tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Készítette Kovács Nándor KONRACB.PTE
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Sportklaszter – innovatív tartalékok a sportban
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Az Ifjúság Program. Az ifjúsági projektek meghatározása Nemzetközi ifjúsági projekt: olyan projekt, amely a résztvevők személyiségfejlődését.

2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A szaktanácsadó segítő szerepe
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Adatbázis fejlesztés a technológia transzfer és a pályázati tevékenység elősegítésére Dr.Debreczeni Ferenc.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet szerepe/feladata a médiaoktatás területén.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A pályázat keretében megvalósult Képzések képzői tapasztalatai
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Pedagógusképzők képzése a tananyagfejlesztésről
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Mester(ség) Mócsánné NagyÁgnes innovátor mesterpedagógus
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Szegedi Tudományegyetem
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
főosztályvezető-helyettes
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
Szakiskolai Fejlesztési Program I
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Előadás másolata:

tananyagfejlesztés TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejleszése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában” tananyagfejlesztés Sport – tudomány formális (szimb.tart.) funkcionális (cél-eszköz) Sporthoz kapcsolódó innovációs igény - romló egészségi állapot szemben áll a sporttudomány Balogh t.úr által említett hihetetlen technikai fejlődésével – Kérdés? hol születik meg az igény? Az iskolában : Mindennapos testnevelés sport egyesületekben, versenysport ---- nyitás a rekreációs sport felé ---- Itt kanyarodunk vissza az innovációhoz: A mozgás növeli a KREARTIVITÁST ------ Flow

Munkamenet felvázolása: Célok Feladatok Elvárások Szakmai hozadékok TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Munkamenet felvázolása: Célok Feladatok Elvárások Szakmai hozadékok Együttműködések Határidők

Kompetenciák, készségek birtokában: Modern oktatási ismeretek TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Kompetenciák, készségek birtokában: Modern oktatási ismeretek Módszeres, hatékony fizikai aktivitás, mozgáskultúra Módszeres, hatékony testnevelés, délutáni rekreációs és sportfoglalkozás Új eszközök alkalmazása Személyiségfejlesztés, motiváció, szocializáció

Tananyagfejlesztés munkamenete TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Tananyagfejlesztés munkamenete Szakmai előkészületek, egyeztetések, szakemberek felkérése Módszeres munkamenet Egyeztetések, segítségadás, tanácsadás Szakirodalmak felhasználása, kutatása Folyamatos egyeztetések, beszámolók készítése, előadása

Tananyagfejlesztés munkamenete TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Tananyagfejlesztés munkamenete Képzési kimenetnek megfelelően kell a tananyagokat elkészíteni kontroll Lektorálási tevékenység megszervezése a szakemberek felkérése, tájékoztatása Digitalizálási előírásoknak megfelelően segíteni a tananyagok készítését Munkatempó, segítségadás, értékelés

Lektori észrevételek szerinti javítás, kiegészítés Digitalizálás TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Utolsó lépések: Lektori észrevételek szerinti javítás, kiegészítés Digitalizálás A digitalizálás folyamatában megjelenő észrevételek, módosítások egyeztetése, javítása, átszerkesztése a kért formába A digitalizált tananyagok elérhetővé tétele honlapon, coospace-en

Tapasztalatok, észrevételek TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Tapasztalatok, észrevételek Erősségek: jó szakemberi háttér, lojális kollégák, - vezetői háttér, hatékony, erős vezetői támogatás, tapasztalat Lehetőség: tananyagok publikálása, felhasználása, használható termék kidolgozása, szakmai fejlődés, régiós valamint országos szintű elismerés

Tapasztalatok, észrevételek TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Tapasztalatok, észrevételek Gyengeség: kevés IDŐ Veszély: határidők betartása, betartatása,

Legtöbbször előforduló kulcsszavak: Élvezetes TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Képzésben résztvevők tapasztalatai, észrevételei a beadott portfóliók alapján Legtöbbször előforduló kulcsszavak: Élvezetes Újszerű ismeretek, - gyakorlatok Hasznos a tanítás folyamatában Megérte Változatos Sokrétű

Képzési program értékelése TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Képzési program értékelése Szervezett Átgondolt Precíz Hatékony Csapatépítő Szakmailag segítő, fejlesztő

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Szakmai szempontból nagy jelentőséggel bír, hogy az SZTE-JGYPK képzési kínálata az egész Dél-Alföldi Régió pedagógus és sportszakember társadalma számára a társadalmi és gazdasági igényekhez adaptált képzéseket nyújthat. A továbbképzés kimenete nagymértékben hozzájárul a mindennapos testnevelés feladatainak ellátásához, professzionális és a szabadidősport zavartalan működéséhez, a sportélet fejlődéséhez és a sporttevékenységek társadalmi háttérfeltételeinek kialakulásához.