Szegedi Tudományegyetem

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében „Képzés, foglalkoztatás szakembereknek” tárgyú felhívás.
Advertisements

Pályázati információs nap Nyugat-Dunántúl GRIP-IT Kádiné Fülöp Erika Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség - Győr, április 4. -
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint eredményeinek bemutatása.
E-learning alapú komplex képzések
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Széchenyi István Egyetem, Győr
BIZTONSÁGOS MÓRAHALOMÉRT Főpályázó: Mórahalom Város Önkormányzata.
A társadalmi kohézió erősítése bűnmegelőzési és reintegrációs programokkal TÁMOP kiemelt projekt.
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
A TIPP Tudástranszfer Innovatív Projektekhez, Partnerséghez képzési program bemutatása Tütő Eszter DDRFÜ Kht március 23.
Sportklaszter – innovatív tartalékok a sportban
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Sapientia-EMTE informatikai rendszerének kialakítása és fejlesztése Dr. Dávid László Dr. Györfi Jenő Budapest, November 11.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma (FuturICT.hu)
MESF Dr. Baráth Etele és Parti Zoltán/Magyar Kajak-kenu Szövetség.
Az olimpiai sportágak az egyetemi sportban Fábián László MOB sportigazgató.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Debreceni Egyetem "ABS" Képzés- és rendszerfejlesztés a „ABS” Képzés és rendszerfejlesztés sportos társadalomért Észak-Kelet Magyarországon (A és B komponensek.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
A MAGYAR ORSZÁGOS KORCSOLYÁZÓ SZÖVETSÉG ÉS AZ EGYETEMI SPORT.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
TÁMOP E-13/1/KONV „Sport a felsőoktatásban” B komponens Dr. Trényiné dr. Rákóczi Zsuzsanna Hallgatói szabadidősport.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Terület- és Településfejlesztési Operatív Program TOP-5. 1
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Lorem ipsum.
Előadás másolata:

Szegedi Tudományegyetem TÁMOP-4.1.2.E-13/1/ KONV-2013-0011 A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában „B” komponens Domokos Mihály alprogramvezető Szegedi Tudományegyetem www.jgypk.u-szeged.hu

Projekt alapadatai, céljai Projektazonosító: TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Megvalósítási időszak: 2013.09.01. – 2015.09.30. Elszámolható költség: 319.998.659 Ft Megítélt támogatás (100%): Fejlesztési célok B komponens (4) AP: Hallgatói sportszolgáltatások fejlesztése Integrált sportiroda felállítása; 4 új sportszolgáltatás bevezetése; Mentorálási mintaprogram kidolgozása; 4000 fő hallgató aktív bevonása; Interregionális Kupák; Hallgatói sportesemények; Integrált weboldal létrehozása; 2

Projektindikátorok alakulása 2015.06.30. (alprojekt zárása) Mutató Mérték-egység Kiinduló érték Célérték Hatályos érték Hallgatói sport szolgáltatások száma db 4 Hallgatói sportszolgáltatásokat igénybe vevők száma fő 4000 4002 igénybe vevők közül a tutori szolgáltatást igénybe vevők száma 10

Hallgatói sportszolgáltatások fejlesztése Intézményi sportiroda koordinációja és Hallgatói sportszolgáltatások fejlesztése A fejlesztés szakmai tartalma és megvalósítása 3 pillérre épül INTEGRÁLT SPORTIRODA MODELL ALKALMAZÁSA HALLGATÓI SPORTSZOLGÁLTATÁSOK BŐVÍTÉSE AZ ÉLSPORTOLÓK SZÁMÁRA A KETTŐS KARRIER ÉLETPÁLYA MODELL NYÚJTÁSA, INTÉZMÉNYI MENTOR ÉS TUTORRENDSZER FEJLESZTÉSE

1.) INTEGRÁLT SPORTIRODA MODELL ALKALMAZÁSA A hallgatói sporthoz kapcsolódó intézményi szereplők együttműködésének operatív megvalósítása az egyetem kereteiben. Információszolgáltatói felület kialakítása mely strukturált adatközlést tesz lehetővé a sportszakmai partnerek (MEFS, MOB, Magyar Diáksport Szövetség) részére. a hallgatók számára az elérhető sportszolgáltatások Koordináció és irányítás ellátásához Sportirodában 1 fő sportiroda vezető, és 1 fő sportirodai koordinátor alkalmazása.

2.) HALLGATÓI SPORTSZOLGÁLTATÁSOK BŐVÍTÉSE A felsőoktatási sportban a szakmai szervezetekkel (MOB, MEFS, Magyar Diáksport Szövetség, Hallgatói Önkormányzat) együttműködve szolgáltatásfejlesztés, sportrendezvények szervezése, mintaprojektek megvalósítása. 3 minőségfejlesztő sportszolgáltatási tartalom nyújtása (egészségi állapotmérés, mentálhigiéné és pilates, paraélet integrálása hallgatói sportba) és 2 új (futónap és felkészítő tréningek, vízisport lehetőség) sportszolgáltatási tartalom nyújtása Sport programsorozat (5db sportnap és 1 db egyetemek közötti Interregionális Kupa) szervezése a hallgatói közösség számára az EHÖK SC és USC Szeged, mint rendezvényszervező és lebonyolító közreműködésével 3 fő szakember közreműködése a projektben (sportorvos, fogyatékkal élő sportolók integrációját segítő szakember, rekreációs és mentálhigiénés szakember) bővített szolgáltatástartalmak létrehozásában

3.) AZ ÉLSPORTOLÓK SZÁMÁRA A KETTŐS KARRIER ÉLETPÁLYA MODELL NYÚJTÁSA, INTÉZMÉNYI MENTOR ÉS TUTORRENDSZER FEJLESZTÉSE a projektidőszak alatt 10 fő sportoló hallgató bevonása a mintaprogramban 1 fő tutor alkalmazása, szakmai tevékenység és koordináció ellátására

Köszönöm figyelmüket!