1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Bodor Ákos – Grünhut Zoltán MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP
Advertisements

A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
Digitalizáció: Szép új világ?
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Az urbanizáció és városaink
MARTON MELINDA – PAKU ÁRON TÉRSÉGTIPOLÓGIA KOMPLEX TÁRSADALMI MUTATÓK ALAPJÁN.
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
ATL - mit hirdessünk és hol?
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
A LAKOSSÁG UTAZÁSI SZOKÁSAI (LUSZ)
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
„Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében ” Készítette: Tóth Krisztina.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
nielsen közönségmérés
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Internet a családban Székely Levente –
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Péterfi Rita Országos Széchényi Könyvtár Budapest Könyvtárhasználati szokások alakulása a számítógép- és internethasználat tükrében avagy.
DÉL-SZLOVÁKIA NEMZETISÉGI MEGOSZLÁSA
A digitális reklám eszközei 1.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária március 19.
FMCG média trendek FMCG MÉDIA TRENDEK. FMCG média trendek Miről is szól mindez? FOGYASZTÁS.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
A mérhetőségtől a televíziós hatékonyságig Két azonos nézettségű reklámszpot értéke azonos? Az RTL Klub és az r-time között végzett reklámhatékonysági.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Tényleg romkocsmákban merengenek? KREATÍV Milliók és ezer fők fő ≈ fő Forrás: Target Group Index Hungary - TGI –H 2012.
„Kincs, ami nincs” - a hazai szegények egészségi állapota - Havasi Éva és Horváth Gergely.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
– Letölthető változat –
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Megyei szintű foglalkoztatási megállapodások, foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködések SIPOS-KOVÁCS MÓNIKA PROJKETMENEDZSER.
Top 20 termékosztály – szeptember
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Top 20 termékosztály – március
A Heves Megyei Kormányhivatal Európai Uniós források keretében folyó foglalkoztatási és képzési programjai.
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – november
Digitális témahét.
Top 20 termékosztály – június
Zalaegerszeg Megyei Jogú Város munkaerőpiaci helyzete
Top 20 termékosztály – augusztus
DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS PAKTUM KONFERENCIA
Előadás másolata:

1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Előadó: Vörös Csilla május 16.

2 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy ( fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek ( fő) Total 4+ A és B vásárlóerő kategória Fiatalabbak 49 év alatti 61%76% Magasabban iskolázottak Érettségizett, felsőfokú 41%58% Jobb munkaerő piaci helyzetűek Vezető, önálló, beosztott értelmiségi, szellemi 20%34% Kevesebb a nyugdíjas Nyugdíjas 29%13% Magasabb ESOMAR státusz ESOMAR A,B,C 68%89% Nagyobb településeken élők Budapest, megyei jogú város 37%46%

3 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy ( fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek ( fő)

4 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy ( fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek ( fő)

5 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy ( fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek ( fő)

6 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy ( fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek ( fő)

7 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy ( fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek ( fő)

8 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy ( fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek ( fő)

9 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Vételi platformok Magyarországon 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes TV-s háztartás ( ht.); A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások ( ht.)

10 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A digitális platform Magyarországon: Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások (2011-ben: ht.) A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások %

11 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A háztartások eszközellátottsága 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes TV-s háztartás ( ht.); A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások ( ht.)

12 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A háztartások tévékészülékei 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes TV-s háztartás ( ht.); A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások ( ht.)

13 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A napi tévénézési idő alakulása Célcsoportok: Teljes lakosság (4+) és Purchasing Power AB (‘AB’ vásárlóerő) Idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)

14 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Teljes tévénézéssel töltött idő: Idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)

15 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Napi tévénézési görbe: 2011

16 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Teljes tévénézéssel töltött idő: 2012 Q1 Platformok szerint; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)

17 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Teljes tévénézéssel töltött idő: 2012 Q1 Eszközhasználat szerint; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)

18 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Teljes tévénézéssel töltött idő: 2012 Q1 Korcsoportok szerint; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)

19 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: Teljes lakosság (4+) és ‘PP AB’ (AB vásárlóerő) ; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap) Teljes lakosság (4+) ‘PP AB’ (AB vásárlóerő)

20 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: PP AB (AB vásárlóerő) felvevő eszköz van/nincs; idősáv: 02:00- 25:59 (teljes nap) PP AB, felvevő eszköz van PP AB, felvevő eszköz nincs

21 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: PP AB (AB vásárlóerő) internetről letöltött videotartalmakat néz/nem néz; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap) PP AB, néz letöltött videotartalmakat PP AB, NEM néz letöltött videotartalmakat

22 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: PP AB (AB vásárlóerő) internetezik/nem internetezik otthon; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap) PP AB, internetezik otthon PC-n PP AB, nincs otthoni internet-elérése PP AB, internetezik otthon mobil eszközön

23 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: ‘PP AB mobilra letölt videotartalmakat’; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)

24 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Napi reklám- és tévénézési idő: 2012 Q1 Célcsoportok: Teljes lakosság (4+) és PP AB

25 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Top 10 tévés hirdető GRP szerint: 2012 Q1 Célcsoport: Purchasing Power AB (‘AB’ vásárlóerő); idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap); a Szpot adatbázisban szereplő csatornák alapján SorrendHirdetők 1Bayer 2Unilever Magyarország 3P&G Hungary 4Reckitt Benckiser 5Sanofi-Aventis 6Ferrero 7L’Oréal 8Magyar Danone 9Henkel Magyarország 10Richter Gedeon Zrt.

26 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Top 10 szektor GRP szerint: 2012 Q1 Célcsoport: Purchasing Power AB (‘AB’ vásárlóerő); idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap); a Szpot adatbázisban szereplő csatornák alapján SorrendHirdetők 1Gyógyhatású készítmények 2Élelmiszer 3Szépségápolás 4Telekommunikáció 5Kereskedelem 6Háztartási cikk 7Pénzintézetek 8Közlekedés 9Szabadidő 10Szolgáltatás

27 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Köszönöm a figyelmet!