Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Interaktív tábla a hittan oktatásában
Advertisements

Fix Cím. 1.szó 1.kép 2.szó 2.kép 3.szó 3.kép.
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
A DERÉKSZÖGŰ HÁROMSZÖG
Prezentációkészítés Feladat: 12 képből álló non-lineáris multimédiás
Őseink bölcsességétől a Facebook bölcsességéig
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Elsősegély-oktatás az iskolákban, vagy a klubokban
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Informatika eszközei Makra Csaba.
Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium
1 Az aktív tábla használatáról. 2 "Mi vagyunk a technológiánk, az emberi lények nem érdemelték ki nevüket addig, amíg nem találták fel a fejszét, az ágyékkötőt.
Kimeneti követelmények a 8. osztály végén
Beküldendő feladat MÉDIAISMERET I.
Interaktív tábla és az Easiteach használata
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
IKT-alapú programcsomag alkalmazása a szociális kompetencia fejlesztésében Készítette: Andiné Csorba Klára
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Prezentációkészítés összefoglaló
Kompetensek lettünk? június 27..
Skype motívációs szerepe
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Hogyan készítsünk előadást?
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Kocsis Gáborné Lamberti Judit
Gyakorló óra 5/12.
Matematika és szövegértés Raátz Judit ELTE BTK Mai Magyar Nyelvi Tanszék.
Környezet ismeret vagy magyar nyelv és irodalom 2. évfolyam Vargáné Csehi Gabriella Megelőző tevékenység: Az előző környezet ismeret órán városi.
Kötelezőbiztosítás Kötelezőbiztosítás Olvasás és irodalom a digitális bennszülöttek korában Gombos Péter május 4., Szentendre Olvasmányok, amelyek.
Szakrendszerű Tantárgytömbösített oktatás a szakrendszerű oktatásban: A Kt. 52.§ (3) szerint a kötelező tanórai foglalkozások teljes intézményi időkeretének.
1. Témakör. A tanév feladatai A terem rendje Ülésrend kialakítása Érintés és-balesetmegelőzés Eszközök bemutatása.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
MÁSSALHANGZÓK GYAKORLÁSA
Gondolkodásfejlesztés táblajátékokkal szakiskolás tanulók fejlesztésére 20 órás gazdagító szakköri program tapasztalatai Balatonalmádi Szabó.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Pályaválasztási szülői értekezlet
Életkor/iskolatípus/előképzettség…
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
Osztály neve, száma Oktató Csapattagok
Oxford július 4 – július 15. Creative teaching and methodology
Regionális konferencia
Cím elrendezés alcím.
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezése képpel
Csobaji Általános Iskola ESEMÉNYEI.
Címdia elrendezés Alcím.
Hogyan készítsünk előadást?
Gimnáziumi statisztika
3. osztályban.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím Alcím.
Címdia elrendezés Alcím.
Mihály Mihály Ünnepelj velünk! Ünnepelj velünk! 18 éves lesz!
Cím elrendezés Alcím.
tűzvédelem Mi az a tűzvédelem?
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné Ikervári Lilla Idő: 45 perc IKT tartalom 25 perc Fejlesztendő kompetenciák: szókincsbővítés lényegkiemelés események sorrendje olvasástechnika Eszközök: laptop projektor interaktív tábla Hétszínvarázs olvasókönyv Az óra rövid leírása: Először többször elolvassuk az olvasmány nehéz szavait a tábláról. A szöveg megismerése után megoldjuk a diákon lévő feladatokat. Az ellenőrzés is ezek segítségével történik. Utolsóként megbeszéljük kik segíthetnek ha bajba kerülünk. Források:1. dia képei hírekhttp://premier.mtv.hu tűzoltóautó rendőrautó mentőautó égő ház tűzoltókkal