Az online marketing legújabb generációja

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Reklámállítások megítélése Balogh Virág május 5.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Eladásösztönzés (Sales promotion)
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Marketingkommunikáció
Az IKT kompetenciaterület specialitásai
Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
HAGYOMÁNYOS ÉS ALTERNATÍV ÖSZTÖNZŐ ESZKÖZÖK AZ NFH TEVÉKENYSÉGÉBEN Pintér István főigazgató Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Országos Fogyasztóvédelmi.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Bemutatkozik a CPL JOBS. Eredmények számokban  1989 óta Európa egyik vezet ő toborzó ügynöksége és HR - szolgáltatója  Európában 8 országban jelenlév.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Az innováció-átvételi döntési folyamat
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Közösségi marketingstratégia és az etnocentrikus fogyasztói magatartás
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.
A privát banki szolgáltatások kommunikációja avagy hogyan tegyünk szert egy kisebb vagyonra? Budapest, október 21. Előadó: Bonnyai Boglárka Hochegger.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Rozmisné Árpádföldi Zsuzsanna
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Egészségügy 5 Dimenzióban augusztus 31. Leitner György
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Digitális könyvtárak és archívumok (példák)
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Kommunikáció típusai.
Adatvezérelt employer branding
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

Az online marketing legújabb generációja

bemutatkozunk Bánki Beni / slammer Herber Anna / digitális marketing manager Istvánffy Emma / blogger

Kommunikációs szokások

Termékválasztás / POME Választási szempontok: Ár Funkcionalitás Reklám Vélemények Ajánlás Trend Befolyásolók: Hírességek Véleményvezérek Ismerősök Közeli barátok, rokonok Fogyasztók

Az elégedett fogyasztó a legjobb reklám

POE modell: központban a tartalom

cél az érzelmi hatás és interakció elérése “content is king” Push vs Pull kommunikáció Tartalomgyártás tudatosan: cél az érzelmi hatás és interakció elérése Hogyan? Fiataloknak szóló tartalom Fiataloktól Hol? Releváns csatornákon

EGYÜTTMŰKÖDÉSEK

KULCS: HITELESSÉG befolyás = ismertség + hitelesség nem „reklámszagú” baráti ajánlás  fogyasztótól a fogyasztónak legyen koncepció

HÍRESSÉGEKEN KERESZTÜL…

POZITÍV PÉLDÁK

Igényből SZÜLETETT ötlet Egyedülálló együttműködés Kreatívok + Mentorok + Véleményvezérek = Ez pontosan mit is jelent?

Emlékeztek?

Zárógondolat

www.sociallist.hu hello@sociallist.hu Köszönjük a figyelmet! www.sociallist.hu hello@sociallist.hu