Az online marketing legújabb generációja
bemutatkozunk Bánki Beni / slammer Herber Anna / digitális marketing manager Istvánffy Emma / blogger
Kommunikációs szokások
Termékválasztás / POME Választási szempontok: Ár Funkcionalitás Reklám Vélemények Ajánlás Trend Befolyásolók: Hírességek Véleményvezérek Ismerősök Közeli barátok, rokonok Fogyasztók
Az elégedett fogyasztó a legjobb reklám
POE modell: központban a tartalom
cél az érzelmi hatás és interakció elérése “content is king” Push vs Pull kommunikáció Tartalomgyártás tudatosan: cél az érzelmi hatás és interakció elérése Hogyan? Fiataloknak szóló tartalom Fiataloktól Hol? Releváns csatornákon
EGYÜTTMŰKÖDÉSEK
KULCS: HITELESSÉG befolyás = ismertség + hitelesség nem „reklámszagú” baráti ajánlás fogyasztótól a fogyasztónak legyen koncepció
HÍRESSÉGEKEN KERESZTÜL…
POZITÍV PÉLDÁK
Igényből SZÜLETETT ötlet Egyedülálló együttműködés Kreatívok + Mentorok + Véleményvezérek = Ez pontosan mit is jelent?
Emlékeztek?
Zárógondolat
www.sociallist.hu hello@sociallist.hu Köszönjük a figyelmet! www.sociallist.hu hello@sociallist.hu