Created by BM|DESIGN|ER iSolutions 7C support 7C support Small Office Beehive bevezetés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Global Distribution System
Advertisements

Európa újra bízik az IT-ban Mit jelent a cloud computing? Kinek, miért előnyös? Nemzetközi kitekintés – trendek, esettanulmányok, avagy hogy csinálják.
© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
IMIR monitoring és információs rendszer
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
A Számlaközpont Zrt. saját fejlesztése, mely az NFÜ által finanszírozott K+F (GOP 1.1.1) pályázat segítségével valósul meg. A projekt fő célkitűzése,
1 Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 6.
Hogy keressünk pénzt azzal, amit ingyen adunk?
Aruba Instant Workshop Vállalati bemutató Leading provider of secure mobility for the enterprise Aruba MOVE Architecture Industry’s most secure WLAN.
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Magyarországi cloud computing megoldások, belépési területek a hazai kis- és közepes méretű vállalatok számára Riba István.
A Pannon Autóipari Klaszter integrációs szerepe
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Sokáig tart megtalálni?
Az Exchange/Outlook rendszer n Ebben a részben az olvasó megismerkedik – Az Exchange serverrel – Az Outlook 97 csoportmunka szoftverrel.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
IBM Global Financing © 2013 IBM Corporation Innovatív IT finanszírozás Dr. Kováts Dénes IBM Global Financing részlegvezető.
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
Hol szökik a hatékonyság
Informatikai megoldások egy kézből
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Klampfer Gábor Kiemelt Szolgáltatások értékesítési Menedzser
A Magyar Telekom IT Outsourcing tapasztalatai
Jogában áll belépni?! Détári Gábor, rendszermérnök.
Üzemeltetői Konferencia 8 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?
Marketingmenedzsment 2008
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
DELIVERING PATIENT–CENTRED INNOVATION IN MEDICINE THROUGH PARTNERSHIP Andrew Witty President, Pharmaceuticals Europe GlaxoSmithKline PARTNERI KAPCSOLATOKON.
Szoftverminőség biztosítása A minőségirányítási kézikönyv
Lázár László ÉRTÉKEK ÉS MÉRTÉKEK A vállalati erőforrás-felhasználás leképzése és elemzése hazai üzleti szervezetekben.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
Microsoft CRM online Strén András
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Határon átnyúló vállalkozásfejlesztési kapcsolatok.
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Online szolgáltatások. Szoftver felépítése A „Felhő” bemutatása Ún. Hosting szolgáltatások – pontosan mit is jelentenek? Előnyök Témakörök © SKIDATA
PSfD tájékoztató, Zárszó Juhász Mihály PSS Microsoft Magyarország.
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
KULCSKOMPETENCIÁK AZ MVMI FEJLESZTÉSI IGAZGATÓSÁGÁN
MENTOR Nemzeti Beszállítói Program (előkészítés alatt)
GEO Professional Portfolio Zrt.
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
Flash memória alapú adattárolók (avagy a jövő adatközpontjának tárolóeszközei) Pap Gábor műszaki igazgató Invigor Informatika Kft. E-Banking Summit 2015.
FRF-KPB-IT megbeszélés IER-webec rendszer építése Készpénzlogisztika Madarász Ernő.
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
JT INFOTÉKA Szolgáltató Kft. CÉGBEMUTATÓ. Általános információk A JT INFOTÉKA Kft. kiskunhalasi székhellyel, Budapesten irodát fenntartva működő tanácsadó.
Microsoft alapú VIR megoldás az egyetemeken Lénárt Marcell.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Dr. Kiss Ferenc K+F igazgató Madarász Gábor projektvezető.
Hogyan segíti az EKKR az európai munkaerőpiac működését? WORKSHOP 4.
workforce in the cloud november 5 – március 30.
Kiszervezett authentikáció
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Ne maradjon le Ön se! Fejlessze vállalkozása infokommunikációs rendszerét, honlapját és webáruházát!
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Skype for Business bevezetés és alközponti összeköttetés kialakítása
EBSCO Information Services
GDPR kihívások.
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Előadás másolata:

Created by BM|DESIGN|ER iSolutions 7C support 7C support Small Office Beehive bevezetés

