Dr. Sipka Balázs.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Advertisements

TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
A felsőfokú szakképzés minőségirányítási és minőségfejlesztési modellje Kispéter József, Drahos Péter, Dombovári Tamás.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
INFOÉRA 2006 Kombinatorika
Egy év az Európai Unióban Arató Gergely Budapest, április 29.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
A pártfogó felügyelő szerepe és feladata a jelzőrendszerben Budapest, március 28.
Minőségbiztosítás. A minőségügy A minőségügy alapjai A minőséget meghatározó tényezők A minőségrendszer Minőségrendszer felépítése Tanúsítás.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Közoktatás irányítás Minőségirányítási rendszer Tapasztalatok alapján kiegészítések Farkas Olga Budapest, október 5.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
A NEPTUN LEHETŐSÉGEI ÉS … Előadó: Kollárné Csipszer Edit NYME EIK Intézméyni Neptun koordinátor Tel:
Készítette: Szendrődi Bernadett Informatikus könyvtáros II. évfolyam
Átadása - közvetítése - kialakítása - fejlesztése - kialakulásának segítése.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
Bevezető előadás ANDRAGÓGIA IFJÚSÁGSEGÍTŐKNEK Az akkreditált, iskolai rendszerű, felsőfokú szakképzésben 1. előadás.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Akciók Szolgáltatások Infrastruktúra Folyamatok Minőségjavítás Újítások Termékportfólió Quickfixek a havi felmérések eredményei alapján Éves kiértékelést.
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Mentorképzés egy lehetséges „háttere”: FÜPI minőségmodell Mentorképzés helyzete és jövője Magyarországon Mentorképzés gyakorlata április 23.
A nagyvárosi intézményhálózat működtetése
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
Az éhezés Mennyiségi és minőségi éhezés
A hálózati szociális munka koncepciói (R. Brake) I. Hálózat orientált tanácsadás -a kliensek környezetében lévő erőforrások mozgósítása és támogatása -a.
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program TIOP Kecskemét, június 21.
Fairprint 2007: Xerox Speciális Szoftverek
Készítette: Kiss Éva.  A Maastrichti Szerződést követően kiépült oktatási politika alapjait a közösségi programok képezik  Szókratész program: feladata.
TISZK Tanácsadó Testülete. A tanácsadó testület véleményezi:A tanácsadó testület véleményezi: –az irányító szervezet működésének szabályait tartalmazó.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
MINŐSÉG A SZAKFELÜGYELETBEN
Együtt? Egymásért. Hagyományok és kihívások III. szakmai nap az Egyetemi Könyvtárban Budapest, március 05.Készítette: Pór Dorottya, osztályvezető.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Középtávú szakképzési koncepció Borsod-Abaúj- Zemplén Megyében Egységes szerkezetű TISZK-ek létrehozásának lehetősége Előadó: Dr. Simon Csaba Ph. D. mb.
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
Ahogy a szakfőorvos látja
1 Mit kíván a minőségorientált magyar felsőoktatás? Balázs Ervin A MAB elnöke Professzorok Batthyány Köre, október 18.
 A matematikai statisztika a természet és társadalom tömeges jelenségeit tanulmányozza.  Azokat a jelenségeket, amelyek egyszerre nagyszámú azonos tipusú.
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
2004. december Felnőttképzési Bázisközpontok és Hálózat fejlesztése.
A határ menti vállalati együttműködés kulturális gátjai – egy magyar szempontú elemzés Szőke Júlia Gazdasági tanár, abszolvált PhD hallgató Széchenyi István.
A SZAKMAI GRÉMIUMOK ÁTALAKULÁSA A SZAKMAI EGYEZTETÉSEK ÉS A JOGI KÖRNYEZET ALAKULÁSÁVAL Hajnal Ferenc Boros Mihály.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
1 Felelősségvállaló szereplő avagy mit tehet a könyvtár a fogyatékosok érdekében.
A kommunikáció tényezői és funkciói
Nemzetközi hallgatók helyi értéke Révész Balázs – Kéri Anita SZTE GTK
Az Erasmus eredményei dióhéjban
Probléma meghatározása
Látásvizsgáló készülék
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS A FELNŐTTKÉPZÉSBEN
Molnárné Stadler Katalin
Kereszt vagy beágyazott? Rögzített vagy véletlen?
A 2013-as országjelentés tapasztalatai, felkészülés a következőre
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Minőségbiztosítás.
Minőségbiztosítás.
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Miért a BME? Sárosi Dávid E26KX5 Sárosi Dávid.
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Molnárné Stadler Katalin Menner Ákos
A kereskedelem fogalma, szerepe a gazdaságban
Felsőoktatás-módszertan és minőség a KJF és az FHNW PH együttműködésében Kovács László PhD - Fachchochschule Nordwestschweiz Pädagogische.
Előadás másolata:

Dr. Sipka Balázs

Mennyiség

Minőség Megváltozott viszonyítási alap Pontos utánkövetés Minőségbiztosítás Önsegítő közösségek

Ha az anyagi és szakképzési lehetőségek ugyanolyanok, akkor a hallgató azt a képzőhelyet fogja választani… Ami közelebb van.

Lehetőségeink Tudjuk mi alapján választanak, mikor döntenek. Felmérés hallgatók között Tudjuk mi alapján választanak, mikor döntenek. Felmérés rezidensek között Számszerűsítsük azokat a tényezőket amik a kórházak mellett szólnak. Stratégiaalkotás, együttműködés eloszlás befolyásolására Minőségfejlesztés

Köszönöm a figyelmet!