Előzetes javaslatok az öko-mobilitás elősegítéséhez az osztrák-magyar határtérségben EMAH projekt Virág Álmos, projektvezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
N A GY K A N I ZS A az ezredforduló városa. ALPOK-ADRIA MUNKAKÖZÖSSÉG DRÁVA-MURA EUROKISRÉGIÓ NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ DÉL-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ NAGYKANIZSAI.
Advertisements

A vasúti közlekedési hálózat elemzése, közlekedési feltételek, szűk keresztmetszetek, fejlesztési irányok Előadó: Kövesdi Szilárd, GYSEV Zrt. Vezérigazgató.
Városfejlesztés prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
A fuvarozási ágak díjazása
Városi közforgalmú közlekedés tervezése 1 Hálózat
Záhony térsége gazdaságfejlesztési „zászlós program” Kálnoki Kis Sándor miniszterelnöki megbízott.
A térségi vasutak, az élhető vidék október 27. A térségi vasutak, az élhető vidék – október 27. Közlekedési szövetségek alakítása, lehet ő.
INTEGRÁLT ÖSSZKÖZLEKEDÉSI MODELL
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
Tóthné Temesi Kinga Szombathely,
Integrált Ütemes Menetrend a Budaörsi kistérségben
A VASÚTI KÖZLEKEDÉS JÖVŐJE EURÓPÁBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
Célzottan közlekedésbiztonságot javító fejlesztések a GYSEV Zrt
Budaörs Kistérség Többcélú Társulása november 24.
Nyíregyháza, szeptember 09.
A stratégiai tervezés történeti háttere
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Utazási igények becslése a közösségi közlekedésben
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
Az M44 sorozatú, rádiótávirányítású tolatómozdony bemutatása
Határon átnyúló együttműködések – a KKV-k hálózatépítésének egy lehetősége Előadó: Firtl Mátyás általános alelnök Győr-Moson-Sopron Megyei Önkormányzat.
Készítette: Tóth Barnabás GYSEV Kontrolling
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
1. Milyen módon szabályozzuk a kivonulást az Ispotály utcai egyvágányú pályaszakaszon? 1. Milyen módon szabályozzuk a kivonulást az Ispotály utcai egyvágányú.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
Közlekedéspolitikai és -gazdasági Tagozat
Közforgalmú közlekedés a határon átnyúló agglomerációban Dr. Prileszky István Széchenyi István Egyetem Somorja,
A közforgalmi közlekedés problémái és lehetséges szerepe az agglomeráció területén Rajka Dr. Prileszky István.
REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI TANÁCS RENDKÍVÜLI ÜLÉS Sopron
A Pannon Gazdasági Kezdeményezés (PGK) tevékenységei Kocsondi Tamás Sopron, február Sopron, Csatkai E. u. 6. Tel.: 99/ Szombathely,
Az elővárosi vasút rendszeréhez illeszkedő közúti közösségi közlekedési ráhordó hálózat kialakítása a Budaörsi kistérségben és a Zsámbéki-medencében KTI.
Budapest forgalomkezelése és a CITY LOGISZTIKA ITS alkalmazásai
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
TÉRSÉGI KÖZLEKEDÉS, A VIDÉK ÉLHETŐSÉGE KONFERENCIA
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Tudományos konferencia a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) Győr, szeptember 22. SVÁJCI MINTÁJÚ ÜTEMES MENETREND (ITF), VALAMINT.
A projekt általános szakmai célkitűzései
A projekt az Európai Unió finanszírozásával valósul meg
Az osztrák-magyar határ menti felmérések eredményei EMAH: Öko-mobilitás elősegítése az osztrák-magyar határtérségben SERBÁN VIKTOR, tudományos segédmunkatárs.
Előadó: Lehmann Ferenc
Virág Álmos tudományos munkatárs A vállalati felmérések eredményei /Ergebnisse der EMAH- Untersuchungen in Ungarn.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
A személyszállítási piacnyitás tapasztalatai és lehetőségei Közlekedéstudományi Konferencia Győr, március 25. ÁCS BALÁZS KTI Közlekedéstudományi.
A vasúti közlekedés felmérési eredményei (Május–július, 2013) EMAH Öko-mobilitás elősegítése az osztrák-magyar határtérségben VIRÁG Álmos, projektvezető.
Korszerű gyorsvasúti rendszer megteremtése Győrben és elővárosában Feld István Mártonalelnök, VEKE.
Ökomobilitás elősegítése az osztrák-magyar határtérségben Die Förderung der Ökömobilität in der österreichisch-ungarischen Grenzregion Szakmai találkozó.
A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben Előadó: Dávid Ilona, a GYSEV elnök-
Városi közforgalmú közlekedés tervezése. Hálózat Az öt szakasz közötti összefüggések Területfelhasználási jellemzők – Lehetőségek a tk. szempontjából.
Ökomobilitätsvorschläge des EMAH-Projektteams – für VELUX GmbH. und Unimas GmbH. EMAH: Öko-mobilitás elősegítése az osztrák-magyar határtérségben EMAH:
A közúti felmérés eredményei (2013. október) EMAH Öko-mobilitás elősegítése az osztrák-magyar határtérségben VIRÁG Álmos, projektvezető TREPPER Endréné,
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
Közlekedéstudományi Konferencia Győr 2017.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Előadás másolata:

