Közbeszerzések Ausztriában- az én történetem

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Iskolai tehetséggondozás a Rendőrképzésben TÁMOP / Előadó: Nemes Ferenc r. alezredes.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
„ÚTRAVALÓK” Molnár Mónika DUF. •Tuning Tervezési Formanyomtatvány –Modulprogram –Fejlesztendő kompetenciák –Tanulási eredmények –Oktatási-tanulási tevékenységek.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Fontosabb fogalmak Képesség :
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Az EU-s projektek fenntartási tapasztalata a JNSZ TISZK-ben Országos Egyházi TISZK Zárókonferencia Kazincbarcika
E-learning alapú komplex képzések
A projektmenedzsment fogalma
Humánerőforrás és fejlesztési irányai az érdekképviseletben Csikai Miklós HR szakértő Nyíregyháza, május 27. A program az Európai.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A minőségügy a könyvtárügyért
Közigazgatási Reform Programok IH
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
A projekttől a pályázatig
Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Erdősi József főosztályvezető Pogátsnik Béla konzulens.
orszagtanulmanyok/spanyolorsz ag-leader-megvalositasa/
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Leading Change A változás vezető szemmel. Hogyan lehet sikeresen levezetni egy változási folyamatot?
A NEMZETKÖZI MUNKACSOPORT. PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA VAS MEGYEI PEDAGÓGIAI INTÉZET, SZOMBATHELY.
Kapcsoldától az Én Belső Szín Házam tematikus projektig és szakmai konferenciáig.
A tanárképzésben megszerezhető kompetenciák a 8/2013 (I. 30
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
Az interprofesszionális együttműködés munkaformáinak sajátosságai (Mohácsi – Lakatos) ESETKONFERENCIA: - résztvevők érdekeltek a kliens/klienscsoport problémájának.
Átlátható projektek az abas-ban. Projekt fogalma Project => előrevetítés Cél elérése érdekében végzett tevékenységsorozat.
A végrehajtás operatív kérdései Előadó: Ferenczi Beáta, projektmenedzser Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, Nemzetközi Együttműködési Programok Irányító Hatósága.
Az első és második nyelv elsajátítás elméletei
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
Ajánlás a nevelés és az oktatás újjáépítésére 2010.
Döntéselőkészítő tanulmányok Mihálffy Krisztina – KKK,Kerékpáros Infrastruktúra Fejlesztési Osztály.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Az idegen nyelv fejlesztésének célja és rendszere Készítette: Robinson Erika Anna.
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Kompetencia -eredményesség
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
„Vedd ki a részed!” - amit a civilek már megtettek egymásért Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Civil Együttm ű ködési Hálózat Miskolc, március 30.
KULCSKOMPETENCIÁK AZ MVMI FEJLESZTÉSI IGAZGATÓSÁGÁN
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
A sportpedagógia a személyiségfejlesztés szolgálatában Dr. Poór Zoltán a neveléstudomány kandidátusa Triatlon-edzők szakmai továbbképzése Balatonboglár,
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
A különböző eszközök egymáshoz való viszonya IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
Biztonságvédelmi és autóipari klaszterek együttműködésének lehetőségei hazai és nemzetközi téren.
GYÁRTÁSTECHNOLÓGUS A Caterpillar Magyarország gödöllői telephelyére
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Gazdálkodástudományi Szakmai Kollégium
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Műszaki Szolgáltató Manager (Technical Service Manager)
Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai
Marketing koordinátor Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Belső ellenőrzési és pénzügyi menedzser
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
A Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI komplex tehetségfejlesztő munkája Készítette: Moskovics Marianna --- tehetséggondozó.
beruházás-tervezési ABCD
3. osztályban.
Előadás másolata:

Közbeszerzések Ausztriában- az én történetem Via Group/Cselényi Krisztina

Az én történetem Mahatma Gandhi 1883-1944 Minél nagyobb a haladás, annál nagyobb mértékben ismerjük meg fogyatékosságunkat. Via Group/Cselényi Krisztina

Mi kell ahhoz, hogy sikeresek legyünk? A bizalom megteremtése és megtartása kiváló kommunikációs képességek precizitás a munka anyagokban, dokumentálásban szakmai kompetenciák az elvégzendő feladat megértése, német nyelven kommunikáció a kiírásban szereplő elvárások értelmezése, és betartása a megadott dokumentációs minták, rajzformátumok, stb a alkalmazása a projektben (adóbevallás más nyomtatványon?) határidők betartása (különösen a köztes határidők) komplex gondolkodásmód, projektszerű működés más vállalkozókkal a helyszínen való együttműködés hatékony szervezés, logisztika 2 5 4 3 28/10 3 Via Group/Cselényi Krisztina

Közepes osztályban vagyunk gyenge tanulók "A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít.„ Winston Churchill Via Group/Cselényi Krisztina

Alapfeltételek kiváló német nyelvtudás a projekt biztonságos levezényléséhez, a teljes megértéshez egy elkötelezett és sokszínű csapat, amelyben bajtársiasság, jó hangulat és elkötelezettség van egy felhatalmazott döntéshozó, aki a projektet végigvezeti biztonságos környezet, ahol a félelmeket lehet kezelni, a hibákat nem titkolják el egymás előtt anyagi stabilitás, mert a kifizetések sokszor indokolatlanul elhúzódnak állandó dokumentálás és írásbeli kommunikáció folyamatos team ülések, hogy mindenki képben legyen ahol lehet feladatkiszervezés a gazdaságos működéshez: helyszíni egyeztetésekre, jogász, HR, stb Via Group/Cselényi Krisztina

Ajánlom – e az osztrák közbeszerzések világát? igen! de csak akkor, ha fegyelmezettek, pontosak és dokumentálásra készek vagyunk ha projektben tudunk gondolkodni és dolgozni optimisták és bizalomra készek vagyunk Via Group/Cselényi Krisztina

Minél nagyobb a haladás, annál nagyobb mértékben ismerjük meg fogyatékosságunkat. Mahatma Gandhi 1883-1944 Köszönöm a figyelmet! Cselényi Krisztina kcselenyi@viagroup.hu 36 30 915 16 69 Via Group/Cselényi Krisztina