Vegyészképzés a Madách iskolában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Advertisements

A Garay János Gimnáziumban
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium és Kollégium Tehetséggondozó Középiskola.
2013. október 10. Bogsch Erik A gyógyszeripar válasz a kihívásra.
Szövegminta Szövegminta szövegminta MEZŐGAZDASÁG- ÉS KÖRNYEZET- TUDOMÁNYI KAR, GÖDÖLLŐ.
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
Karriertervezés.
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Munkaerő és Létszám tervezés
Kémia Alapszak „Vegyülj Velünk !”.
Anyagmérnöki Alapszak
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Kémiai anyagok felhasználása az iparban Comenius-project.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
BEVEZETŐ Készítette: Varga István VEGYÉSZETI-ÉLELMISZERIPARI KÖZÉPISKOLA CSÓKA
Szövegminta Szövegminta szövegminta ÁLLATORVOS-TUDOMÁNYI KAR, BUDAPEST.
Dr. Szilágyi Klára Szent István Egyetem
Biomérnök alapszak (BSc)
Környezettan alapszak (BSc)
Környezetvédelmi képzés vegyipari alapozással
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Tóth Gergely Gróf Széchenyi István Műszaki Szakközépiskola Informatikai jellegű szakképzés iránti igények és elhelyezkedési.
Informatikai szakképzés Gépipari, Informatikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégium Kovács Péter
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
Általános laboráns képzés válaszul a munkaerő-piaci helyzetre
A Magyar ClusterGRID projekt Stefán Péter tudományos munkatárs NIIF Iroda
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
Radnóti Miklós Általános Iskola Kazinczy Ferenc Tagiskolája 8044 Kincsesbánya Iskola u. 1. „Jó gyakorlat” Év végi felmérő feladatlap kémia tantárgyból.
A kerekasztal résztvevői
Közoktatás és természettudományi tanárképzés (II. rész) Az OKNT ad hoc bizottságának tanulmánya alapján összeállította: Szalay Luca
1 Vállalati együttműködések általános tapasztalatai Gyimóthy Tibor Szoftverfejlesztési Tanszék.
Szakmai munkánk a pályázatban
HR – több nézőpontból 1. SZIE-HR-IT-DAY HR – több nézőpontból „A rendezők szándéka, hogy szűküljön az egyetemi képzés és a piacképes gyakorlati.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
KARÁCSONYI KONCERT Információs Technológiai és Bionikai Kar.
Környezetmérnöki szak
Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó március 19. Budapest.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Nyílt nap január 23. Kémiatanári szak.
SZENT IMRE ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA
Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szövegminta Az élô és élettelen természettudomány, valamint a társadalomtudomány számos területén oktató intézményünk.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
Learning by working! Dualizáció Magyarországon „A holisztikus megközelítés” Dr. SZILÁGYI JÁNOS Képzési igazgató Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Magyar.
MISKOLCI EGYETEM. A TUDÁS ÉS KÖZÖSSÉG CAMPUSA Dr. Bányai Tamás DUÁLIS KÉPZÉS Logisztikai mérnöki BSc Gépészmérnöki és Informatikai Kar.
Szent Imre Szakgimnázium Esztergom Szakmatérkép 2016/2017.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
Pályaválasztási napok Pszichológia képzés Pálinkás Brigitta Károli Gáspár Református Egyetem.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
A képzés szeptemberében indul!
Gondolatok a táplálkozás- és élelmiszertudomány oktatásáról
Szombathelyi Szolgáltatási pályaorientációs feladatai
ELFT Békés Megyei Csoport 2011–2016
A tükrözött vagy fordított osztályterem
Back to Nature Egy kísérleti, természet-közeli, innovatív pedagógia kifejlesztése általános iskolák számára.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
PANNON EGYETEM KÉMIA ALAPSZAK.
PANNON EGYETEM VEGYÉSZ MESTERSZAK.
Gondolatok a táplálkozás- és élelmiszertudomány oktatásáról
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
A Mercedes-Benz duális szakmunkás képzés bemutatása
Agrárinformatika a mezőgazdasági szakképzésben
Előadás másolata:

Vegyészképzés a Madách iskolában „Az iskolapadból a munkahelyre „–típusú program beindítása

A képzés célja: A helyi gyógyszergyárak szakképzett munkaerő iránti keresletére válaszul hiánypótló képzés felépítése. Célunk olyan szakemberek (vegyipari szakmunkások és technikusok) képzése helyben, akik a gödöllői gyógyszergyárak megbecsült munkatársai lehetnek.

A négy év alatt diákjainknak képessé kell válniuk: a természettudományi tantárgyak keretében tanult ismeretek alkalmazására, a vegyipari jellegű problémák megoldásához, a kémiai és fizikai-kémiai, valamint a vegyiparban szükséges alapvető számítások elvégzésére, a vegyészeti laboratóriumi munkához szükséges analízisek, műveletek elvégzésére, a gyakorlatban szakszerű és önálló munkavégzésre, valamint annak dokumentálására.

Események, melyek kitöltik hétköznapjainkat Kémia verseny általános iskolásoknak Halloween a laborban

Nyíltnapok Pályaválasztási kiállítás Nyíltnap az iskolában

Szakmai gyakorlatok Gyakorlat az iskolában Gyakorlat a SZIE Kémia Tanszékén

Kutatók éjszakája

Tehetséggondozó pályázat

Kapcsolataink Képzésünk sarkalatos pontja a vegyipari létesítményekkel, gyógyszergyárakkal történő kapcsolatfelvétel. Partnereink segítségére számíthatunk: Laboratóriumi eszközök, készülékek ajándékozásában Laboratórium-és üzemlátogatás szervezésében Nyári szakmai gyakorlat szervezésében

Partnereink (a teljesség igénye nélkül) Flavorchem Kerepes Mertcontrol Kerepes Humán BioPlazma Kft Gödöllő Glaxo SmithKline Kft Gödöllő Állattenyésztési teljesítményvizsgáló Kft Gödöllő Szent István Egyetem Kémia Tanszék Gödöllő Egis Gyógyszergyár Zrt Budapest BorsodChem Zrt Gödöllő

Tanlaboratórium Laboratóriumunkat alkotóműhelyként is használjuk, ezzel is népszerűsítve a természettudományos képzést. Általános és középiskolás diákokat fogadunk „kihelyezett” kémia órákon, ahol a diákok önálló kísérleteket végezhetnek.

Köszönjük a figyelmet!