„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Az iskolai szociálismunka
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Az ÉFOÉSZ Támogatott Lakhatási Programja
Bemutatkozik a Kecskeméti Ifjúsági Kerekasztal
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Az OFA támogatási tevékenysége Programok ben.
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
EGYMÁS-KÖZT Szakmai fórum l Nyíri Úti EGYMI - Kecskemét, Nyíri út Web:
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Családi közösségi kezdeményezések és programok megerősítése
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Mentorszolgáltatás kialakításának lépései a Debreceni Egyetemen Juhász Béla Szilárd- DEMEK.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Nyugat-Dunántúli Régió
Az Inklúziós Index hazai adaptációja
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
"Legyen az esély egyenlő ..."
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
A szociális képességek fejlesztése módszertana
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY ÉS SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ BERETTYÓÚJFALU OKTÓBER 30.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
DIAKONIA KERESZTYÉN ALAPÍTVÁNY Koordinációs iroda KOLOZSVÁRI FIÓK MAROS- VÁSÁRHELYI FIÓK SZENT- GYÖRGYI FIÓK SZÁSZ- RÉGENI FIÓK 100 alkalmazott BRASSÓI.
Iskolai közösségi szolgálat
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Alapítás: augusztus „Többre megyünk együtt, mint külön- külön…”
Felkészítés a közösségi szolgálatra
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
„Együtt, eredményesen”
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Kis László tanársegéd MFK, KFGI Név.
Pályaválasztási szülői értekezlet
Pályaválasztási szülői értekezlet
Előadás másolata:

„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát barátom!” – érzékenyítő tréning nap „KÖSZ barátom!” – záró rendezvény KÖSZ! PROGRAM 2015,,Helló nyár, helló barátom!" – komplex nyári vakációs program sorozat értelmi sérült és vagy autista gyerekekért A projekt támogatója

KÖSZ! PROGRAM 2015,,Helló nyár, helló barátom!" – komplex nyári vakációs program sorozat értelmi sérült és vagy autista gyerekekért A projekt támogatója  Projekt támogatója Új Európa Alapítvány KÖSZ! Program 2015  Projekt megvalósítás ideje április szeptember 30.  Projekt gazda „Az Értelmes Életért” – Alapítvány  Partner intézmény Tiszaparti Római Katolikus Általános Iskola és Gimnázium

KÖSZ! PROGRAM 2015,,Helló nyár, helló barátom!" – komplex nyári vakációs program sorozat értelmi sérült és vagy autista gyerekekért A projekt támogatója Projekt célja  Integrált közösségépítő tevékenység elindítása, mely később fenntartható módon, az önkéntesség élményén alapulva állandó tevékenységgé, szolgáltatássá fejlődhet.  A projekt lehetőséget ad a bevont fogyatékos és nem fogyatékos gyerekeknek, fiataloknak elsajátítani az önrendelkező életvitellel kapcsolatos ismereteket, céljaik konkrét megfogalmazását, az annak eléréséhez szükséges tevékenységeket.

KÖSZ! PROGRAM 2015,,Helló nyár, helló barátom!" – komplex nyári vakációs program sorozat értelmi sérült és vagy autista gyerekekért A projekt támogatója Projekt célja A fogyatékos gyerekekkel és fiatalokkal való együttlétek során mentori segítséggel kipróbálhatják magukat a pedagógiai, gyógypedagógia iránt érdeklődő, továbbtanulás előtt álló diákok, annak érdekében, hogy megalapozott legyen pályaválasztásuk.  A program során boldog, vidám nyári napokat átélve a sérült gyerekek érezhetik nincsenek egyedül a nagyvilágba.  Programunk megvalósításával hozzá kívánunk járulni fogyatékos gyermeket nevelő, legtöbbször hátrányos helyzetű gyermekek és családok támogatásához.

KÖSZ! PROGRAM 2015,,Helló nyár, helló barátom!" – komplex nyári vakációs program sorozat értelmi sérült és vagy autista gyerekekért A projekt támogatója Projekt célcsoportja  Liget Úti Általános Iskola,Speciális Szakiskola,Fejlesztő Nevelés – Oktatást Végző Iskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Értelmi sérült és vagy autista gyermekei, tanulói – 15 fő  Tiszaparti Római Katolikus Általános Iskola és Gimnázium 10 évfolyamos közösségi szolgálatot teljesítő tanulója – 10 fő

KÖSZ! PROGRAM 2015,,Helló nyár, helló barátom!" – komplex nyári vakációs program sorozat értelmi sérült és vagy autista gyerekekért A projekt támogatója Projekt megvalósítás helyszínei  Liget Úti Általános Iskola,Speciális Szakiskola,Fejlesztő Nevelés – Oktatást Végző Iskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény  Tiszaparti Római Katolikus Általános Iskola és Gimnázium  Szolnok Megyei Jogú Város és környéke

KÖSZ! PROGRAM 2015,,Helló nyár, helló barátom!" – komplex nyári vakációs program sorozat értelmi sérült és vagy autista gyerekekért A projekt támogatója Projekt megvalósítás elemei  „Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő érzékenyítő tréning sorozat  „Tanévzáró suli- buli!” – érzékenyítő tréning sérült és nem sérült tanulók közös együttléte során  „Helló, barátom, helló nyár!” – nyári vakáció sérült gyerekek számára ép középiskolás segítőkkel  „Viszlát Barátom!” - érzékenyítő tréning nap  „KÖSZ barátom!” – projekt záró