Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Advertisements

Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Eurosport Média ajánlat 2014.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Média és marketing megjelenés ajánlataink távközlési szolgáltató partnereink részére Érvényes: Május 1-jétől.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Sponsorare necesse est
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont Rendezvény fővédnöke: Dr. Réthelyi Miklós Nemzeti Erőforrás Miniszter.
Atlatszo.hu médiaajánlat. Az Átlátszóról Az Átlátszó a közélet tisztaságáért küzdő pártfüggetlen civil szervezet. Küldetésünk, hogy az állam a magyar.
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A Facebook marketing trendjei
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
TÁMOP KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA
Megjelenési ajánlat Index.hu.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Online médiafogyasztási trendek
Haszon rendezvények médiaajánlat
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Előadás másolata:

Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó tematikus portál, mely büszke arra, hogy csak a legjobbakkal foglalkozik. A minőséget zászlónkra tűzve olvasóink biztosak lehetnek abban, hogy az általunk választott programok magas nívót, az ajánlott éttermek magasan állandó színvonalat képviselnek. Színes, folyamatosan frissülő tartalom A Life of Budapest (LOBU.hu) szakértő újságírói gárdája kiválogatja Budapest legjobb programjait, bemutatja a legnívósabb szórakozóhelyeket, elvisz a legkülönlegesebb éttermekbe és úgy mutatja be nevezetségeinket, ahogy még soha nem láthatták. Az oldal szemezgetve tárja a látogatók elé Budapest legjobbjait, legyen az buli, színház, koncert, üzleti vagy akár romantikus vacsorahelyszín. Havi oldalmegtekintés : Havi egyéni látogató :

Friss hírekkel és folyamatosan bővülő lexikális tartalommal, szofisztikált keresőrendszerekkel találkozik az olvasó, melyek hátterét már gondosan leellenőriztük, értékeltük és jónak találtuk. A látogatók kereshetnek rendezvény helyszínt esküvőnek vagy konferenciának, megtalálhatják a legjobb rendezvényeket hétvégére velünk! Folyamatosan gyűjtjük az adatokat, véleményeket, visszajelzéseket minden nálunk szereplő egységről, pincérről, ételről a tapasztalatok alapján megtudható, mi is ma Budapest krémje! Olyan reklámhelyeket ajánlunk fel Önnek, mellyel a leghatékonyabban érheti el célcsoportját. Minőségi tartalom egy helyen

A lobu.hu jelenlegi megjelenése a legújabb trendeknek megfelelően már reszponzív webdesign-ban készült el, melynek eredményeképpen a legkisebb okos telefonon, valamint a legnagyobb felbontású asztali gépen is egyaránt élvezhető. Design

Közösségi média Érd el célközönségedet a közösségi platformon is Facebook oldalunk segítségével! fős Facebook oldalunkon folyamatos kommunikáció szórakoztatja a rajongói tábort.

Banner megjelenés Főoldal tetején minden aloldalon 728x90 970x90 640x360 Oldalsávban minden aloldalon 300x x600 *Reszponzív banner az oldal felbontásához igazodva

Wallpaper

PR megjelenés PR cikk, vezércikként 1 hétig Kiemelt megjelenés a főoldalon Kiemelt megjelenés a cikk kategóriájában

Hirdetési felületek Oldalmegtekintés / hétEgyedi látogató / hét Banner (1 hét) x90 468x x90 300x Ft Ft PR cikk (1 hét) Ft Wallpaper (1 hét) Ft Layer (1 hét) Ft Nyereményjáték Ft-tól Facebook promóció Ft –tól / hét Árak