Pogány András stratégiai igazgató

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Advertisements

Gábor Dénes Főiskola Informatikai Rendszerek Intézete Informatikai Alkalmazások Tanszék Infokommunikáció Forgalmazás 1. példa A forgalmas órában egy vállalat.
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
Gazdasági informatika
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
Állóeszköz-gazdálkodás
A Budapesti Értéktőzsde Részvénytársaság éve december 15. Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Trade Marketing Klub Kozák Ákos GfK Hungária Piackutató Intézet 2009
Karitatív adományátadás december 4.. Piaci kitekintés.
GKI Zrt., Gazdasági folyamatok, 2008 Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt április 2.
UDOVECZ GÁBOR Közelmúlt és jövőkép az agrárgazdaságról Pallas Páholy december 11.
M AGYAR É DESSÉGGYÁRTÓK S ZÖVETSÉGE H ÚSVÉTI SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ április 7.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Mi is az a Multi-Level Marketing?
Teljesítménytervezés
Gazdasági várakozások, a kis- és közepes vállalkozások helyzete Makó Ágnes – Tóth István János MKIK GVI Korrekt Partner Védjegy második ünnepélyes díjátadása.
A piac Szakiskola.
1. Árfeltüntetés alapvető szabályai
BEVEZETÉS A KÖZGAZDASÁGTANBA II.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
III. A logisztika jövője
Ciklus és trend a magyar gazdaságban,
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
Az MNB inflációs előrejelzésének szakmai háttere Hamecz István ügyvezető igazgató MNB.
Inflációs Jelentés november Kovács Mihály András.
Inflációs jelentés, december Elemzői fórum Pellényi Gábor december 20.
Inflációs Jelentés február elemzői fórum Kovács Mihály András.
Az infláció tényezői 2006-ban Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Rt.
DR. RASKÓ GYÖRGY A vidék a világgazdasági válság igazi vesztese ? Visszaépíthető-e a magyar mezőgazdaság? 47. Közgazdász Vándorgyűlés, MKT, Zalakaros.
GKI Zrt., Öngólok után – kell egy gazdaságpolitika Szeged, október 1. Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
TRANZITOLÓGIA V. ELŐADÁS
Cím Petz Raymund, kutatásvezető december 6. Az üzleti és lakossági felmérésekből származó „sentiment” indikátorok.
A magyar gazdaság várható helyzete
Erotika Rt. Móricz Zsigmond Gimnázium, Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kisújszállás Elérhetőségeink:
A másodlagos élelmiszer-ellenőrzésekhez kapcsolódó szakmai kihívások a gyártók, feldolgozók szemszögéből. Az új szabályozás hatása a magyar termékek piaci.
Jankuné Kürthy Gyöngyi AKI, Élelmiszerlánc Elemzési Osztály
Személyes akcióterv.
Piaci áttekintés Kátai Csaba október 1.. Makrogazdasági trend GDP növekedés (+-%)Infláció (%)Munkanélküliség (%) Source: Ecostat Átl. bér:
A NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ MUNKAERŐPIACI HELYZETE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A DIPLOMÁSOK ELHELYEZKEDÉSÉRE SOPRON, december 11.
Kármán András Budapest, január 21..  1. A külső finanszírozáson nyugvó növekedési modell sikeres volt, de sérülékeny  2. A válság kikényszerítette.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
Az értékkategóriák.
Ránctalanitás pénzügyi módszere "Mindig minden lehetetlennek tűnik mindaddig, amíg meg nem csináltuk" Nelson Mandela.
Tojás prezentáció Kategória áttekintés…. Az elmúlt évben jelentős defláció ment végbe a kategórián, ami az év elején visszafordulni látszott,
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Hagyományos húsvéti húságazati helyzetkép (a prezentáció az AKI és a KSH adatainak felhasználásával készült) Változatlan stagnálás? avagy Történt-e.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
GfK HungáriaFogyasztói kötődés, kereskedelmi hűségprogramok2011. május 26 Fogyasztói kötődés, kiskereskedői hűségprogramok GfK Hungária Kovács Krisztina.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
Termékdíj Zsófi és Chubby. Termékdíj törvény évi LVI. törvény  10/1995. (IX.28) KTM rendelet általánosságban fogalmazza meg a kötelezettségeket.
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
Borsod-Abaúj-Zemplén megye gazdasági folyamatai
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
Gazdasági informatika
A kereskedelem alakulása
Üzleti terv bemutatása
Vállalati Pénzügyek 3. előadás
Gazdasági informatika
Vállalati Pénzügyek 3. előadás
Az érzékeny és napallergiára hajlamos bőr nagyon magas
Márkakereskedői helyzetkép
Közgazdaságtan II 1. Előadás: Mit akarunk leírni (kapitalizmust), hogyan (tudományosan). Amit tanultunk (egyensúlyelmélet) erre nem alkalmas (nem decentralizált,
Utazás ISZTAMBULBA 2018.
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Állóeszköz-gazdálkodás
Előadás másolata:

