Bemutatkozunk.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

Kapcsolattartás a szülői házzal
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
Diplomát adó alapszakjaink:
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Napsugár Óvoda – Emeleti mosdó felújítása2010dec-2011jan Rövid áttekintés: A Napsugár óvoda vizesblokkjai évtizedek óta változatlan formában üzemelnek.
Kis csoport szeptember
Györök Beáta - szakmai vezető, Gárdonyi Óvoda - Gárdonyi Tagóvoda
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Kastélykert Körzeti Óvoda
Fecske úti Óvoda bemutatása
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
Egyesített Bölcsőde Rózsa Bölcsőde 8800 Nagykanizsa Rózsa u. 7/a.
Nyitnikék Óvoda 3533 Miskolc, Andrássy út 53/a /fax: 46/
MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER
A PEDAGÓGUSOK ÉRTÉKELÉSE
TEHETSÉGÍGÉRETEK GONDOZÓI RENDSZERÉNEK KIÉPÍTÉSE INTÉZMÉNYÜNKBEN.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
Társadalomtudományi munkaközösség. Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli.
Katica csoport Október Tűz modul
FÖLD MODUL Középsőcsoport június
A JÓKAI MÓR MŰVELŐDÉSI KÖZPONT PROJEKTJE
Látogatás a Sásdi Kistérség óvodáiban
"Legyen az esély egyenlő ..."
Albert István Téri Napovi Kisvaszar
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Tájékoztató óvodánk iránt érdeklődő szülőknek. Tájékozódási pontok Helyi Nevelési Programunkat teljes terjedelemben megnézheti a weblapon, de választhatja.
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
„Jót, s jól! Ebben áll a nagy titok!”
ÓVODAPEDAGÓGUSOK VÉGZETTSÉG SZERINT FŐ
Vörösmarty Mihály Általános Iskola osztályai
Szeretettel köszöntöm
A kompetencia alapú programcsomag bevezetése a Nyárfácska Napköziotthonos Óvodában Változások sodrában.
Óvodahívogató Bárka Baktalórántházi Református Óvoda
Készítette: Kovács Ferencné
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
Napközis beszámoló 2008/2009 I. félév. Napközis csoportok Óvodai csop.:3 gyermek /Katraniczné Suvada Rózsa, Németh Szilvia/ Fogl.I.csop.:4 gyermek / Csipai.
Napközis beszámoló 2009/2010 II. félév.
Napközis beszámoló 2010/2011 I. félév.
Szakmai gyakorlat Szarvas április 3. – 16. ERASMUS+ Gál Ferenc Főiskola Szarvasi Gyakorló Általános Iskola és Gyakorlóóvoda, Bölcsöde.
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
„Óvodapedagógus 2014-ben” SZÜCSNÉ JUHÁSZ CSILLA Óvodapedagógus, a KISPESTI ÁRNYAS ÓVODA vezetője március 6.
Közös útkeresés: Óvodavezetők Országos Konferenciája Hétköznapok kihívásai a paragrafusok útvesztőjében – Szakmai segítség a változásokhoz és a vezetői.
Készítette: Barsi Ágnes Óvodánk 1975-ben épült, 2 csoporttal működik Óvodánk.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Vezetői beszámoló Pós Judit
Tanévnyitó szülői értekezlet
Bornemisza Óvoda
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
EGY PESSZIMISTA MINDEN LEHETŐSÉGBEN LÁTJA A NEHÉZSÉGET, EGY OPTIMISTA MINDEN NEHÉZSÉGBEN MEGLÁTJA A LEHETŐSÉGET Dr. GLOVICZKI ZOLTÁN SONKÁD, június.
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Teljesítményértékelés az óvodában
Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné.
Probléma fa Okozat Ok kevés a gyermek az óvodában
A dajka kötelességei 1846-ban
A Színező Munkacsoport az Aktív Európai Fiatalokért Egyesület szervezésében valósul meg.
Szeretettel köszöntjük
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Bemutatkozunk

Katica csoport Férőhely: 25 fő Óvodapedagógusok: Berényi Judit Balogné Bukta Renáta Dajka: Dezső Ferencné, Zsuzsa néni

Süni csoport Férőhely: 25 fő Óvodapedagógusok: Szalayné Beszédes Éva Kmetty Erika Dajka: Házi Julianna

Margaréta csoport Férőhely: 25 fő Óvodapedagógusok: Balik Györgyi Tatai Mária Dajka: Virág Nándorné, Viki néni

Vakond csoport Férőhely: 27 fő Óvodapedagógusok: Veresné Varga Zsuzsanna Resszer Mária Dajka: Kovácsné Loncsák Gabriella

Pillangó csoport Férőhely: 27 fő Óvodapedagógusok: Balogné Terkovics Ildikó Iadar Melinda Dajka: Farkas Zsigmondné, Gabi néni

Egyéb helyiségek / udvar

Személyi feltételek Szakmai munka

Az óvoda személyi feltételei: 12 óvodapedagógus és 8 dajka végzi óvodánkban a gyermekek nevelését. Az óvodapedagógusok iskolai végzettsége: főiskolai diploma. A dajkák végzettsége: dajkaképző Szakmai munka: A különböző fejlesztési területek folyamatos bővítése érdekében munkaközösségek jöttek létre. A kerületi környezeti-, matematikai-, ének – zenei- és vizuális nevelési munkaközösségnek óvodánkból 1 – 1 óvónő a tagja. A dajkák az óvónők segítői minden helyzetben. A csoportszobák, és az óvoda egyéb helyiségeinek tisztasága odaadó munkájukat tükrözi. Egy kertész segíti óvodánk udvarának, épületének rendben tartását Az óvodapedagógusok a kötelező, hétévenkénti továbbképzéseken túl, folyamatos és sokoldalú továbbképzéseken vesznek részt.