Oxford július 4 – július 15. Creative teaching and methodology

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Iskolai egészségfejlesztés – iskolai egészségterv
Advertisements

Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Az úgy kezdődött, hogy… Tavalyi előadás a digitális tankönyvekről :
Pályaválasztás 2014/15.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
VI. Interaktív Tábla Konferencia
95.jubileumi tanév Év végi mutatók Sikeres pályázatok  Pedagógus képzések (TÁMOP /A )  Tiop-6 új interaktív tábla  Színe-java.
Angol nyelvi kompetencia
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Informatika eszközei Makra Csaba.
Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Szociális kompetencia
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
Gyakorlati tanácsok és módszerek a jogkövető magatartás kialakításában.
MÓDSZEREK, FEJLESZTHETŐ KÉSZSÉGEK
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő-kínálat,
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Algoritmikus gondolkodás fejlesztése informatikai eszközökkel
Informatika bemeneti mérés
A magyar- és könyvtárostanár együttműködésének felettébb szükséges voltáról a kötelező olvasmányok kiválasztása terén Cs. Bogyó Katalin (magyar- és) könyvtárostanár.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Szent István Gimnázium
Hogyan jutsz el hozzánk? A Jókai felől könnyen megközelíthető iskolánk. 3-as vagy 69-es villamossal 5-ös busszal Mexikói útig Valamint: Kisföldalattival.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
7.évfolyam. Feladataink  E.ON látogatás  Interjúk  Iskola és környezete.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Út a sikeres tanuláshoz
Gázelmék. Kecskemét II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
Görög vallás és az olimpiák Indításhoz kattints ide! 3. óra 1. dia Bosnyák Endréné Áprily Általános Iskola, Visegrád.
Ókori olimpiák versenyszámai Indításhoz kattints ide! 4. óra 1. dia Bosnyák Endréné Áprily Általános Iskola, Visegrád.
Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.
Szakrendszerű Tantárgytömbösített oktatás a szakrendszerű oktatásban: A Kt. 52.§ (3) szerint a kötelező tanórai foglalkozások teljes intézményi időkeretének.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A környezettudatos műszerek
DARUS a gyermekekért.
A szövegértés változásai a PISA 15 éve alatt
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Készítette: Lőrincz Ágota óvodapedagógus
A tükrözött vagy fordított osztályterem
Nemzeti Köznevelési Portál
Cím elrendezés Alcím.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
DARUS a gyermekekért.
Szeretettel köszöntjük
Felzárkóztatás, korrepetálás, csoportbontás
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
3. osztályban.
Címdia elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Oxford 2016. július 4 – július 15. Creative teaching and methodology

A lelkes diák

A csoport

Iskola- látogatás

Főbb értékeink- Mik a közös nemzeti értékeink

5. Évfolyam – nyári tanrend –téma: az ókori görögök

Egyik ötödik osztály órarendje

Kiemelten figyelnek a biztonságos internet használatra

Szabálykövetés és piktogramok mindenhol

Udvari mozgásos játéklehetőség

Tablet a legkisebbeknek is

Egy osztályterem

Interaktív tábla minden teremben

Olvasni kell mindennap – olvasmányok képesség szerinti bontásban

Az udvari pihenő

Ha sokat és hatékonyan tanulsz ide is eljuthatsz