… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 27.Megoldás-Szociális védőháló.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Országos Cigánymisszió „Amit tehát szeretnétek, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti is ugyanazt cselekedjétek velük.” Mt
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Európai Foglalkoztatási Stratégia június
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
TÁJÉKOZTATÓ BÁCS-KISKUN MEGYEI CIGÁNYSÁGRÓL
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
EGT-HU08 Ösztöndíjprogram Szakmai látogatások Odda,
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
I N N O V Á C I Ó KUTATÁS-FEJLESZTÉSI HAJLANDÓSÁG A RÉGIÓBAN
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
1993-as közoktatási törvény
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
Intézményvezetői célkitűzések
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Família Nagycsaládosok Egyesülete
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Intézmény minőségirányítási programja
Baranya Megyei Önkormányzat
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?

HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi szint Érdekérvényesítési képesség hiánya Származás miatti hátrányos megkülönböztetés

CÉLJAINK: Hátrányos helyzetű főként cigány/roma csoportok Érdekképviselete Iskolai sikeresség elősegítése Képzettségi szintjének emelése Közösségépítés Krízisintervenció Társadalmi elfogadás elősegítése

CÉLCSOPORTOK: Cigányok/Romák Hátrányos helyzetű, gyermekek,fiatalok Alacsony iskolázottságú emberek Munkanélküliek Tartós betegek Testi és szellemi fogyatékosok Egyedülálló idős emberek

TEVÉKENYSÉGI TERÜLETEK KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS OKTATÁS,KÉPZÉS közösségi házak, ünnepek tanodák nyelvtanfolyamok ÉRDEKKÉPVISELET KRÍZIS INTERVENCIÓ Mozgó jogsegély szolgálat Ingyenkonyha Adományok TÁRSADALMI ELFOGADÁS ERŐSÍTÉSE Akkreditált pedagógus képzések

KÁSZÁ DĂSZTYISZĂ-NYITOTT HÁZ Közösségi Ház és Tanoda Szabadidős programok Klubok, szakkörök Táborok, kirándulások Mozi színház látogatások Hagyományőrző rendezvények ÉRDEKÉRVÉNYESÍTÉS Közvetítői szerep(család–iskola) Számítógép-és internet hozzáférés Nyomtatási és fénymásolási lehetőség Ösztöndíj lehetőségek TANULMÁNYI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS Tehetséggondozás Korrepetálás Mentorálás Könyvkölcsönzés

MITŐL MŰKÖDIK? Személyes folyamatos jelenlét Nyitottság, megismerés Helyi igényekhez igazodó fejlesztés Partneri viszony

MIBŐL MŰKÖDIK? PÁLYÁZATOK ADOMÁNYOK

Köszönöm a figyelmet!