TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TIOP / Megvalósításának tervezett napja: év január hó 31. nap.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
TISZK létrehozása és a TIOP-3. 1
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.

KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Új Magyarország Fejlesztési Terv
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Petőfi Sándor Általános Iskola
6753 Szeged, Majakovszkij tér 16.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA „Műltunk.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Az Államreform Operatív Program évi akcióterve.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Projektzáró rendezvény
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
„Együtt, eredményesen”
Lorem ipsum.
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Előadás másolata:

TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TIOP A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Konstrukció célja: A fejlesztés a közoktatási intézmények számára egységes alapinformatikai infrastruktúrát biztosít, mely nélkülözhetetlen feltétele a kompetenciaalapú oktatás elterjesztésének és hozzájárul a területi különbségek mérsékléséhez és kiegyenlítéséhez. Konstrukció keretösszege: 4,3 Mrd Ft Kedvezményezettek köre: általános iskola, szakiskola, gimnázium, szakközépiskola, gyógypedagógiai nevelési-oktatási intézmény Támogatás min-max összege: - (100% - központi közbeszerzés alapján) Támogatható tevékenységek röviden:  Interaktív táblára épülő tantermi csomagok beszerzése a tantermek 40%- ába.  Digitális palatábla rendszerek beszerzése.  Sajátos nevelési igényűek oktatását támogató informatikai eszközök beszerzése.  A kompetenciafejlesztést támogató, tanórán kívüli tevékenységet támogató informatikai eszközök beszerzése. Konstrukció indítása: 2009 I. negyedév

Projektmenedzsment: Pap Község Önkormányzata projektmenedzser: Maximovits György projektasszisztens: Székelyné Szerafin Tünde pénzügyi vezető: Nagy János

Projekt előkészítés  Tanulói létszámok és tantermek száma alapján kalkulált eszközök beszerzésére a pályázatot 2008-ban nyújtottuk be.  A pályázat kedvező elbírálásban részesült, ám a központi közbeszerzés sikertelensége miatt 2010-ben a pályázati eljárást meg kellett ismételni. A benyújtott pályázat támogatásban részesült. Szerződés hatálybalépése:

Kedvezményezett neve és elérhetősége: Pap Község Önkormányzata 4631 Pap Kossuth u Képviselője: Maximovits György Polgármester Megítélt összeg: Ft Projekt címe: „Az oktatás színvonalának emelése infokommunikációs technológiai eszközökkel Megvalósítás időtartama: – augusztus 31. Fenntartás időtartama:

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége Esza Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft Cím: 1134 Budapest, Váci út 45. „C" épület

KÖTELEZŐ ELEMEK Tábla oktatás Informatikai Stratégia Legalább egy fő IKT és SDT képzés Rendszergazda szolgáltatás Bemutató órák Esélyegyenlőségi Helyzetelemzés Intézkedési Terv Nyilvánosság

A beszerzésre lefolytatott közbeszerzési eljárás eredményeként az eszközöket szállította, üzembe helyezte és a pedagógusok oktatását végezte: B-SOLUTION KFT 1196 Budapest, Jáhn Ferenc utca 226. !!!!!!

Mit nyertünk? Iskolai PC 13db Tantermi csomag 8 db Tantermi csomaghoz oktatás3x10 óra Alkalmazás szerver1 db WIFI csomag3 db Szavazó csomag2 db Immateriális javak:Szerver szoftver 1 db

TételdbEgységár (Ft) összeg (Ft) Immateriális javak Szerver szoftver Ft Összesen: Ft Eszközök Iskolai PC Ft Ft Tantermi csomag Ft Ft Alkalmazás szerver Ft WIFI csomag Ft Ft Szavazó csomag Ft Ft Összesen: Ft Eszközbeszerzés

Képzés A pedagógusok az interaktív tábla alkalmazására felkészítő 10 órás felhasználói képzésben részesültek én  Legyen elérhető eszköz, programok.  Osszuk meg a tantestületen belül tudásunkat.  Az iskolavezetés olyan környezetet és elvárást állítson, mely a folyamatos fejlődést támogatja a „kis lépések„ elvén.  Merjünk kérdezni !  Nem szégyen a tanulóktól sem tanulni ! A fejlődés kulcskérdései:

Az intézménynek az alábbi operatív programot kell megvalósítania, melyet a fenntartási idő ( 5 év) alatt is meg kell tartani: Indikátor (Mértékegység) Célérték Célérték elérésének dátuma IKT alapú órai mérés- értékelés aránya (%) 30% IKT eszközökkel oktatott hátrányos helyzetű tanulók aránya (%) 30% IKT eszközökkel tanított oktatási órák aránya (%) 30% IKT eszközzel oktatott SNI tanulók aránya (%) 0% - IKT eszközzel rendelkező tantermek aránya (%) 50%

Vállaltuk ezen kívül: (kötelező elem) eszközök beszerzését, telepítést; pedagógusok részvételét a használatba vételhez szükséges felkészítésen. informatikai stratégiát készíteni, egy éven belül feladatellátási-helyenként legalább egy pedagógus részvételét biztosítani az IKT oktatásban történő alkalmazását, IKT alapú módszertani és az SDT használatát elősegítő pedagógus továbbképzésen. Az ezzel kapcsolatos költségeket jelen pályázat nem támogatja. rendszergazda szolgáltatást biztosítani /legalább 72 órán belüli hibaelhárítással tanítási időszakban/. Ezt jelen pályázati forrás nem finanszírozza.

Vállaltuk ezen kívül: (kötelező elem)  Egy éven belül feladat ellátási helyenként legalább az elnyert tantermi csomagok számának fele mennyiségű bemutató órát tartani a szülők számára. 4 óra. Az ezzel kapcsolatos költségeket jelen pályázat nem támogatja.  Minden pályázónak kötelező Közoktatási Esélyegyenlőségi Helyzetelemzést és Intézkedési Tervet elfogadnia legkésőbb április 30-ig. Megtörtént.

Ami még előttünk áll: Indikátorban megjelölt mutatók elérése az adott időre. Bemutató órák tartása a szülők számára

Tantermi csomag = interaktív tábla + projektor + számítógép,

További információ Pap Község Önkormányzata Pap Körjegyzőségi Hivatal  :4631 Pap, Kossuth út 102.  : 45/  :

Péterné Deák Ilona Elérhetőség: Köszönöm a megtisztelő figyelmet! A projekt az Európai Unió támogatásával az Európai Regionális fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.