„automata élet” Berettyóújfalui SzC Veress Ferenc Szakképző Iskolája NEMZETI TEHETSÉG PROGRAM NTP-KKI-B-15-0257 Köznevelési és a kulturális intézményekben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
NTP-HHT-MPA „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: FT.
Advertisements

Magyar Tehetséggondozó Társaság
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI A TISZA-TÓ TÉRSÉGÉBEN Dr. Mező Ferenc • Korosztályok • Tehetségterületek • Léptékek • Együttműködés.
GÁRDONYI GÉZA EMLÉKHÁZ
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Iskolánkról.
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
TÁMOP /10/1 Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
„Szakképző iskolák könyvtári szolgáltatásainak tanulmányozása” Egész életen át tartó tanulás program Leonardo da Vinci Mobilitás alprogramja keretében.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
P Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység Összefogása Mélykút központtal” című, TÁMOP / pályázat Company Name.
TEHETSÉGÍGÉRETEK GONDOZÓI RENDSZERÉNEK KIÉPÍTÉSE INTÉZMÉNYÜNKBEN.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Társadalomtudományi munkaközösség. Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli.
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
Felnőttképzési programok a Múzeumi Oktatási és Képzési Központban Káldy Mária Május 12.
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
„ Ha fölgyújtjuk a gyermekben a veleszületett szikrát, azzal mindig olyan magaslatok felé nyitunk utat, amilyenekről álmodni sem mertünk volna.” Kristine.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„A Zöld Óvoda megvalósult gyakorlata”
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
5 napos program szóbeli asszociációs játékok Dixit-kártyákkal Célok: - Ismeretbővítés a média világából - Képességfejlesztés - Játék - Kikapcsolódás.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
Debreceni Egyetem Gyakorló Óvodája. Tehetségpontunk Humán erőforrás Speciális képesítések Tehetségműhelyeink: -Borsószem bábcsoport -Kismesterségek -Gyermektorna.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
„ INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁK MEGHONOSÍTÁSA A HAGYOMÁNYŐRZÉS ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉS ÉS KUTATÁS TERÉN „ TÁMOP BALATONKENESE VÁROS ÖNKORMÁNYZATA.
Szakmai gyakorlat Szarvas április 3. – 16. ERASMUS+ Gál Ferenc Főiskola Szarvasi Gyakorló Általános Iskola és Gyakorlóóvoda, Bölcsöde.
„INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁK MEGHONOSÍTÁSA A HAGYOMÁNYŐRZÉS ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉS ÉS KUTATÁS TERÉN” TÁMOP A Zempléni Múzeum konzorciumi.
ALKOTÓTELEPEINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ A SZEGEDI ÖNKORMÁNYZATTAL KÖTÖTT EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁS NYÚJT BIZTOS ANYAGI HÁTTERET. VÁROSUNK SEGÍTSÉGÉT EZÚTON.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Projekt hét a Békésyben decemberében „A globalizáció veszélyei, környezettudatos élet”
„Mutasd, csinálom, tudom, nem adom fel” tanári továbbképzési program Malaga Február
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
„Természeti értékeink a művészetekben” NTP-KKI-B azonosító számú projekt.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
A középsúlyosan értelmi fogyatékos tanulók általános iskolája módszertani munkaközössége 2015/2016tanév.
VIZUÁLIS NEVELÉS az ÖSVÉNY Oktatóközpontban
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
főosztályvezető-helyettes
Programban résztvevők
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Szeretettel köszöntjük
Generációk találkozása Készítette: Giricz Nikolett
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Előadás másolata:

„automata élet” Berettyóújfalui SzC Veress Ferenc Szakképző Iskolája NEMZETI TEHETSÉG PROGRAM NTP-KKI-B-15-0257 Köznevelési és a kulturális intézményekben működő tehetséggondozó program

„automata élet”- fő programelemek 15 fővel 60 órás tanórán kívüli, komplex tehetséggondozó program egy téma mentén, három-három tehetségterületet érint tárgyiasult alkotást hoz létre három együttműködő, 20 órás, 5-5 fős műhely a tematikához kapcsolódó 2 napos tanulmányi út megvalósítása

„automata élet” tervezett események nyilvános projektnyitó tehetségnapi záró kiállítás a 2 napos tanulmányúton közösségi élmény, lazító programelem biztosítása. Olyan tárgyakkal, használati eszközökkel találkoznak tanulóink, amelyek már alig ismertek. Így közelről nézve, kézbe véve, motorikus-taktikus úton újabb ismeretekre tesznek szert. A fiatalok átlátnak egy egész folyamatot, megértik, hogy az elképzelésből milyen út vezet egy tárgy megvalósításáig. Hogy váltja fel a régit az új. Ráébrednek, hogy kezük által mit tudnak létrehozni az alkotással.

