Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
Advertisements

Az M4-es metró elindulásával kapcsolatos felszíni tömegközlekedési változások.
Budapest közlekedésfejlesztési projektjei
Projekt általános bemutatása
2010. január 12-ére meghirdetett sztrájk alatt tervezett forgalomlebonyolítás.
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
Budapest, május 19.SAJTÓBESZÉLGETÉS. A bliccelők által okozott kárt a fizető utasok szenvedik el.
Dr. Kocsis István vezérigazgató
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
A kerékpáros közlekedésfejlesztés aktuális feladatai
NOSZTALGIA BUDAPESTIEKNEK
november 16. „Kötetlenül kötöttpályán” Fejlődés – Egységes minőség – Környezetvédelem – Fenntarthatóság.
Budapest, május 5.KOMBIJEGYEK RENDEZVÉNYEKHEZ KAPCSOLÓDÓ JEGYEK A BKV-TÓL Előadó: Priegl Gábor értékesítési igazgató, BKV Zrt.
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
0 Budapest, április 24. A dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Előadó: Zsákay László György turisztikai irodavezető Barta.
Nyíregyháza, szeptember 09.
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
Közlekedés – Mozgásban a tudományok, november 10.
Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.
A „Sellyei Kistérség” keleti térségének fejlesztése
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
Városi tömegközlekedés
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
Budapest turisztikai marketingje
Budapesti Természetbarát Sportszövetség
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten nyitórendezvény december.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
FUTÁR projekt – célok és eszközök
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Budapest közlekedésének fejlesztése: aktuális feladatok Vitézy Dávid munkacsoport-vezető Közlekedésfejlesztés munkacsoport szeptember 20.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Az előadás tartalma módválasztás
LOT 2 – LOT 3 Csepeli hálózatfejlesztés I. és II.
Bolla Tibor vezérigazgató előadása
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat
Stratégiai kérdések az energetikában Kecskeméten, a TERMOSTAR Kft. szemszögéből.
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Székesfehérvár helyi közösségi közlekedési hálózata
Logisztikai fejlesztési irányok a hazai és az EU szakpolitikák tükrében CEBC „A győztesek felelőssége” konferencia február 2. Dr. Bokor Zoltán BME.
Jelenleg közlekedő viszonylatok Bővebb információ: (BKV-INFO)
A világ 7. legszebb villamosvonalán
ÉMOP – Üzleti infrastruktúra fejlesztése. Keretösszeg: „1” részcél: Ipari Parkok millió Ft „2” részcél: Ipari területek millió Ft „3” részcél:
Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
BusExpo 2017 Zsámbék, 2017.április 26. Zsákay László György BKV Zrt.
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
Ipari parki szolgáltatás-fejlesztés Mórahalmon
A BKV Zrt. pozícionálása
1.
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Társaságunk együttműködik a Volánbusz Zrt-vel és a MÁV Start Zrt-vel
SAJTÓBESZÉLGETÉS Budapest, május 19..
Előadás másolata:

Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási Szakigazgatóság BKV Zrt. Budapest, 2011. december 8.

Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten A projekt átfogó célja: Közösségi közlekedési problémák enyhítése, új közszolgáltatás és hajó útvonal létesítése. A projekt közvetlen célja: környezetkímélő és részlegesen akadálymentes tömegközlekedési útvonal létesítése. A projekt illeszkedése: az EU Bizottság Fehér Könyvéhez (2011. március 28.) a Duna-stratégiához (elfogadása: 2011. április 13.) a Charta céljaihoz (csatlakozás: 2011. szeptember 16.) Kikötő fejlesztés KMOP forrásból Forrás: 493 millió Ft Projektgazda: BKV Zrt. Támogatási arány: 90%

A fővárosi vízi közlekedés célrendszere Célcsoport bemutatása Hálózat, időtényező Infrastruktúra Költségek, működés

Műszaki tartalom 3 db új kikötő létesítése: Milleniumi Városközpont, Újpest, Árpád híd. Meglévő kikötők korszerűsítése: Boráros tér, Petőfi tér, Jászai Mari tér, Batthyány tér, Meder utca. Fejlesztési eszközök Jelenlegi hajókapacitás átstrukturálása, Elérés: kerékpárral, személygépjárművel, kerekes székkel, Járműveken büfé, wifi elérhetőség és kerékpár szállítás biztosítása, Korszerű utastájékoztatás: FUTÁR kijelzők, Volán kijelző (Újpest).

Megvalósítás kezdete: Útvonal Millenniumi városközpont Megvalósítás kezdete: 2011. szeptember 1. Tervezett befejezés: 2012. május 31.

Általános információk Az alkalmazott hajók átlagos utasbefogadó képessége: 100-150 fő. Szállítási teljesítmény: 60%-os férőhely kihasználtsággal 330 utas/óra/két irány. A tervezett vonaljárat követési ideje csúcsidőben: 20 perc. Tervezett igénybevétel: 1. évben 50%-os 2. évben 75%-os 3. évben 100%-os. A fejlesztett hajóállomások átlagos napi forgalma: 1. évben 1155 utas/nap-törtévben 2. évben 1733 utas/nap 3. évtől 2310 utas/nap.

A vonaljárat tervezett útvonala és tömegközlekedési kapcsolatai Állomás Tömegközlekedési kapcsolatok Millenniumi Városközpont 23, 23E, 54, 55 autóbusz és 1-es villamos Boráros tér 2V, 15, 23, 23E, 54, 55, 115, 212 autóbusz és 2, 2A, 4, 6-os villamos, Csepeli HÉV Petőfi tér 15, 115 autóbusz és 2, 2A villamos Batthyány tér 11, 39, 86, 111, 160, 260 autóbusz és 19, 41 villamos, 2-es metró Szentendrei HÉV Jászai Mari tér 76, 79 trolibusz és 2, 4, 6-os villamos Árpád híd (Pesti hídfő) 26, 34, 106, 115, 133 autóbusz, 1, 1A villamos Meder utca 105 autóbusz és 3-as metró Újpest 104, 104A, 122, 196, 204 autóbusz, Volán Zrt. végállomás

BKV Zrt. járműveinek átlagos utazási sebessége Jármű típus Átlagos utazási sebesség (km/h) 2008-as adatok Metró 32,6 Millfav 22,6 Villamos 17,4 Autóbusz 23,1 HÉV 49 Troli 15,4 Fogaskerekű 14,3 Hajójárat hegymenet 11,8 Hajójárat völgymenet 14,5 Hajójárat átlag 13,2

Petőfi tér, BKV Zrt. kikötő jelenlegi állapota

Petőfi tér, tervezett állapot

Batthyány tér, BKV Zrt. kikötő jelenlegi állapota

Batthyány tér, tervezett állapot

Újpesti kikötő, építés előtti állapot

Újpesti kikötő, építés előtti állapot

Újpesti kikötő, tervezett állapot

Újpesti kikötő, építés utáni állapot

Újpesti kikötő, építés utáni állapot

Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés előtti állapota

Árpád híd, tervezett állapot

Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

Köszönöm figyelmüket!