Lövenberg Balázs, Karmamedia 2010. szeptember 30. Bannert ne! Lövenberg Balázs, Karmamedia 2010. szeptember 30.
Náthára tud valaki tuti gyógyszert?
= =
amit kérnek
„Szeretnénk valamilyen online kampányt”
„Szeretnénk valamilyen online kampányt” Hagyományos értelemben vett reklám kizárólag online Brandépítés Eladásösztönzés Csomó más hatékonyabb dolog van TV Outdoor BTL Egyszerűen okosabban is el lehet költeni a pénzt Tehát: ÖNMAGÁBAN NEM ÉRDEMES ONLINE FELÜLETET VÁSÁROLNI
99,9% nem kattint reklámra ő kattint forrás: DoubleClick Benchmark Report 2009
„Szeretnénk valamilyen vírusvideót” Minden más tippeljenek, az összes videónézés hány %-a online? a legnézettebb magyar videó 7M néző. RTL Klub Fókusz hét alatt? Nielsen's Three Screen Report for the first quarter of 2010 shows that 99 percent of video is still viewed on a television. 1 percent is viewed online. Mobile viewing accounts for two-tenths of 1 percent of all video viewing. In other words, it essentially doesn't exist.
„Szeretnénk valamit a Facebookon” mennyit ér egy rajongó?
amit nem kérnek
„Szeretnénk tudni, hogy miről beszélnek” Online monitoring Keresés CRM
„Szeretnénk tudni, hogy miről beszélnek” Online monitoring Keresés CRM
„Szeretnénk tudni, hogy miről beszélnek” Online monitoring Keresés CRM
„Szeretnénk tudni, hogy miről beszélnek” Online monitoring Keresés CRM
„Szeretnénk hatékony online ügyfélszolgálatot”
„Szeretnénk hatékony online ügyfélszolgálatot”
„Szeretnénk online pr-t”
„Szeretnénk online pr-t”
= =
Köszönöm a figyelmet! mantra @ karmamedia . eu