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS HW szállítók SW szállítók IT Szolgáltatók Orcle Pályázatírók Bevezetési partnerek IBM finance VALUE PROPOSITION Gondtalan Informatika Átláthatóság Kézben tartható IT költségek Egykapus IT 7C értékek Alacsony ár "Információhiány" megoldása Tág funkcionalitású content, comm. platform CUSTOMERS Mikro KKV Közepes KKV Nagy KKV Tudatos cég Értékeli az informatikát Van problématudata Több telephely, távoli munka Szolgáltató cégek MS ellenesek Ügyvédi irodák KEY ACTIVITIES User Reaktív munkák User Proaktív munkák Bevezetés IT szervezet supportja Tanácsadás, metódus RELATIONSHIPS Aktív HelpDesk Vezetoi Támogatás Nexus riport Infrastruktúra Üzemeltetés KEY RESOURCES 7C knowhow Nexus Infrastruktúra Emberek, tudás Csoportmunka tudás Oracle, Beehive tudás Standard üzemeltetési módszer DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Kersztmarketing, PR, árazógép Oracle-n keresztül IKD, PR, Gyorsteszt, 7C.hu Kérd?ív+Audit HCS értékesítés 7C alapok kiépítése Bevezetési Workshop COST STRUCTURE Élo munka REVENUE STREAMS / PRICING Perc alapú munkadíj HW, SW értékesítés árrése Kommunikációs tanácsadás

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS HW szállítók SW szállítók IT Szolgáltatók VALUE PROPOSITION Gondtalan Informatika Átláthatóság Kézben tartható IT költségek Egykapus IT 7C értékek Alacsony ár CUSTOMERS Közepes KKV Tudatos cég Értékeli az informatikát Van problématudata Több telephely, távoli munka Szolgáltató cégek KEY ACTIVITIES User Reaktív munkák User Proaktív munkák Bevezetés RELATIONSHIPS Aktív HelpDesk Vezetoi Támogatás Nexus riport Infrastruktúra Üzemeltetés KEY RESOURCES 7C knowhow Nexus Infrastruktúra Emberek, tudás DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS IKD, PR, Gyorsteszt, 7C.hu Kérd?ív+Audit HCS értékesítés 7C alapok kiépítése COST STRUCTURE Élo munka REVENUE STREAMS / PRICING Perc alapú munkadíj HW, SW értékesítés árrése

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS IBM finance VALUE PROPOSITION Gondtalan Informatika Átláthatóság Kézben tartható IT költségek Egykapus IT 7C értékek Alacsony ár CUSTOMERS Mikro KKV Tudatos cég Ügyvédi irodák KEY ACTIVITIES User Reaktív munkák User Proaktív munkák Bevezetés RELATIONSHIPS Aktív HelpDesk Vezetoi Támogatás Nexus riport Infrastruktúra Üzemeltetés KEY RESOURCES Nexus Emberek, tudás Standard üzemeltetési módszer DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Kersztmarketing, PR, árazógép Kérd?ív+Audit HCS értékesítés Bevezetési Workshop COST STRUCTURE Élo munka REVENUE STREAMS / PRICING Perc alapú munkadíj HW, SW értékesítés árrése

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Orcle Pályázatírók Bevezetési partnerek VALUE PROPOSITION Átláthatóság "Információhiány" megoldása Tág funkcionalitású content, comm. platform CUSTOMERS Közepes KKV Nagy KKV Tudatos cég Több telephely, távoli munka Szolgáltató cégek MS ellenesek KEY ACTIVITIES User Reaktív munkák User Proaktív munkák Bevezetés IT szervezet supportja Tanácsadás, metódus RELATIONSHIPS Aktív HelpDesk Vezetoi Támogatás Nexus riport Infrastruktúra Üzemeltetés KEY RESOURCES Nexus Emberek, tudás Csoportmunka tudás Oracle, Beehive tudás DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Oracle-n keresztül Kérd?ív+Audit HCS értékesítés COST STRUCTURE Élo munka REVENUE STREAMS / PRICING Perc alapú munkadíj HW, SW értékesítés árrése Kommunikációs tanácsadás