Pogány András stratégiai igazgató pogany.andras@leadgeneration.hu Hozzuk a számokat. Pogány András stratégiai igazgató pogany.andras@leadgeneration.hu

Bemelegítés 1. Hogyan alakult a magyar GDP 2009-ben 2008-hoz képest? -4,8% -6,1% -6,7%

Bemelegítés 2. Hogyan alakult az infláció 2009-ben? 3,9% 4,2% 4,9%

Bemelegítés 3. Mekkora +/- ingadozás volt az idén a forint árfolyamában? 12% 17% 21%

Bemelegítés 4. Hogyan alakult a kiskereskedelmi forgalom 2009-ben (2008-hoz képest)? -4,4% -7,1% -11,4% 5. És hogyan 2010 első 3 hónapjában (2009 azonos időszakához viszonyítva)? -3,2% -9,4% -21,1%

Konklúziók 1) 2009-et még viszonylag könnyen megúsztuk 2010 ben robogunk a mélypont felé… … amit még senki sem lát pontosan

A vesztesek… 6. Hogyan alakultak az újautó értékesítések 2009-ben (2008-hoz képest)? -52,4% -59,6% -64,3% 7. És hogyan 2010 első 5 hónapjában (2009 azonos időszakához viszonyítva)? +12,1% -23,2% -47,7%

8. Hogyan alakultak a tartós fogyasztási cikkek értékesítései 2009-ben? -4% -8% -15% 9. Hogyan alakult az üzemanyag forgalom 2009-ben? -3% -7% -13%

Az élelmiszeripar 10. Hogyan változott az élelmiszeripari termékek ára 2009-ben? -1,2% +2,4% +3,5% 11. És 2010 első 4 hónapjában? +2,3% +3,6% +4,9%

12. Hogyan alakult az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma 2009-ben (2008-hoz képest)? -1,7% -4,3% -6,7% 13. És hogyan 2010 első 3 hónapjában (2009 azonos időszakához viszonyítva)? -3,2% -7,4% -14,3%

A jövő… 14. Ön szerint hogyan fog alakulni az élelmiszeripari termékek értékesítése az idén? +2% -2% -4%

15. Hogyan változott az élelmiszeripar termelése 2009-ben? -4,2% -1,0% +1,4%

Konklúziók 2) 2010 eleje döbbenetes visszaesést hozott A belföldi fogyasztás visszaesését valamennyire kompenzálta az export növekedése Forint parák? Nőttek az árak – nem csak akcióban lehet eladni A jövőkép nagyon vegyes

Az üzletek… 16. Hány élelmiszert árusító üzletet regisztrált a Nielsen 2009-ben? 17.614 db 19.901 db 20.813 db 17. Mennyivel változott ez az előző évhez képest? +249 db -34 db -891 db

Az üzletek jövője? 18. Ön szerint hogyan fog változni az élelmiszert árusító üzletek száma az idén? +200db -200 db -600 db

Sajátmárkás termékek 19. Mekkora a sajátmárkás termékek aránya az élelmiszer piacon? 22% 26% 30% 20. A vásárlók mekkora hányada tekinti a sajátmárkás termékeket azonos minőségűnek a márkázott termékekkel? 34% 52% 65%

Döntések az üzletekben 21. A kiskereskedelemben a vásárlási döntések hány %-át hozzák meg a fogyasztók az eladás helyén? 53% 64% 72%

Konklúziók 3) Az üzletek száma nem változott – nem fog így maradni! A harc egyre inkább az eladás helyén folyik Disztribúció Megjelenés A kis és közepes üzletekben lehet jelentőset mozdítani a helyzeten Minden forintnak dolgoznia kell – fokozott megtérülési kényszer

Take the LEAD!