A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Internetes látogatottsági statisztikák
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
Internet-használati szokások változása Magyarországon
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
Családtámogatások, rugalmas munkavégzési formák és társadalmi kohézió
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Mindenki Ságvári Bence másképp VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. Az internethasználat jellegzetességei, a kockázatok.
„Alapozni a középiskolás években kell” Hatékony kommunikációs stratégia a célcsoportban Sáfrány Zsuzsanna Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia 2006.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
Fedezetelemzés Schiberna Endre.
A népesség családi állapota. Az élet folyamán szerzett tulajdonság Az élet folyamán szerzett tulajdonság Családi helyzet megközelítése: Családi helyzet.
Kutatás alapja: kb.170 fős minta ebből 65% férfi, 35% nő Megkérdezett ismérvek: neme jobbkezes/balkezes előképzett/nem előképzett Jobbkezesek és balkezesek.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Méltó helyet a fittségnek a kardio-vaszkuláris- metabolikus rizikó megítélésében !
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Médiapolisz lakói III. Dr. Antalóczy Tímea Dr. Szabó Andrea VII. Nemzetközi Médiakonferencia, IX. 25. Közélet, közérzet.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Bankolás az [origo] szemszögéből
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
Internet a családban Székely Levente –
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
A digitális reklám eszközei 1.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ Munkaerőpiaci helyzetkép a salgótarjáni kistérségben Zaráné Kecskés Erzsébet Igazgató KKC-2008-V
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
– Letölthető változat –
Online médiafogyasztási trendek
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Free Association Research Kft.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
A kutatás a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával,
III. Demográfia Termékenység
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Előadás másolata:

A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország

A mért magyar web látogatottsága

A mért web forgalma – hétköznap, hétvége Hétvégén

Webaudit-kutatás: Mikor interneteznek a [freemail] felhasználók?/1 A mért időszak: 2006. szeptember 30. és október 11. között A mért dimenzió: a [freemail] hazai felhasználók egyedi látogatószámát, negyedórás bontásban, a Medián Webaudit által auditált weboldalakon A minta: Hétvégi napokon átlagosan 293 ezer Munkanapokon átlagosan 421 ezer látogató

Webaudit-kutatás: Mikor interneteznek a [freemail] felhasználók?/2 Módszer: - A magyarországi [freemail] felhasználók internetezésének időbeli eloszlását mérték a Medián WebAudit rendszerben - Az internetezési aktivitás mutatójaként az internetes jelenlétet választották, s azt mérték, hogy az egyes negyedórákban hány [freemail] felhasználó aktív, konkrétan hányan vannak jelen valamelyik auditált weboldalon A módszer előnye: - pontosan kimutatja, hogy az egyes korcsoportok a nap folyamán milyen időszakokban interneteznek aktívabban, illetve kevésbé aktívan A módszer korlátja: - kizárólag a Medián WebAudit rendszerben résztvevő website-okon mér, ezért a tényleges aktivitás a mértnél jóval nagyobb lehet

Webaudit-kutatás – Az eredmények 1. A hazai otthoni internetezők 18 és 22 óra között a legaktívabbak. Ez a megállapítás minden korosztályra igaz, leginkább a 19 év alattiakra, és legkevésbé a 60 év felettiekre. 2. Az esti tévés főműsoridőben, 19 és 21 óra között legalább 200 ezren töltik az estéjüket az internet előtt 3. A hétköznap esti internetezésben a nők aktivitásban elmaradnak a férfiak mögött, ám a 19 év alatti lányok aktívabbak a velük egyidős fiúknál. 4. A hétvégi estéken a női internetezők az aktívabbak, a 19 év alattiak esetében pedig jelentősen aktívabbak a lányok, mint a fiúk.

Webaudit-kutatás: hétköznapi látogatóeloszlás korcsoportonként

Webaudit-kutatás: hétvégi látogatóeloszlás korcsoportonként

Webaudit-kutatás: hétvégi látogatóeloszlás 19 és 21 óra között, korcsoportonként és nemek szerint

Webaudit-kutatás: hétvégi látogatóeloszlás, 15-19 évesek, nemek szerinti bontásban