TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 „Sport a felsőoktatásban” B komponens Dr. Trényiné dr. Rákóczi Zsuzsanna Hallgatói szabadidősport.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Innováció az egyetemi és főiskolai sportban Simon Gábor MEFS Szabadidősport Bizottság elnök Sportkutatók Éjszakája „Innováció a sportban” szeptember.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Hogyan segíthet városán, településén? Az egészséges életmód szemlélet beiktatásával a település életébe.  Étkezési tanácsadással  Dohányzás ellenes.
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | A KOM-PASSZ program ismertetése „KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program GEBAUER FERENC MFPI, március 7.
A Hallgatói Mentorprogram működése
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Az iskolai szociálismunka
Utógondozás szabadulás előtt és után Utógondozás területi koordinátor
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
Egészségpszichológiai konzultációs szolgálat orvostanhallgatók számára
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Bemutatás Ü Adatok Ü Az Alapítvány célja Ü Működésmódja Ü Célterületei Ü Eddigi programok Ü További programtervek.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Mentorszolgáltatás kialakításának lépései a Debreceni Egyetemen Juhász Béla Szilárd- DEMEK.
A regionális központok mentorképzési programjának bemutatása
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Sportklaszter – innovatív tartalékok a sportban
Szociálpolitikai keretek
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Zalai alternatív munkaerő-piaci szolgáltatások bemutatása.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat
„A madárbarát Magyarországért!” Ki/mi az Önkéntes? aki valamilyen közös cél elérésének érdekében, szabad akaratából hajlandó időt és energiát.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
„KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program
A NAKVI szaktanácsadási feladatai október 1-től Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató ”A szaktanácsadás szervezeti átalakulása” Budapest, október.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Debreceni Egyetem "ABS" Képzés- és rendszerfejlesztés a „ABS” Képzés és rendszerfejlesztés sportos társadalomért Észak-Kelet Magyarországon (A és B komponensek.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
A hátrányos helyzetű fiatalok felsőfokú tanulmányait elősegítő esélyegyenlőségi programom, amit az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogat és megvalósítója.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP „Út a munka világába” Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ dr. Nyári Tibor projektvezető.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
RÉV Szenvedélybeteg-segítő Szolgálat 1 Főegyházmegyei Karitász Központ RÉV Szenvedélybeteg-segítő Szolgálat R emény É let V áltozás.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
A SPORTORVOSTAN ALAPJAI TANTÁRGYI BEVEZETŐ TÁMOP E-13/1/KONV (2) AP - Sportorvosi képzésfejlesztés Dr. Márton János Magyar Tudomány Ünnepe.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központja.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
ZALAI INNOVATÍV FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MEGVALÓSÍTÁSA TOP-5.1.1
„Út a munkához” program „Jó gyakorlatok” 2009
Sipos Orbán Szakiskola és Kollégium
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Szegedi Tudományegyetem
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
„Út a munkához” program „Jó gyakorlatok” 2009
Előadás másolata:

TÁMOP E-13/1/KONV „Sport a felsőoktatásban” B komponens Dr. Trényiné dr. Rákóczi Zsuzsanna Hallgatói szabadidősport fejlesztése november 12.

Sportiroda feladatkörei Online felületeken való megjelenés (kari honlapok, facebook csoportok) A hallgatók körében végzett fittségi próbák (Mini Hungarofit), sportszokásokat, igényeket felmérő kérdőívek kódolása, adatok rögzítése (N= 864 fő) S portesemények egyeztetése, szervezése, lebonyolítása Interregionális Kupák Kari sportnapok

Célkitűzésekhez rendelt „mintaprogramok” 1. Egészség állapot mérés, szaktanácsadás sportegészségügyi szaktanácsadó vezetésével Sportnapokon szűrővizsgálatok (koleszterin és vércukorszint mérés), sportolási, táplálkozási és sportegészségügyi tanácsadás Rendelkezésre állás online formában történő 24 órán belüli tanácsadás Egyéni személyes szaktanácsadás heti 2 alkalommal Mini előadások tartása a testnevelés órák keretében (fittség és egészség, sportsérülések és sportártalmak, teljesítményfokozó táplálkozás, dohányzás, alkohol, drog)

2. Mentálhigiénés program – Pilates Pilates és Mentálfitness csoportos gyakorlati foglalkozások Egyéni tréning, tanácsadás, mentális segítés Csoportos tréning, mentális segítés 3. Fogyatékkal élő hallgatók mozgásprogramja Szaktanácsadási időpontokban egyéni és kiscsoportos foglalkozások (mozgásfeladatok, segítő beszélgetés, pszichikai háttér megerősítése) Online formában történő 24 órán belüli tanácsadás Egyetemi sportrendezvényeken speciális programok 4. Futónapok I. Hídkör futás SZTE I. Liget-kör futás Célkitűzésekhez rendelt „mintaprogramok”

Mentorprogram Az élsportolók számára a kettős karrier életpálya modell nyújtása Célcsoport elérése, kapcsolatfelvétel (skyp, mobil, ) Mentorszolgáltatásban részesülő hallgatókkal együttműködési megállapodás Mentorrendszerbe bevont tehetséges sportoló hallgatók számára egyedi, személyre szabott tanrend és vizsgarend kialakítása Talent ösztöndíj elnyerésében segítségnyújtás Alanyi jogon járó hallgatói szolgáltatások eligazodásában segítés (Életvezetési- és karrier tanácsadás, kollégium)

Indikátorok 1.Hallgatói sportszolgáltatások száma Célérték: 4 ( ) Jelenleg: 4 ( ) 2. Hallgatói sportszolgáltatásokat igénybe vevők száma Célérték: fő ( ) Jelenleg: 2516 fő ( ) 3.Hallgatói sportszolgáltatásokat igénybe vevők közül a mentori szolgáltatást igénybe vevők száma Célérték: 10 fő ( ) Jelenleg: 6 fő ( )

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!