Lakatos Katalin London, UK. Who are PR Newswire? Mire van szüksége a cégeknek napjainkban… Média figyelmeTudatos kommunikáció Online lefedettség Brand.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Szinkronizált multiplatform élmények
Az internet használata a marketingmix-ben
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kommunikációs Főosztály
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Marketingkommunikáció
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A StoreWizard webáruház bemutatása
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Tartalomszolgáltatás a tartalomszolgáltatáshoz Csendes Iván NAPI Online hírügynökségi üzletágvezető MIBE konferencia
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Készítette: Derecskei Nikolett
Közösségi portálok használata Tepszis Barbara 8/A Salamon Róza (felkészítő tanár) Dr. Török Béla Óvoda, Általános Iskola, Speciális Szakiskola,Egységes.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
Tudományos adatok keresése, avagy a Data Citation Index bemutatása
Dr. Lábody Péter Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala
Előadás másolata:

Lakatos Katalin London, UK

Who are PR Newswire? Mire van szüksége a cégeknek napjainkban… Média figyelmeTudatos kommunikáció Online lefedettség Brand építés

Who are PR Newswire? Média figyelme… Mikor leszünk érdekesek Folyamatos kommunikáció Célzott kommunikáció Hitelesség Azonnali reakció Story telling modell

Who are PR Newswire? Tudatos kommunikáció… Milyen legyen egy press release Magas hírértékű Informatív Átlátható Kontakt kötelező Multimédia elemek Jó időzítés

Who are PR Newswire? Online lefedettség… Digitális új világ Ott érjük el az újságírót ahol lehet Multimédia elemek Linkek/hyperlinkek Kulcsszavak News feed-ek Közösségi média

Who are PR Newswire? Brand építés Storytelling modell Hívd fel a figyelmet arra, amit jól csinálsz Segíts az újságíróknak Tartsd fenn a figyelmet Mutats meg miben vagy egyedi Tedd érdekessé a történetet

Who are PR Newswire? PR másképp KiküldésHatás Tartalom PR Newswire összeköti a cégeket a célközönséggel  Image  Product  Stock  Target audience and influencers  Media monitoring  Social  Evaluation

A PR Newswire bemutatása 1954-ben jött létre a sajtóközlemények új módon való terjesztése céljából Több mint ügyfél világszerte Globális piacvezető a PR & IR (public relations és befektetői kapcsolatok) hírek terjesztésében 38 iroda, 16 országban, 4 kontinensen – Székhelyek Londonban, New Yorkban és Mumbaiban Médiakutatási és kapcsolattartó személyzet Európában, az USA-ban és Ázsiában 14 saját hírcsatorna Több mint 1,6 millió látogató havonta Hírterjesztés 40 nyelven országban PR Hírszolgáltatás Újságíróknak (PRNJ) több mint regisztrált taggal

Több mint 170 országban, több mint 40 nyelven A PR Newswire 16 országban rendelkezik irodákkal és partneri viszonyban áll a világ vezető hírügynökségeivel

 Garantált szimultán hírszolgáltatás a sajtószobák szívébe  Hírszolgáltatás az újságíró által kívánt formában, szerkesztés nélkül  A közlemény téma szerint rendezhető/szedhető a releváns újságíró kérésére  Megbízhatóbb, mint az útján való terjesztés  Egy sajtószobán belül több média kapcsolatot céloz meg  Maximalizálja a felvétel valószínűségét Közvetlen hozzáférés a szerkesztőségi terminálokhoz NyomtatottSugárzottOn Line

A PR Newswire hírszolgáltatás komponensei Hírkibocsátó / Ügynökség Nemzeti és helyi hírügynökségek Tőzsdei terminálok ( Bloomberg, Reuters) Híraggregátorok (Factiva, LexisNexis) Websitok & Portalok (Europe, USA), SEO Közösségi média (Facebook, Twitter, YouTube) Specifikus szakmai adatbázisok Személyre szabott földrajzi és ágazat-specifikus csatornák Fogyasztók Befektetők Újságírók PR Newswire újságíróknak Célközönség Üzenet Közlemény Tartalom

Több mint regisztrált újságíró az egész világon 1,4 millió hírlevelet néznek meg havonta 1000 új előfizető havonta Minden tag a NUJ részét képezi Az újságírók összeállítják a profiljukat és ágazatonként kiválasztják, hogy milyen híreket akarnak kapni PR Newswire újságírók részére

Online elérés Több, mint 7000 online kontakt. Többek között: kereső motor, hír aggregator, weboldal Social Media 14 saját PR Newswire hírportál

Forrás: PR Newswire web analytics. több multimédia = több megtekintés A multimédia elemek felvétele átlagosan 77%-kal növeli a sajtóközlemények online megtekintéseinek számát.

Kattintható link A sajtóközlemény szöveg formátumban Személyre szabott HTML-5 video player (mobil eszközökkel kompatibilis) Közösségi média link Fotó galéria Twitter/Facebook Feed: Foglalja bele a Twitter vagy Facebook tartalmat közvetlenül a Multimédia sajtóközleménybe Kapcsolódó linkek Letölthető dokumentumok és forditások Letölthető MPEG-4 file link média hozzáféréshez Teljes képernyős video player

Eredmény kimutatás ReleaseWatch Online Visibility Manual ROI Reporting Wire Value and Editorial Engagement Visibility Report Online Engagement and PRNJ Jelentés a kiküldésről Tartalmazza a publikáló oldalak logóját és linkjét Az tetején található egy kapcsolódó link a Visibility Report-hoz Részletezi az online publikációkat, nyilvános megtekintéseket a társoldalakon és a PRNJ-on Saját platform elérés 1 évig tartalmazza az eredményeket Manuálisan készített, átfogó riport külön kérésre Screenshot-okat tartalmaz az online megjelenésekről A legteljeskörűbb, alaposan részletezett riport típus A három fő jelentés típus

Magyarországi ügyfelek

Esettanulmány Solloshi Design Kft. - magyar gyártócég kampánya 2015 decemberében I. Fázis Új kollekció kapcsán Multimedia Press relese-t készítettünk és kiküldtük a következő körzetekbe: 3 global countries (UK, US Flex Premium Photo, Canada)

II. Fázis A US Flex Premium Photo kiküldés során a termék fotót kihelyeztük a Times Square-re és high resolution fotót készítettünk a kihelyezésről, amelyet a következő follow up kiküldésnél használtunk fel, gyakorlatilag ez adta a hírértéket a press relese-hez. Kiküldési körzet a 2. Kiküldésnél: US Flex Standard Photo

III. Eredmények A kampány teljes eredménye a következő képpen alakult: I. Kiküldés Total publication: 222 Views & Hits: 1974 Multimedia: 4958 Media view: 540 Organisation view: 273 Engagement: 263 II. Kiküldés Total publication: 224 Views & Hits: Multimedia: 670 Media view: 203 Organisation view: 21 Engagement: 14

Elérhetőség Lakatos Katalin Eastern Europe, Russia and CIS T.: Mobile: PRNewswire Blackfriars Road London