„automata élet” A pályázati program által fejlesztendő tehetségterület nyelvészeti térbeli-vizuális intraperszonális

„automata élet” megvalósítók Áfra Judit Szabó Árpád Hegedűs Armand Illyés Emese Zámbó Ilona Világítás régen és ma –tehetségműhely Vezeti: Nagyné Fórizs Lenke

„automata élet” megvalósítók 1/9. C Szekeres Szilvia Fekete Edit Drofti Konrád Dániel Melinda Tacsi Ildikó Fűtés régen és ma-tehetségműhely Vezeti: Kovácsné Komáromi Éva

„automata élet” megvalósítók Szabó Mariann Nagy Márta Balogh Orsolya Hajdú Nikolett Murvai Brigitta Lakberendezés régen és ma-tehetségműhely Vezeti: Gombos Orosz Ibolya

Fűtés, világítás, népi eszközök régen és ma – tehetségműhely „automata élet” Fűtés, világítás, népi eszközök régen és ma – tehetségműhely NTP-KKI-B-15-0257 Tervezett időp. Alkalom/ Módosított időpont Óraszám/Tevékenység Módszer/ Elvárt eredmény Helyszín Igazoló dokumentum 2015.10.14. 2015. 10.14. 1-2. óra Tájház-látogatás élményszerű tapasztalatszerzés Hajdú-ház fotódokumentáció diákportfólió 1. lap 2015.10.21. 2. 2015. 10.21. 3-4. óra Internetes kutatás, filmnézés a témában A tűz háborúja c. film IKT-kompetencia gyakorlása művészetpedagógia: filmesztétikai ismeretek mélyülése BSZC Veress Ferenc Sz. I. 2. lap 2015.11.04. 3. 2015. 11. 04. 5-6. óra Termésgyűjtés megfigyelés, újrahasznosítás, természetvédelem, környezettudatosság Természet: erdő, park 3. lap 2015.11.11. 4. 2015. 11. 11. 7-8. óra Tárgyalkotás mécsestartó kézművestechnikák 4. lap mécsestartó 2015.11.18. 5. 2015. 11. 18. 9-10. óra Környezettudatos ajándékozás a téli ünnepkörhöz és a témához kapcsolódóan kézművestechnikák, hagyományápolás 5. lap ajándék

Fűtés, világítás, népi eszközök régen és ma – tehetségműhely „automata élet” Fűtés, világítás, népi eszközök régen és ma – tehetségműhely NTP-KKI-B-15-0257 2016.02.03. 6. 2016. 02. 10. 11-12. óra Tárgyalkotás, drámajáték, önismereti kérdőív, Böszörményi festők című kiállítás megtekintése Kézműves technikák, drámamódszerek Hajdúsági Múzeum fotódokumentáció diákportfólió 6. lap 2016.02.10. 7. 2016. 02. 17. 13-14. óra Tárgyalkotás, drámajáték önismereti játékok , árnyképek készítése Kézműves technikák,dráma-módszerek 7. lap árnyképek 2016.03.23. 8. 2016. 02. 24. 15-17. óra Kiállítás tervezése LÁTVÁNYTÁR MEGTEKINTÉSE esztétikai nevelés diákportfólió 8. lap 2016.03.30. 9. 2016. 03. 20. 18-20. óra Kiállítás szervezése Folyosódesign BSZC Veress Ferenc Sz. I. 9. Lap „Ilyen volt” 2016. 04. 06. 10. 03. 23. . 04. 06. 21-23. óra Kiállítás szervezése Folyosó design Fotódok. 10. Lap „Ilyen lett” 2016. 2016. május 6-8. 1-10. óra Tanulmányi kirándulás tanulmányi kirándulás: kézműves foglalkozás, népi építkezés, népi ételkészítés, fűtési, világítási technikák használata Kovácsműhely GE Tungsram Hortobágy Bodaszőlő Hajdúsámson 11-13. lap

A FÉNY: Láss tisztán! Önismereti foglalkozás

Társismereti játékok

A FÉNY- mécseskészítés

Népi Hajdúházba látogattunk

Társismereti játékok

Jól éreztük magunkat!

Játék közben sokat nevettünk

Teszteket töltöttünk ki

Ismereteket gyűjtöttünk a témában a Hajdúsági Múzeumban

Régi eszközökkel ismerkedtünk

Múzeumpedagógiai foglakozáson vettünk részt

Böszörményi festők kiállítását is megnéztük

Múzeumpedagógiai foglakozás

Múzeumpedagógiai foglalkozás-

köszönöm