Az európai uniós fejlesztések szerepe a V4 országok közlekedési hálózatának vonatkozásában Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra Főosztály „V4 Logisztikai Konferencia” c. konferencia Magyar Logisztikai Egyesület – Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Budapest, május 6.
2 Az előadásban érintett témák 1. A közúthálózat és az európai térszerkezet 2. Észak-dél vs. nyugat-kelet 3. V4, mint „autógyártó nagyhatalom” 4. Merre tovább?
3 E-hálózat
4 E45
5 E55
6 E65
7 E75
8 E85
9 TEM (1977.)
10
11 Az előadásban érintett témák 1. A közúthálózat és az európai térszerkezet 2. Észak-dél vs. nyugat-kelet 3. V4, mint „autógyártó nagyhatalom” 4. Merre tovább?
15 Modell Fleischer Tamás (MTA KRTK Világgazdasági Intézet) gondolata alapján
16 Helsinki folyosók
17 Forgalmak
18 Bevételtermelő képesség
19 Keresztmetszeti forgalmak
20 Nagyvárosok elhelyezkedése
21 Potenciál
22 Bécs Frankfurt Stuttgart Prága Milánó München Szófia Lvov Bukarest Budapest Krakkó Nürnberg Nagyvárosok gazdasági súlya
23 Európa „fénytérképe”
25 Az előadásban érintett témák 1. A közúthálózat és az európai térszerkezet 2. Észak-dél vs. nyugat-kelet 3. V4, mint „autógyártó nagyhatalom” 4. Merre tovább?
26 Autógyárak 1. Szlovákia ~170 gyártott autó / 1000 lakos 2. Csehország ~105 gyártott autó / 1000 lakos 12. Magyarország ~20 gyártott autó / 1000 lakos … Lengyelország ~15 gyártott autó / 1000 lakos Világátlag ~10 gyártott autó / 1000 lakos
27 Észak-dél
28 CETC
29 Via Carpathia
30 Tallinn Odessa Záhony LInkage For Europe LIFE magyarul „Élet” út LIFE
31 Az előadásban érintett témák 1. A közúthálózat és az európai térszerkezet 2. Észak-dél vs. nyugat-kelet 3. V4, mint „autógyártó nagyhatalom” 4. Merre tovább?
32 PL
33 PL
34 PL
35 PL
36 CZ
37 CZ
38 SK
39 H
40 Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra Főosztály Köszönöm megtisztelő figyelmüket!