Probléma meghatározása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Advertisements

MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
Dél-Dunántúli Regionális Forrásközpont Szolgáltató Nonprofit Kft.
Tájékoztatás a munkaerő-piaci szolgáltatásokról
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar
Köszönjük az első mérésben való együttműködésüket!
Életpálya-építés fiatalkorban
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
KOMPETENCIAMÉRÉSEK ÉS EREDMÉNYEIK
A projekttervezés első lépései
Pedagógiai Értékelési Konferencia
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Semmelweis Egyetem, Transzplantációs és Sebészeti Klinika, Budapest
Az OEP lehetséges szerepe az ellátási hibák felismerésében és megelőzésében „(Elkerülhető) ellátási hibák az egészségügyben” országos konferencia, Budapest,
DPR és a Karrier Iroda kapcsolata Koreferátor: Bolgár Zsolt Június 10. Hallgat ó i é s int é zm é nyi szolg á ltat á sfejleszt é s a Szegedi Tudom.
Széchenyi István Egyetem, Győr
kiemelt projekt bemutatkozása
ÚMVP III-IV.tengely Budapest, Dr. Horváth Zita Agrár-vidékfejlesztési Főosztály.
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
Rekeszív meghatározása tüdőröntgenen
A pályaválasztási szakemberek kompetenciái
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Az Esélyegyenlőség és az ESZA alapelveinek érvényesítése Európai Unió Magyarország -Budapest Európai jogfejlődés Luxemburgi és Lisszaboni folyamat.
Éghajlatváltozás Budapest és Pest megye Környezettudatossági felmérés A Magyar Természetvédők Szövetsége részére.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Idegenforgalmi és Kulturális Vidéki-falusi Ernyőhálózat (IKUVÉH) kialakítása (TÁMOP /07/1) Pályázat FATOSZ-Tourinform.
Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
2. Az egészségközpontú gyógyítás programja
Képzési és Kimeneti Követelmények A gazdaságtudományi képzési terület tapasztalatai László Gyula Budapest, február 9.
EMMT Konferencia Illyefalva 2006 szeptember 30. I. A mentálhiginés képzés szerepe a Lelkisegély Telefonszolgálat elindulásában Cselekvésre serkentő látásmód.
Szakdolgozat címe Szakdolgozó neve Konzulens: Konzulens neve
1 A Calderoni Program és a FEMIP kapcsolódási pontjai - felsőoktatási és minőségfejlesztői szemmel Zellei László főiskolai docens Eötvös József Főiskola.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
18 éves tankötelezettség A probléma és a kutatás rövid bemutatása Mártonfi György Budapest január 27.
Jegybeírás tanszéki, oktatói felületen
„Mindenki gyalogos” Sokszínű gyalogos közlekedés Gertheis Antal közgazdász Városkutatás Kft
Hungary SLOVAKIA UKRAINE AUSTRIA Use the BUCKET in the
Készítette: Mátyás István agrár mérnöktanár szakos hallgató,
Esettanulmány Adu Oktatási Központ VSZF konferencia MKIK Budapest Az előadás tartalma Kik vagyunk? Milyen vállalkozásunk van? Milyen felelős.
Az Országos Képzési Jegyzék és a szakmai és vizsgakövetelmények Bruckner László.
Iskolai tehetséggondozás a statisztikai adatok tükrében Nikitscher Péter - Szemerszki Marianna.
Új rendszerben működnek a jövőben a támogató szolgáltatások és a közösségi ellátások augusztus 7. Foglalkoztatási és Szociális Hivatal.
Regionális gazdasági együttműködés a Kárpát-medencében Dr. Hámory Jenő Külügyminisztérium Magyar-Román Külgazdasági Fórum Békéscsaba, november 18.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
„Hazai pályaorientációs szabályzók áttekintése - javaslattétel egy nemzeti szintű szabályzó és finanszírozási rendszer kialakítására” Előrehaladási jelentés.
A felnőttképzés Hajdú- Bihar megyében Dr. Erdei Gábor Dr. Teperics Károly
1 A Nyugat-Dunántúli Regionális Munkaügyi Központ Nagykanizsai Kirendeltség és Szolgáltató Központ Munkaerőpiaci képzés.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
Regionális stratégiák és kistérségi pályaorientációs ellátási tervek kialakítási lehetőségei és a társadalmai partnerek (munkaadók, szakszervezetek) bevonása.
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
„Hol és mit?- avagy egy gimnazista a tanácsadáson”
BUDAPEST-KUPA Összefoglaló
Energia és környezet Szennyezőanyagok légköri terjedése Bevezető Dr. Gács Iván BME Energetikai Gépek és Rendszerek Tanszék
Szombathelyi Szolgáltatási pályaorientációs feladatai
Hajléktalan emberek Magyarország nagyvárosaiban 2006.
Aktualitások a rezidens képzésben
A hazai fogyatékosságpolitika aktualitásai
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Az invazív meningococcus-betegség járványügyi helyzete Magyarországon,
Dr. Sipka Balázs.
Speciális szóródás: Koncentráció
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
„Hol és mit?- avagy egy gimnazista a tanácsadáson”
Készítette: Koleszár Gábor
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Készítette: Csaba bácsi
Előadás másolata:

Probléma meghatározása Okok feltárása Adekvát válasz Hatásvizsgálat Javítás

809/500 5 Zala Tolna Nógrád 4 3

Okok Megváltozott viszonyítási pontok Különböző elvárások Piaci viszonyok

Beavatkozási pontok Hallgatók Egészségügyi szolgáltatók

Lépéseink Pályaorientációs nap és állásbörzék Visszajelzések Szeged 02. 23. Pécs 02. 28. Debrecen 04. 12. Budapest 04. 19. Visszajelzések

Hallgatók Elvárások Információhiány Pályaválasztási szempontok Szakképzés Egészségügyi szolgáltatók Pályaválasztási szempontok

Egészségügyi szolgáltatók Stratégia Kapcsolat Mozgástér

Budapest

Budapest

Mit csináljunk másként? Hatásvizsgálat Visszajelzés kiállítóktól Mit csináljunk másként? Visszajelzés a megjelent hallgatóktól Mivel volt elégedett? Felmérés hallgatókkal Mikor dönt? IV., V., VI. évfolyam

Javítás Helyi szinten Rendszerszinten foglalkozni a kérdéssel

Köszönöm a figyelmet!