PhD online közösségi oldal Dr

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

Egyetemi kutatók – jövőbeli vállalkozók? Dr. Makra Zsolt IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
Magyar Oktatók és Kutatók Nyugaton A nyugati magyar szellemi potenciál feltérképezése és reintegrációjának lehetősége a magyar tudományos életbe Magyar.
Science Center of DEBRECEN
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat A és a szolgáltatásai Budapest, február.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
Kiss Attila: Korszerű adatbázisok Adatbázis kutatási eredmények a TÁMOP támogatásával Június 7. Visegrád.
INNOCSEKK 156/2006 Hasonlóságelemzéssel támogatott értékbecslés ingatlanfejlesztők számára E-VALUATION - SUPPORTED WITH SIMILARITY ANALYSIS - FOR REAL.
INNOCSEKK 156/2006 ONLINE SZAKÉRTŐI KERETRENDSZER FEJLESZTÉSE Developing an online expert system generator Készítette: Gerendás László, ISZAM III. Szent.
A munkaerőpiaci képzési és átképzési programok eredményességének vizsgálata regionális és kistérségi vetületekben MTA Regionális Kutatások Központja Alföldi.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Kezdő jogászok a munkaerő-piacon Szép Károly projektvezető Budapest, November 26. Diplomaszerzés és pályakövetés Szakmai nap I.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
A Mezőgazdaságtudományi Kar minőségbiztosítási rendszere
GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR, GÖDÖLLŐ K ONCEPCIÓ A GAZDASÁG - ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS TEVÉKENYSÉGÉNEK TERVEZÉSÉRE, SZERVEZÉSÉRE ÉS.
1 Megváltozott szerepben a megyei önkormányzatok! Tájékoztatás a megyei önkormányzatok feladatairól és azok szociálpolitikát érintő kapcsolódási pontjairól.
A referencia – intézmények működésének eljárásrendje Harkány, 2009.november 13.
Munkakultúra Szakképzési modellek 19. Országos Konferencia Az Országos Képesítési Keretrendszer és a Központi Validációs Rendszer a TÁMOP as projektben.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
A TDK és a doktori képzés kapcsolatrendszerének fejlesztése Dr. Csernoch László az Országos Doktori Tanács elnöke.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
Dr. Tóth Péter (PhD), egyetemi adjunktus Széchenyi István Egyetem Regionális-tudományi és Közpolitikai Tanszék A magyar társadalom kiemelt csoportjai között.
Pirolízis szakmai konferencia TÁMOP A-11/1/KONV
E 5. Együttműködések a humán szolgáltatásokban
Nyitórendezvény. Program 10:00-12:00 A megvalósítói csoportok rövid szakmai bemutatása 12:00-13:00 Ebéd 13:00-13:15 Sajtótájékoztató 13:15-14:00 Projektinformációs.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
1 AEMA – Hálózat Adult Education Made Accessible Projektcélok és megvalósítás - Információs nap Miskolc, március 19.
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
A doktori képzés aktuális kérdései Doktoranduszok Országos Szövetsége Szombathely © dr. Kocsis Miklós.
A felnőttképzés Hajdú- Bihar megyében Dr. Erdei Gábor Dr. Teperics Károly
Csapó Benő SZTE Neveléstudományi Intézet MTA-SZTE Képességfejlesztés Kutatócsoport A PISA céljai, tudományos alapjai.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A Színező Munkacsoport az Aktív Európai Fiatalokért Egyesület szervezésében valósul meg.
Határon túli magyar társadalmi adatok elemzése
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Városi Fenntarthatósági és Alkalmazkodási Tudásközpont
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

www.phdkozosseg.hu  PhD online közösségi oldal Dr. Varga Attila egyetemi tanár, kutatásvezető, a projekt szakmai vezetője Szontágh Krisztina operatív vezető 2013. November 26. TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"

I. Projekt célja PhD hallgatói közösség online platformjának létrehozása a hallgatók eredményes fokozatszerzésének elősegítése céljából A közösségi oldal facebook oldalának- okostelefonos és táblagépes működtetésének kialakítása TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"

II. Projekt kezdete 2013. márciustól TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"

III. PhD hallgatói célcsoportok Pilot verzióként célcsoport 1.: Regionális tudományok doktori iskoláinak PhD hallgatói (verzió 1.) Célcsoport 2.: Gyógyszerészeti tudományok doktori iskoláinak PhD hallgatói (verzió 2.) Célcsoport 3.: Építőművészet tudományok doktori iskoláinak DLA hallgatói (verzió 3.) TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"

IV. Távlati célok Jövőbeni célcsoport: Minden doktori iskola minden hallgatója Magyarországon és a határon túl Minden tudományos munkát végző hallgató DE! A közösség tényleges működését a közösség tagjainak aktivitása, szerveződése határozza meg TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"

V. Megelőző kutatások Megelőző statisztikai kutatások (doktori.hu, MAB adatbázisa, KSH) Statisztikai adattáblák bekérése, feldolgozása (doktori iskoláktól) Országos szakértői mélyinterjúk (doktori iskolák vezetőivel) Országos hallgatói fókuszcsoportos megbeszélések Országos on-line kérdőívek feldolgozása Eredmény: 7 doktori iskolából közel 689 főre vonatkozó adatkitöltés, országosan 29 doktori iskolából közel 230 kitöltött on-line kérdőív, és további 37 papír alapú kitöltött kérdőív. TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció az Z generációnak"

VI. Kutatásban közreműködők PhD Munkacsoport (Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, projektvezető, Dr. Dobay Péter egyetemi tanár, szakértő, Dr. Varga Attila egyetemi tanár, kutatásvezető szakértő és PhD hallgatók) Doktori iskolák vezetői országosan Doktori iskolák ügyvivő szakértői országosan Doktori iskolák hallgatói országosan DOSZ képviselői Köszönjük a segítő közreműködést! TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"

VII. Funkciók A kutatások eredményei beépítésre kerültek a közösségi oldal funkcióinak kialakítása során Az oldal funkciói a PhD hallgatók tényleges igényei alapján a hallgatók sikeres fokozatszerzését kívánja elősegíteni. TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"

VIII. Funkciók bemutatása Az oldal bemutatása: www.phdkozosseg.hu http://www.youtube.com/watch?v=_l65DlWcvtc&hd=1 2,41 perc http://www.youtube.com/watch?v=ppSaHjRCaHU&feature=youtu.be&hd=1 1,31 perc TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 "Tudománykommunikáció a Z generációnak"