügyelet sajátosságai –2000-től a Múzeumi főosztály megbízásával –2006-tól könyvtári osztály.
Vincze Tibor életrajza
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
MATARKA Brüsszelben MATARKA Jubileumi Rendezvény Budapest Főváros Levéltára október 5. Vizvári Dóra, könyvtáros GYEMSZI IRF.
„A finnugor örökség digitalizálása és automatizált feltárása” szeptember 14. Hungarológia és a Magyar Elektronikus Könyvtár Moldován István Országos.
A Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár - mint fogadó intézmény -
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
és segíteni az embereket, akik hozzá akarnak férni ezekhez.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
Klauzál Gábor Élete és munkássága!
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Így készítek fel a „Bod-ra”…. A verseny három fordulós: 1. iskolai forduló 1. iskolai forduló 2. megyei/fővárosi forduló 2. megyei/fővárosi forduló 3.
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
Muzeológiai szakfelügyelet
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Az iskolai közösségi szolgálat a koordinátor szemével
Iskolai közösségi szolgálat
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Folyóiratok gyarapítási stratégiája az egyházi könyvtárakban Sárospatak,
(1953 – ) olimpiai bronzérmes tornász
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
A KSZR FORRÁSOK HATÉKONY FELHASZNÁLÁSA ZALA MEGYÉBEN KISS GÁBOR IgazgatóKSZR MŰHELYNAPOK – ZALAEGERSZEG 2015.november 11.
Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola SZOLGSZI.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
Benke Sándor Premontrei Szent Norbert Gimnázium, Egyházzenei Szakközépiskola és Diákotthon Gödöllő Budapest, Január 14.
„Mocsolád-Civilház” Közhasznú Nonprofit Kft
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
Vakok és Gyengénlátók Közép- Magyarországi Regionális Egyesülete Cím: 1146 Budapest, Hermina út 57. Tel: (1) Web:
1 Felelősségvállaló szereplő avagy mit tehet a könyvtár a fogyatékosok érdekében.
SZIPORKA ORSZÁGOS MATEMATIKA VERSENY 2017.
DARUS a gyermekekért.
Valuable Variable Very able Abonyi Dávid – elnök
Budapest I Kerületi Kosztolányi Dezső Gimnázium
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Régi és ritka könyvek tára
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Informatikai klub „Itt az IT”
A TÁMOP szerepe a büntetés-végrehajtási szervezet életében
Pályaválasztási szülői értekezlet
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Óvodai és iskolai szociális segítés
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
A versenyek!.
Pályaválasztási szülői értekezlet
Előadás másolata:

ÖNKÉNTESSÉGI PROGRAM AZ ORSZÁGOS IDEGENNYELVŰ KÖNYVTÁRBAN IKSZ AZ OIK-BAN ÖNKÉNTESSÉGI PROGRAM AZ ORSZÁGOS IDEGENNYELVŰ KÖNYVTÁRBAN KISS ATTILA ISTVÁN 2014. 11. 19.

MAGAMRÓL 2003 - BÉTHEL ALAPÍTVÁNY KAPU PROGRAM (ÖNKÉNTES KÉPZÉS) 2008 - INSTITUTE HARTHEIM, AUSZTRIA (3 HÓNAP A BBRZ SZERVEZÉSÉBEN) 2013 - CIVIL SZERVEZETEK FELKÉSZÍTÉSE ÖNKÉNTESEK FOGADÁSÁRA (ÖNKÉNTES MENEDZSMENT) OKLEVÉL

ONLINE KÉRDŐÍV

ALAPDOKUMENTUMOK

2014-TŐL ÖNKÉNTES VISSZAJELZŐ LAP

EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁS VERES PÁLNÉ GIMNÁZIUM VERES PÉTER GIMNÁZIUM VI. KERÜLETI KÖLCSEY FERENC GIMNÁZIUM JELKY ANDRÁS IPARMŰVÉSZETI ISKOLA XANTUS JÁNOS KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ GIMNÁZIUM BUDAPESTI OSZTRÁK ISKOLA HUNFALVY JÁNOS FŐVÁROSI SZAKKÖZÉPISKOLA XIV. KERÜLETI TELEKI BLANKA GIMNÁZIUM

IKSZ SZÁMOKBAN I.

EZEKEN A TERÜLETEKEN TEVÉKENYKEDTEK 28 FŐ - FAJSZI GYŰJTEMÉNY (GYŰJTEMÉNYRENDEZÉS) 1 FŐ - GYŰJTEMÉNYI ÉS NEMZETISÉGI FŐOSZTÁLY (ADATBEVITEL EXCEL-TÁBLÁBA) 1 FŐ - ZENEMŰTÁR (CD-K TISZTÍTÁSA) 3 FŐ - SZOLGÁLTATÁSI FŐOSZTÁLY (KÖNYVEK PAKOLÁSA, RAKTÁRI JELZETEK CSERÉJE) 1 FŐ - INFORMATIKA (SZKENNELÉS) 1 FŐ - KULTURÁLIS MENEDZSER SEGÍTÉSE (SZÓRÓANYAGOK SZERKESZTÉSE, TERJESZTÉSE)

IKSZ SZÁMOKBAN II.

IKSZ SZÁMOKBAN III.

JÖVŐTERVEK

A GYEREKEK MONDTÁK „VOLT BŐVEN SIKERÉLMÉNYEM. AZ OIK-BAN AZ, HOGY TUDTAM SEGÍTENI, TUDTAM VALAMIT TENNI A KÖNYVTÁR ÉRDEKÉBEN, ÉS MEGISMERTEM A KÖNYVTÁR ÉLETÉT. HOGY MI HOGY MŰKÖDIK, HOGY MENNYI FÉLE FELADAT VAN, MERT MINDEN EMBER AZT LÁTJA, HOGY ÜLNEK A PULT MÖGÖTT, ÉS ADOGATJÁK A KÖNYVEKET, MEG BEVESZIK. ITT NEM ERRŐL VAN SZÓ, HANEM KEMÉNY MUNKÁRÓL.” (BERTALAN) „IGAZÁBÓL EGY CSOMÓ HELYEN NEM VESZIK FEL AZ EGYETEM UTÁN A DIÁKOKAT, HOGYHA NINCSEN TAPASZTALATUK, MERT AZT MONDJÁK, HOGY ZÖLDFÜLŰEK. EZÁLTAL MI MÁR AZT IS MEGTAPASZTALTUK, HOGY MILYEN DOLGOZNI, MERT IDŐRE KELL MENNI. EZ NAGYON SOKAT SZÁMÍT A JÖVŐ MUNKÁINÁL, HOGY OTT TUDSZ LENNI PONTOSAN, ÉS RENDESEN ELTUDOD KEZDENI. VÉGIGCSINÁLOD, ÉS NEM HAGYOD FÉLBE.” (KATA)

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!