Anyagvizsgálati módszerek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Alacsony hatáskeresztmetszetek mérése indirekt eljárásokkal Kiss Gábor Gyula ATOMKI Debrecen.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
TÁMOP /A
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) ETR konferencia – május 19. FIR.
Újra dolgozom (HEFOP 232) Integrált szolgáltatások (HEFOP 222) Civil fejlesztések (TÁMOP 553) Újra dolgozom (HEFOP 232) Integrált szolgáltatások (HEFOP.
A munkaügyi központok szerepe a fogvatartottak reintegrációjában Janovics Lászó főigazgató Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ.
TÁMOP A-11/1/KONV projekt „Telemedicína fókuszú kutatások Orvosi, Matematikai és Informatikai tudományterületeken” Szívhang monitorozása.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
mágnesesség Majzik Tibor dr. Gasparics Antal dr. Kádár György
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Adatintegráció, adatok felhasználása Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / )
A Jövő Internet kutatás hazai támogatási lehetőségei Fonyó Attila Nemzeti Erőforrás Minisztérium Tudománypolitikai Főosztály.
NAGYFELBONTÁSÚ ELEKTRONMIKROSZKÓPIA és a JEMS SZIMULÁCIÓS PROGRAM Készítette:Gál Réka, g g g g g ____ rrrr eeee kkkk aaaa yyyy aaaa hhhh oooo oooo....
Mágnesesség Készítette: Kajántó Sándor Mentorok: Dr. Kádár György
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
13. előadás A fémek potenciálkád modellje A szilárdtestek sávelmélete
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Duplex korrózióálló acélok anyagvizsgálatai
FuturICT.hu Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma Kick-off meeting Szeged, december 7. PROJEKT SZINTŰ PÉNZÜGYI LEBONYOLÍTÁS MŰKÖDÉS.
Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma (FuturICT.hu)
„Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel összefüggő képzési és K+F feladatokra" Adatbiztonság a méréstechnológiában képzők képzése.
Az állandó mágnesek anyagszerkezeti leírása
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
VÁKUUMTECHNIKAI LABORATÓRIUMI GYAKORLATOK Bohátka Sándor és Langer Gábor 11. CSIGAVONALAS (SCROLL) SZIVATTYÚ TISZTÍTÁSA TÁMOP C-12/1/KONV
Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola SZOLGSZI.
MESTERSÉGES MEGTERMÉKENYÍTÉS SIKERESSÉGÉNEK NÖVELÉSE NON-INVAZÍV MÓDSZEREKKEL TÁMOP D-15/1/KONV ZÁRÓ RENDEZVÉNY november 19.
Nagyfeloldású Mikroszkópia Dr. Szabó István 9. Litográfia TÁMOP C-12/1/KONV projekt „Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel összefüggő.
VÁKUUMTECHNIKA GYAKORLATI ALAPJAI Bohátka Sándor és Langer Gábor 12 ÓRÁS KURZUS TANANYAGA KÉPZŐK KÉPZÉSÉRE TÁMOP C-12/1/KONV projekt „Ágazati.
Nagyfeloldású Mikroszkópia Dr. Szabó István 12. Raman spektroszkópia TÁMOP C-12/1/KONV projekt „Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel.
Bővített sugárvédelmi ismeretek 6. Sugárvédelem a szuperlézernél Dr. Csige István Dr. Dajkó Gábor MTA Atommagkutató Intézet Debrecen TÁMOP C-12/1/KONV
Asztrofizika a lézerlaboratóriumban Szerzők: Dr. Szatmáry Károly egyetemi docens, Dr. Székely Péter egyetemi adjunktus SZTE Kísérleti Fizikai Tanszék Lektor:
Nagyfeloldású Mikroszkópia Dr. Szabó István 5. AFM – Atomerő mikroszkóp TÁMOP C-12/1/KONV projekt „Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel.
VÁKUUMTECHNIKAI ALAPISMERETEK Bohátka Sándor és Langer Gábor 13. SZÁMÍTÁSI GYAKORLAT TÁMOP C-12/1/KONV projekt „Ágazati felkészítés a hazai.
Nagyfeloldású Mikroszkópia Dr. Szabó István 3. Térion mikroszkóp és leképező atompróba módszerek TÁMOP C-12/1/KONV projekt „Ágazati felkészítés.
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj- Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sürgősségi szakápoló képzés munkahelyi.
Projektnyitó rendezvény TEAM2
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
LABORATÓRIUMI GYAKORLATOK Bohátka Sándor és Langer Gábor
Anyagvizsgálati módszerek
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR Előadó neve titulusa
Nagyfeloldású Mikroszkópia
Az erős mágneses tér növényekre gyakorolt hatásának vizsgálata?
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Anyagvizsgálati módszerek 1 Mechanikai anyagvizsgálati módszerek
„Fenntartható” utak K+F bizottság ÁGAZATI K+F TEVÉKENYSÉGET IGÉNYLŐ TÉMÁK   Görgényi Ágnes Colas Hungária Zrt. bizottsági tag.
Anyagvizsgálati módszerek
Akusztikus emissziós mérések fárasztásos anyagvizsgálat közben
ünnepélyes bizonyítvány átadása
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
Anyagvizsgálati módszerek 1 Mechanikai anyagvizsgálati módszerek
VARBAI BALÁZS, MÉSZÁROS ISTVÁN
Az interaktív vizsga jellegzetes feladattípusainak áttekintése
Csecsemő- és gyermekápoló képzés munkahelyi gyakorlat
3. célterület keretében részt vevő 3 fő szakorvos jelölt
Medgyessy Ferenc Gimnázium és Művészeti Szakgimnázium Debrecen
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sajtótájékoztató.
Sugárterápiás szakasszisztens képzés
Előadás másolata:

Anyagvizsgálati módszerek 4 Mágneses anyagok vizsgálata 4.1 A mágnességtan alapfogalmai 4.2 A mágneseszési görbék felvételének kísérleti módszerei 4.3 Barkhausen zajmérés TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0005 projekt „Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel összefüggő képzési és K+F feladatokra"

Anyagvizsgálati módszerek 4 Mágneses anyagok vizsgálata 4.1 A mágnességtan alapfogalmai 4.1.1 A mágneses tér leírása 4.1.2 Ferromágneses anyagok TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0005 projekt „Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel összefüggő képzési és K+F feladatokra"

Anyagvizsgálati módszerek 4 Mágneses anyagok vizsgálata 4.2 A mágnesezési görbék felvételének kísérleti módszerei TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0005 projekt „Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel összefüggő képzési és K+F feladatokra"

V DC

Anyagvizsgálati módszerek 4 Mágneses anyagok vizsgálata 4.3 Barkhausen zajmérés TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0005 projekt „Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel összefüggő képzési és K+F feladatokra"

A Barkhausen-zaj keletkezése V