Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Logisztika alapvetések.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Munkabiztonsági tréning 2012
Szervezetfejlesztési Program ÁROP Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia November 12. VÁLTOZÁSKEZELÉS FEJLESZTÉSI MÓDSZERTAN.
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Lobbizás az egészségügyben
Intranet portál bemutató
Központi és közösségi szolgáltatások olvasóknak, könyvtáraknak.
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Verfasser · weitere Angaben
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
AVIR – intézményi adatmodell Csulyák Gábor Informatikai igazgató Educatio Nonprofit Kft február 2.
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
INFORMÁCIÓRENDSZEREK FEJLESZTÉSÉNEK IRÁNYÍTÁSA.. Alkalmazás - projekt Alkalmazás - a vállalat tökéletesítésére irányuló új munkamódszer projekt - az új.
Adatvagyon gazdálkodás
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Közönségkapcsolatok (PR)
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
E-beszerzés Bravo csoport.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
A felsőoktatási ágazati nyilvántartások fejlesztési irányai – TÁMOP Stéger Csilla Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű.
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
Microsoft BI technológiák az eszközmenedzsment szolgálatában
Kérdések a második zh-hoz
Minőség menedzsment 6.előadás
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
A StoreWizard webáruház bemutatása
CONNECT ”Az ITS rendszerek értékelési irányelveinek előkészítése, Magyarországi szempontok.”
Gazdagító programpárok Logikai-matematikai tehetséggondozás.
A HONLAP FEJLESZTÉS BEMUTATÁSA TÁMOP /1. Marcali Kistérségi Többcélú Társulás Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Készítette: Deák Lilla.
Információs rendszer fejlesztése 4. előadás
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer fejlesztése a Miskolci Egyetemen Bordás Katalin Miskolci Egyetem Számítóközpont.
Szoftver projektek Agilis
CMMI 1.3 – Verifikáció Készítette: Kis Gergely. Bevezetés A specifikációt, követelményt vetjük össze a kész/készülő termékkel Itt nem vizsgáljuk, hogy.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Fejérvári Bence március 26.
FRF-KPB-IT megbeszélés IER-webec rendszer építése Készpénzlogisztika Madarász Ernő.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Az „Autókereskedelem” jövő képe. Szabó Zoltán © 2013.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Microsoft alapú VIR megoldás az egyetemeken Lénárt Marcell.
„Virtuális Genom Projekt” Richnovszky Ádám – menedzsment Pitlik László (PhD) – tudásmérnökség Szöllössy Dániel – forráskutatás Kócs Róbert – rendszerszervezés.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
PROJEKTMENEDZSMENT Szabó Mária
Az ILIAS keretrendszer használatának beépülése az oktatói és a hallgatói munkába a Gábor Dénes Főiskolán Berecz Antónia, Balogh Anikó, Littvay László
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
Kire milyen szerep vár egy mobil projekt során
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Szoftver projektek Agilis
Savanya Erzsébet HR Igazgató
1.1 Marketing előadás Az élmény szerepe a marketingtevékenységben
Kooperatív Képzés - Avaya
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Használati útmutató Törölje a felesleges vonalakat és szöveget.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Szoftver projektek Agilis
Előadás másolata:

Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben HIFI Mert megérdemled! Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben

Közös, egységes elvekre épülő információ-szolgáltató rendszer A HIFI-ről Közös, egységes elvekre épülő információ-szolgáltató rendszer 3 vállalat 71 érintett szervezeti egység, ~600 potenciális felhasználó 12 forrásrendszer 363 extraktum kézi táblák 40 igényszállító és üzleti tesztelő

Olyan terméket kell csinálni, amilyen az ügyfélnek kell. Mi a siker alapja Olyan terméket kell csinálni, amilyen az ügyfélnek kell.

Vízió

Projekt felhasználókkal Felhasználói felületek Szállító csapat Megrendelő + Felhasználói csoportok Közös építés, tesztelés Közös döntések A feladat és megértése Felhasználói csoportok, igények Felhasználókra alapozott technológia Közös munka = motiváció Közös felület egyedi igényekre A használat ösztönzése Termék ≠ adattárház, de nem használt termék = sikertelen projekt.

Frusztrációk kezelése Dolgozni kell vele Újat kell tanulni Nem tudom milyen lesz az új Biztos nem az lesz benne, ami nekem kell A régi, ismert rendszerem megszűnik Érdeklődés felkeltése Oktatás, személyes támogatás Folyamatos tájékoztatás, útmutatók, leírások Bevonás a specifikálásba és tesztelésbe Új rendszer brand építés Megfelelő hozzáállással frusztációból motiváció lesz.

Hogyan csináltuk a HIFI-ben Bevezetés a 0. pillanattól kezdve Kiszolgáló infrastruktúra korai kiépítése Elérési és termék felületek tervezése felhasználók bevonásával Közös elérési felületek használata a projekt korai szakaszaiban is Folyamatos aktív, személyes támogatás Marketing kampányok, image építés Erős bevonás a projekt minden aspektusában A kommunikáció és tájékoztatás folyamatos fenntartása a holt időszakokban is Megvalósítás A bevezetés a projekttel együtt kezdődik és nagy energiabefektetést igényel.

DEMO

A használat ösztönzése Plakátok Termék TOP lista Intranetes hírek, cikkek Vezetői levelek Személyre szóló levelek Személyes oktatások

Felhasználói vélemények „ … vagyok, két hete boldog HIFI felhasználó.” „Tetszik a jogosultságigénylés, remek. Már ikszelgettem magamnak.” „… jó látni, hogy örömmel készült a rendszer és a Portál mindamellett, hogy kemény munka eredménye; és nem utolsósorban felhasználóbarát is.” „… a KFKI Lehetőség OLAP kockám nagyon jó, pont erre van szükségem. (… ) „Szuper munka ez a HIFI, gratulálok!” „Ez nagyon jól néz ki és könnyen használható. Ráadásul kellően gyors az új riportok generálása. Remélhetőleg ez az intenzívebb használat során is így lesz. Gratula a csapatnak!” „Nagyon tetszik, nagyon hasznosnak találjuk, érdemi előrelépést jelent a SOFI után (pedig nekem már az is tetszett ).

Eredmények Többen használják, mint a tervezett Szeretik használni Más projekteket ehhez mérnek Zökkenőmentes infrastrukturális és ügyfél átállás Egyre több ember véleménye az, hogy az eddigi „undorító pénzügyi adatok, fúj”-ból „használható, értelmes pénzügyi adatok”-ká kezdenek válni pont ugyanazok a számok, az értelmes ábrázolás következtében ”

Olyan terméket kell csinálni, amilyen az ügyfélnek kell. Termék ≠ adattárház, de nem használt termék = sikertelen projekt. Megfelelő hozzáállással frusztációból motiváció lesz. A bevezetés a projekttel együtt kezdődik és nagy energiabefektetést igényel.

Szilágyi.Ágnes@iqpp.hu