Előzetes javaslatok az öko-mobilitás elősegítéséhez az osztrák-magyar határtérségben EMAH projekt Virág Álmos, projektvezető

A fejlesztések indokoltsága a vasútvonalakon utazó határátlépők száma (2013 május): 6300 fő a közúti határátkelőkön mért forgalom: jármű járműtelítettségi szorzó a célforgalmi mérések alapján: 1.74 ezek alapján az egyéni közlekedést választók száma: fő A vizsgált munkanapokon (kedd, péntek) összesen közelítő A két közlekedési alágazat közelítő aránya: 7:93

512-es vonal: Deutschkreutz – Ebenfurth [–Wien] Átszállások megszüntetése Eisenstadt irányába –Csúcsidőben minden 2. vonat Eisenstadt felé? –Közvetlen autóbuszok? Csúcsidőn kívül sűrűbb vonatközlekedés biztosítása

524-es vasútvonal: Sopron – Wiener Neustadt Kapacitás-növelés Villamosítás –Modernebb, nagyobb befogadóképességű szerelvények –Győr, Szombathely felől közvetlen vonatok indítása

530-as vasútvonal: Szentgotthárd – Graz Zónázó menetrendi struktúra kialakítása (Feldbach vagy Gleisdorf zónahatárral) –Villamosítás és a kétvágányú szakaszok elkészülte esetén

700-as vasútvonal: Győr – Bruck/Leitha [–Wien] Átszállások megszüntetése –Sűrűbb vonatközlekedés Bruck/Leitha és Wien között –A futásteljesítmények kiegyenlítésének kérdése okozhat problémát A vonal üzemidejének megnövelése

731-es vasútvonal: Fertőszentmiklós – Neusiedl/See Egyszerűbb, közérthetőbb, kiszámíthatóbb menetrend –Időszaki korlátozások feloldása –Gyakoribb eljutás Magyarországra Magyar pályaszakasz felújítása –60-ról 100 km/h-ra

Előzetes javaslatok a közforgalmú autóbusz-hálózat kiterjesztésére (a viszonylatonkénti utasszámok a 6:00–9:00 és a 16:00–19:00 között határt átlépők célforgalmi kikérdezése alapján felszorozva) Szentgotthárd–Heiligenkreuz–Fürstenfeld : 230 utas/csúcsidőszak Szombathely–Oberwart–Friedberg : 768 utas/csúcsidőszak [Szombathely–] Kőszeg–Oberpullendorf– Deutschkreutz–Sopron–Eisenstadt: Kőszeg : 245 utas/csúcsidőszak Deutschkreutz: 297 utas/csúcsiőszak Klingenbach: 1425 utas/csúcsidőszak

Felmerülő kérdések, problémák Ki fogja végezni a szolgáltatást? Kabotázs lehetősége? Magyarország: a kishatárforgalmi közlekedés közszolgáltatásként is megrendelhető –Ausztriában hogyan működik? –Díjszabás (tarifastruktúra, kedvezményrendszer) Árkiegészítés mértéke? A térségben működő szolgáltatók együttműködése –futásteljesítmény-különbségek kezelése –integrált menetrend létrehozása

Köszönöm a figyelemet! Kérdések?