Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Kovács Dóra PHD, business director
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Már nem csak eszme, hanem valóság
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
1. Üzletvezetéssel kapcsolatban merül fel valami? Itt biztos rátalál: Office.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
25/09/2009Fenntarthatósági Nap 21 Klímavédelem fénysebességgel Szomolányi Katalin Vállalati Fenntarthatósági Osztály.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Tovább lépéshez mindig nyomjon meg egy billentyűt!
Marketingkommunikáció az interneten
A VoIP és a Microsoft Dynamics CRM Kondás János MCSA, MCSE, MCT System Builders Kft.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Digitális világ – interaktív táblán
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Microsoft CRM online Strén András
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Budai Péter Szakmai és biztonsági vezető Microsoft Magyarország.
A z alternatív vitarendezés lehetőségei a hagyományostól eltérő értékesítési formák terén, a békéltető testületek jövője és lehetőségei Konferencia 2011.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
KAP Albizottság* Szilvássy I. ÚMVP KAP ALBIZOTTSÁG ÉS AZ ÚJ KAP Tájékozódás Monitoring és Értékelés Koherencia, konzisztencia erősítése Véleményalkotás.
Rugalmas, moduláris felépítés Rugalmas telepítés Jól tervezhető szerepkörök Folyamatos rendelkezésre állás Egyszerű felügyelet Elérés bárhonnan Postafiók.
IT ALAPFOGALMAK HARDVER.
EGY VERSENY, NÉHÁNY GONDOLAT Hajnal Péter SZTE, Bolyai Intézet.
Felmérés a MÚOSZ-tagok üdülési szokásairól, igényeiről Készítette: Bellai László, Horváth Zoltán – január 25.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Európai Társadalmi Jelentés 2008 Műhelybeszélgetés Oktatás május 30.
Betegközpontú innováció a gyógyszeriparban
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Informatikai klub „Itt az IT”
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft
Ba(nk)stards an(nu)al report
Mennyi? 3! Mi 3? Mi mennyi? platformfüggetlen médiamodell.
Online Könyvtári Katalógusok
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Vasas Lívia, PhD 2017 WHO Vasas Lívia, PhD 2017.
„Agilis-e vagy?” – egy váltókezelő naplója
Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE
HWSW Meetup – Felhő és ami mögötte van
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Remembering 9/11. 9/11/01 19 Terrorists hijacked four planes. The intended targets were: –Twin Towers (North and South) –The Pentagon –Washington D.C.
Előadás másolata:

Lövenberg Balázs, Karmamedia 2010. szeptember 30. Bannert ne! Lövenberg Balázs, Karmamedia 2010. szeptember 30.

Náthára tud valaki tuti gyógyszert?

= =

amit kérnek

„Szeretnénk valamilyen online kampányt”

„Szeretnénk valamilyen online kampányt” Hagyományos értelemben vett reklám kizárólag online Brandépítés Eladásösztönzés Csomó más hatékonyabb dolog van TV Outdoor BTL Egyszerűen okosabban is el lehet költeni a pénzt Tehát: ÖNMAGÁBAN NEM ÉRDEMES ONLINE FELÜLETET VÁSÁROLNI

99,9% nem kattint reklámra ő kattint forrás: DoubleClick Benchmark Report 2009

„Szeretnénk valamilyen vírusvideót” Minden más tippeljenek, az összes videónézés hány %-a online? a legnézettebb magyar videó 7M néző. RTL Klub Fókusz hét alatt? Nielsen's Three Screen Report for the first quarter of 2010 shows that 99 percent of video is still viewed on a television. 1 percent is viewed online. Mobile viewing accounts for two-tenths of 1 percent of all video viewing. In other words, it essentially doesn't exist.

„Szeretnénk valamit a Facebookon” mennyit ér egy rajongó?

amit nem kérnek

„Szeretnénk tudni, hogy miről beszélnek” Online monitoring Keresés CRM

„Szeretnénk tudni, hogy miről beszélnek” Online monitoring Keresés CRM

„Szeretnénk tudni, hogy miről beszélnek” Online monitoring Keresés CRM

„Szeretnénk tudni, hogy miről beszélnek” Online monitoring Keresés CRM

„Szeretnénk hatékony online ügyfélszolgálatot”

„Szeretnénk hatékony online ügyfélszolgálatot”

„Szeretnénk online pr-t”

„Szeretnénk online pr-t”

= =

Köszönöm a figyelmet! mantra @ karmamedia . eu