A 4. számú főút közlekedésbiztonsági projektje. A 4. számú főúton bekövetkezett balesetek aránya a Jász-Nagykun-Szolnok megyében bekövetkezett személyi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajánlások.
Advertisements

Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
Projekt általános bemutatása
A KÖZLEKEDÉSRENDÉSZET LEHETŐSÉGEI NAPJAINKBAN
Dr. Golopencza Pál szolgálatvezető főorvos
„Közlekedésbiztonságot javító fejlesztések az országos közúthálózaton”
Hogyan járulhat hozzá a Rendőrség a közúti közlekedésbiztonság további javításához? Budapest, november 30.
Közlekedési balesetek okairól, statisztikai adatokkal, tanulságokkal
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
TIN week – Budapest, October/ Házi feladat, Győri esettanulmány: Győr,Kodály Zoltán u – Ifjúság körút csomópontja Készítette: Sümegi Péter & Szabó.
Gyalogtúra útvonalak hálózata a Marosháton Azonosító: DAOP-2.1.1/E Kedvezményezett: Marosháti Kistérség Turizmusáért Egyesület.
Biztonsági kihívások a gyorsforgalmi úthálózaton Jákli Zoltán műszaki vezérigazgató-helyettes ÁAK zrt.
ITS fejlesztések az ÁAK zrt. hálózatán
Jákli Zoltán KÖZOP Lebonyolítási Osztályvezető Magyar Közút NZrt.
Közút-vasút keresztezések biztosítási módjainak összehasonlítása
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
Az oktatási segédanyagokhoz szükséges ismeretanyag összeállítását a megyei rendőr-főkapitányság bűnmegelőzési osztálya gerontológiai szakemberek bevonásával.
2009. október 20. Erős pillérek - javuló közlekedésbiztonság 2009, ORFK 1 Útgazdálkodás és hálózatfejlesztés biztonsági kérdései Mocsári Tibor főmérnök.
Az országos közúthálózat legfontosabb biztonsági kérdései Dr. Lányi Péter Közlekedési Infrastruktúra Főosztály október 20.
Az emberi tényező a közlekedésbiztonságban előadó: dr. Sárdi Erika, elnök.
HIDAK ÜZEMELTETÉSE, FENNTARTÁSA Kolozsi Gyula okl. építőmérnök,
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
A fáradtság szerepe a közúti közlekedési balesetekben – az M70 példája
A közúti ellenőrzés gyakorlata az Európai Unióban „Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” konferencia Budapest, Október 20. Gégény István ORFK.
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
A as Európai Uniós tervezési időszak várható legfontosabb feladatai TÉRSÉGI VÁLLALKOZÓI FÓRUMOK január Szolnok – Jászberény –
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
BESZÁMOLÓ Gyáli Rendőrőrs A Gyáli Rendőrőrs évi helyzetéről és tevékenységéről. FelsőpakonyGyál.
TIOP-1.2.3/08/ Nagykun Tudásdepó-Expressz Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúrafejlesztése.
„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, szeptember 21.
vidékfejlesztési szakmai igazgató Bükk-Térségi LEADER Egyesület
Óberling József r. ezredes
A közlekedési szabályok megtartása rendőri szemmel
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
Önálló és rendőrrel közös polgárőri tevékenység és ehhez kapcsolódó rendőri karjelzések ismertetése +
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Integrált Területi Program tervezési folyamatának aktualitásai Agrár- és Vidékfejlesztési Partnerségi Fórum Szolnok – Megyeháza,
TIN week – Budapest, October/ Házi feladat, 5. esettanulmány: Dunacenter csomópontja Assignment, case study 5: Dunacenter intersection Közúti Biztonsági.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Közigazgatás-Műszaki közigazgatás
Személysérüléses közúti balesetek I-VI. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,98% Halálos kimenetelű balesetek.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
ELŐVÁROSI ÚTSZAKASZOK KÖZÚTI BIZTONSÁGI AUDITJA, VALAMINT FELÜLVIZSGÁLATA Tóthné Temesi Kinga Közúti biztonsági auditori alapképzés MMK
Szpi működése 2011-ben létrejött a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. a Promei Nonprofit Kft. jogutódjaként a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi.
2017. július 5..
Városi közlekedés, forgalomtechnika 6. előadás
Körforgalmú csomópontok fejlődése, kialakításuk
Közúti balesetek I-X. havi alakulásának előzetes adatai
AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓ és HAJDÚ-BIHAR MEGYE MUNKAERŐPIACI HELYZETE
Pest megyei közlekedési infrastruktúra fejlesztések
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
közúti vagyonelemek létrehozása,
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
Innovatív közlekedésbiztonsági eszközök
Előadás másolata:

