A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Advertisements

Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
Grafikus felhasználói felület Windows alatt
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap Január 2006.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
INSEDO NYELVISKOLA.
 Több mint 25 év szakmai tapasztalat  100% magyar tulajdonú akkreditált intézmény  Kiemelt ügyfélkör kezelése  Teljes portfólió kezelése  Oktatások,
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
Az EP-kampány Magyarországon 2009 PTE-BTK, politológia Németh Attila (V.)
Internetes bankok piacformáló hatása
Tantanya mérföldkövek 2004-től máig Június Akciósorozat laktanya- ingatlanért.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
A szocialista rendszer válsága és a rendszerváltás Magyarországon
„Beszélgessünk Európáról” programsorozat MeH EU Kommunikációs Főosztály Dániel Anna Békés, március 18.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft.. Agenda Intézetünk bemutatása –Cégprofil –Infrastruktúra & humán erőforrás Kutatási szektorok –Referenciáink 2001.
Econet.hu Nyrt. MitMikorEladóTulajdon-hányad sziget.hu június 14. Sziget Kft. 100% freeblog.hu június 25. magánszemély100% est.hu március.
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
Készítette: Mgr. Szarka Zsuzsanna
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Környezetismeret 2. osztály
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap január.
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
CAMPUS HUNGARY PROJEKTADATOK TÁMOP B/1TÁMOP B/2 Forrás1, 3 Mrd Ft3, 6 Mrd Ft Felhasználási területOrszágos (KMR és konvergencia) Csak konvergencia.
A Magyar Hidrológiai Társaság Soproni Területi Szervezetének munkája (2005)
A Gyurcsány-kormány Fészekrakó programja nem baloldali, hanem liberális.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Állampapírpiac évben 1.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
A digitális reklám eszközei 1.
Dr. Stummer Ildikó Budapest, szeptember 29.
Az Elsődleges forgalmazók szerepe a költségvetés első félévi finanszírozásában.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
Vállalkozások versenyképességének biztosítása az európai uniós forrásokkal Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
 Az 1980-as évek második fele - szovjet típusú szocializmus csődje.  Az ország gyorsuló eladósodása következtében az államháztartás többször is közel.
A Magyar Hidrológiai Társaság Soproni Területi Szervezetének munkája (2007)
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Szakmai beszámoló Bognár Márta tagozatvezető Bognár Márta tagozatvezető.
„Mocsolád-Civilház” Közhasznú Nonprofit Kft
Rendszerváltás Diktatórikus államberendezkedés demokráciává alakul Magyarországon ezt a folyamatot rendszerváltásnak nevezzük. Magántulajdon Hosszú,
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Múlt és jövő A 15 éves Budapesti Értéktőzsde szerepe a hazai tőkepiac fejlesztésében Szalay-Berzeviczy Attila elnök június 16.
Sir Winston Leonard Spencer Churchill
Tartalmi együttműködések az Origonál
Projektbemutató - Debrecen
VISSZATEKINTŐ 2015-ös rendezvényeink
Tagok fő 89 fő 100 fő 101 fő 103 fő.
1 hónappal az országgyűlési választások előtt Politikatörténti Intézet Dr. Stumpf István március 11.
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
1848–49-es forradalom és szabadságharc.
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
2018/2019 tanév.
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
BROILER ágazati HELYZETKÉP
Készítette: Esenczki Fruzsina és Borbély Balázs RYBD2T, S7LJW9
Politikai közhangulat, pártok támogatottsága
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
Előadás másolata:

A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009 A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009. Január - December; listaár; ezer Ft.) No. Reklámozó 1. V.R.A.M. Rt. 15. Ringier Kiadó Kft. 2. CBA Kereskedelmi Kft. 16. Madách Musical Tánciskola 3. Auchan Magyarország Kft. 17. Live Nation Hungary 4. Pannon GSM Távközlési Zrt. 18. Porsche Hungária Kereskedelmi Kft. 5. Fidesz MPP 19. Unilever 6. Aldi Hungary 20. Reál Rt. 7. Spar Magyarország Kft. 8. SZDSZ 9. Szerencsejáték RT 10. Media Markt Csoport Magyarország 11. Magyar Demokrata Fórum 12. Penny Market 13. Magyar Telekom 14. Erste Bank Hungaria Rt A

