Készítette: Németh Ágnes

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Hogyan érvényesülj magyarul? EIA/2012/1.1.1 számú projekt A 2013-as „Hogyan érvényesülj magyarul?” című projektünk, a 2012-es, „Hogyan intézzük ügyeinket.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülő diákoknak Angol B2 / C1.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
A Logopédiai Szakszolgálat működése 2010
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
„Let’s speak!” angol nyelvi diákkör Jónás Lászlóné.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Változások – kompetenciafejlesztés az óvodai nevelésben
Fejlesztési koncepció
ERASMUS: Nagy lépésekkel Európába Külföldi tanulmányok szerepe az életpálya-tervezésben ERASMUS Információs Nap - NYME SEK december 7.
N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
World Issues Hagyj nyomot a világban
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
A tanárképzésben megszerezhető kompetenciák a 8/2013 (I. 30
Praxis-elméletek a szociális munkában Avagy: mi a kurzus értelme és aktualitása?
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
New View Beszámoló a tanulókkal történt interjúról.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
ÉVI – ETI VIRTUÁLIS ISKOLA Erdélyi Gábor
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Tanuljunk britül! British Life, Language and Culture Pilgrims, Canterbury, Egyesült Királyság Dürrné Rákos Zsuzsanna A projektet az Európai Unió támogatta.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
Készítette: Kukovecz Viktória, Lanszki Donát.  Elsősorban tanítós, de óvodapedagógus kurzusok is vannak.  Finnish System of Education, Global Education,
Alapítás: augusztus „Többre megyünk együtt, mint külön- külön…”
Ágota néni Firenzében Erasmus + kurzus:
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
A bizalmi vagyonkezelés családjogi vonatkozásai szeibert VI
Általános kerettantervű képzés emelt szintű biológia oktatással
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – Food
Equality and solidarity in school practice
Drótos László – Németh Márton (Országos Széchényi Könyvtár)
NEVELÉSTUDOMÁNYOK INTÉZETE
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
PROGRAMOZÓ/INFORMATIKUS SZAKMA BEMUTATÁSA KÉSZÍTETTE : PINTARICS – DÉVÉNYI ZSOMBOR.
5. Tétel – A Life Long Learning
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

Készítette: Németh Ágnes Pilgrims Teacher Training Special Needs and Inclusive Learning 2016. aug. 1-12. Canterbury Készítette: Németh Ágnes

A fogadó intézmény

A kurzuson való részvételem céljai bepillantás az angolszász oktatási rendszerbe az inkluzív nevelés és oktatás elméleti hátte- rének megismerése módszertani ismereteim bővítése a tanulási nehézségek és a sajátos nevelési igények területein (dyslexia, dyscalculia, dyspraxia, ADHD, Asperger szindróma…) fejlesztőpedagógus szemléletem tágítása, bővítésé angol nyelvtudásom fejlesztése

A tanfolyam előnyei Magas színvonalú elméleti képzés vendégelőadók és az egyes területek szakértőinek bevonásával Gyakorlatorientált kiscsoportos műhelymunka Tapasztalat-és véleménycsere Intenzív nyelvi kommunikáció, fejlődés Változatos fakultatív wokrshop-ok Kulturális programok

Csoportunk

Játszva tanulunk

és tanítunk

A történelmi belváros A katedrális és a főkapuja

A híres Marlowe Theatre és a környező park

„We do not teach plans, we teach people.”