A 4. számú főút közlekedésbiztonsági projektje

A 4. számú főúton bekövetkezett balesetek aránya a Jász-Nagykun-Szolnok megyében bekövetkezett személyi sérüléses balesetekhez viszonyítva

A 4. számú főúton bekövetkezett halálos balesetek aránya a Jász-Nagykun-Szolnok megyében bekövetkezett halálos balesetekhez viszonyítva

Főbb baleseti okok:  Elalvás  Szabálytalan előzés  Elsőbbségi jog meg nem adása  Relatív- és abszolút gyorshajtás

További problémák:  Főútvonal állaga - nyomvályús - esetenként kátyús  Közúti jelzőtáblák - kopott - túl sűrű  Menekülési lehetőségek hiánya - út menti fák, árkok

Rendőri eszközökkel megvalósított feladatok Rendőri eszközökkel megvalósított feladatok  Folyamatos rendőri ellenőrzés (AETR)  Frekventált időszakban, egy időben több helyen sebesség ellenőrzés  Stabil sebességmérő berendezések telepítése objektív okok miatt nem történt meg

Nem rendőri eszközökkel megvalósított feladatok Modern, forgalmat ellenőrző jelző, illetve a Modern, forgalmat ellenőrző jelző, illetve a járművezetővel folyamatosan „kommunikáló” technikai járművezetővel folyamatosan „kommunikáló” technikai berendezések beszerzése folyamatban van berendezések beszerzése folyamatban van Magyar Közút Nonprofit Zrt-vel együttműködési megállapodás (anyagi lehetőségekhez mérten optikai útburkolati jelek és felfestések, jelzőtáblák aktualizálása, információt nyújtó táblák hátuljának hatékony kihasználása) NIF beruházások: - Turbó körforgalom megépítése - - M4 gyorsforgalmi út Abony-Fegyvernek közötti szakasz új Tisza híddal (2014-től) - - M4 gyorsforgalmi út Fegyvernek –Püspökladány közötti szakasz (2015-től) - 4. számú főút Kisújszállást elkerülő útszakasz

 Több önkormányzat is jelezte, hogy pályáz tér-forgalomfigyelő kamerák kihelyeztetésére tér-forgalomfigyelő kamerák kihelyeztetésére  3 dimenziós gyalogos átkelőhelyek létesítése  A pléhrendőrök vásárlása nagyobb tételben történik  Balesetileg frekventált útszakaszok mentén lévő útárokba telepített fák kivágása  Pihenőhelyek örökbefogadása a rendészeti szakközépiskolások által (takarítás, szabadtéri kiállítás)  Óriásplakátok legyártatása, kihelyeztetése Folyamatos végrehajtás

A 4. számú főút és a Debreceni út kereszteződésében lévő MOL kúton október 01-től balesetmegelőzési spotfilmek vetítése

MBB által szervezett rendezvények  Közlekedésbiztonsági roadshow-k (Szolnok, Törökszentmiklós, Jászberény és Karcag) Jászberény és Karcag)  Kunmadarasi motoros gyorsulási versenyen való aktív jelenlét  Nyári tábor  Baleset-szimulációs bemutatók (Akarod látni a valóságot?)

Médiakapcsolat intenzitásának növelése Duna televízió felvétele a 4. számú főút baleseti veszélyeztetettségéről (2009. október 29.) Országos rádiócsatornákon való megjelenés (Sláger rádió, Klub rádió, Aktív rádió) Megyei kábeltelevíziókban kisfilmek vetítése (Törökszentmiklós, Mezőtúr) A honlap és a www. szoljon.hu honlap bannerkapcsolata

Vándorkiállítás bemutatása a 4. számú főút mentén lévő városokban Szolnok, Karcag, Törökszentmiklós

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!