Főbb termékkategóriák arányának változása (2008 Főbb termékkategóriák arányának változása (2008. Január – December - 2009. Január - December; felület)

A legnagyobb köztéri kampányok (2009 A legnagyobb köztéri kampányok (2009. Január - December; eladott felület) No. Kampány Dátum Reklámozó 1. Fidesz - Eu választások elég 2009. május Fidesz MPP 2. Fidesz - Eu választások elég 3 2009. június 3. Hell - Pokoli erő minden nap 2009. április CandyGlobe Magyarország Kft. 4. Class fm 2009. december Advenio Zrt. 5. Media markt - 30 hónapos futamidő Media Markt Csoport Magyarország 6. Szdsz - Eu választások harmadik erő SZDSZ 7. Szdsz - 200001 demokrata szavazó 2009. március 8. Szdsz - Eu választások kirekesztés ellen 9. Mszp - Eu választások MSZP 10. Szdsz - Szakértői kormány 11. Vodafone - 10 hónapig 0 ft. 2009. október V.R.A.M. Rt. 12. 2009. november 13. Mdf - Bokros Habsburg Magyar Demokrata Fórum 14. Üdülési csekk - Időben adjon 2009. február Nemzeti Üdülési Szolgálat 15. Üdülési csekk - A mi munkánk 16. MDF - Mese nincs válság van 17. Modem - Messiások 2009. augusztus Modem Modern Debreceni Művészeti Kht. 18. Vodafone - Egyre többet adunk 19. Mdf - Őszintén tisztességgel 20. Rtl klub - Benkő feleséget keres Magyar RTL Televízió Rt.

A legnagyobb köztéri kampányok (2009 A legnagyobb köztéri kampányok (2009. Január - December; eladott felület) No. Kampány Dátum Reklámozó 14. Üdülési csekk - Időben adjon 2009. február Nemzeti Üdülési Szolgálat 15. Üdülési csekk - A mi munkánk 2009. november 16. MDF - Mese nincs válság van 2009. március Magyar Demokrata Fórum 17. Modem - Messiások 2009. augusztus Modem Modern Debreceni Művészeti Kht. 18. Vodafone - Egyre többet adunk 2009. június V.R.A.M. Rt. 19. Mdf - Őszintén tisztességgel 2009. április 20. Rtl klub - Benkő feleséget keres 2009. október Magyar RTL Televízió Rt.

Médiatulajdonosok kihasználtsága (óriásplakát típusú; 2009 Médiatulajdonosok kihasználtsága (óriásplakát típusú; 2009. Január - December; felület) Óriásplakát típusú= euroBB, avenir, magnum, backlight

Médiatulajdonosok kihasználtság (citylight típusú; 2009. Január - December; felület) Citylight típusú= citylight, midilight, pillar

Köztéri médium kihasználtsága ( 2009. Január - December; felület) Óriásplakát típusú = euroBB, avenir, magnum, backlight Citylight típusú = citylight, midilight, pillar

Meglévő potenciál kihasználása ( óriásplakát típusú; 2009 Meglévő potenciál kihasználása ( óriásplakát típusú; 2009. Január - December; felület) Óriásplakát típusú= euroBB, avenir, magnum, backlight

Meglévő potenciál kihasználása ( citylight típusú; 2009 Meglévő potenciál kihasználása ( citylight típusú; 2009. Január - December; felület) Citylight típusútípusú= citylight, midilight, pillar

Értékesítési csatorna ( óriásplakát típusú; 2009 Értékesítési csatorna ( óriásplakát típusú; 2009. Január - December; felület) Óriásplakát típusú = euroBB, avenir, magnum, backlight

Értékesítési csatorna ( citylight típusú; 2009 Értékesítési csatorna ( citylight típusú; 2009. Január - December; felület) Citylight típusú= citylight, midilight, pillar

A legnagyobb hirdetők költésének aránya a teljes köztéri média költéshez ( 2009. Január - December; listaár ; ezer FT.)

Köztéri reklámkampányok felületszám szerinti sűrűség függvénye ( 2009 Köztéri reklámkampányok felületszám szerinti sűrűség függvénye ( 2009. Január – December; darabszám) Óriásplakát típusú = euroBB, avenir, magnum, backlight Citylight típusú = citylight, midilight, pillar