Örökségünk a Rábaköz Projekt a Digitális Témahét keretében Csorna, 2016.04.04-04.06.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan jutunk információkhoz az interneten
Advertisements

Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
A magyar irodalom és nyelvtan vizsga a 8. évfolyamon
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Külső tantárgyi koncentráció Technika évfolyam
Szövegértés-szövegalkotás
NJSZT Közgyűlés május 13. NJSZT KÖZGYŰLÉS május 13.
Petőfi Sándor / / Kovács Zsuzsanna.
ITT-HON projekt 3-4. évfolyam Magyar példaképek közel és távol. Készítette: Villásiné Istók Beatrix.
Szövegértés-szövegalkotás „B” Természetismeret
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
TAPASZTALATAIM A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRÓL MŰVELTSÉGTERÜLET SZOCIÁLIS ÉLETVITEL ÉS ÉLETMÓD KÉSZÍTETTE: VARGA GABRIELLA GÁRDONYI GÉZA ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Beküldendő feladat MÉDIAISMERET I.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Isten hozott!. Húsvétra hangoló hét április Minden este 19:00 órától bűnbánati alkalom Helyszín: IKE-klub Bocskai(Avram Iancu) tér 15. szám.
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
Digitalizálás a könyvtárban Békés Megyei Könyvtár Szakmai nap február 7. Moldován István OSZK MEK osztály.
”Babits Mihály a Net-en” Moldován István OSZK MEK osztály Irodalomtörténeti Szimpózium Babits Mihály születésnapján Szekszárd, november.
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban Moldován István MultiMédia az oktatásban konferencia Zsigmond Király Főiskola,
Fejlesztések, újdonságok az OSZK MEK Osztályán Networkshop április 11. Eger.
Műszaki szakfolyóiratok digitalizálása és archiválása a versenyképesség növelése érdekében ifj. Drótos László ifj. Drótos László OSZK MEK Osztály.
„Sztárok” az irodalomban
„Egészségedre” témahét. „Egészségedre” témahét „Egészségedre” témahét.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Arany és Petőfi barátsága
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Jókai Mór Városi Könyvtár, Pápa
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TELEGDI KATA IRODALMI ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI ELŐADÁSSOROZAT projekt értékelés „Kisvárda funkcióbővítő integrált település fejlesztése” című, ÉAOP /D-09-
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Eger, AgriaMédia Könyvtárak az elektronikus tanulás szolgálatában Moldován István OSZK
Skype motívációs szerepe
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Márciusi ifjak MINTAFELADAT.
PROJEKT OKTATÁS.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A tavalyi évben a nemzetközi játék keretei között diákjaink kedvenc meséinek kiválasztását, angol nyelvre történő fordítását és továbbítását kérték tőlünk,
6753 Szeged, Majakovszkij tér 16.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Képek Ladányi Mihály költőről
Hirdetések március 11.. Isten hozott! „Nagyböjti időutazás” élménykiállításra kerül sor március 14-e és 29-e között a Reményik Sándor Evangélikus.
Kocsis Gáborné Lamberti Judit
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
Hitvallók a történelem során
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
Projekt hét a Békésyben decemberében „A globalizáció veszélyei, környezettudatos élet”
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Tanfolyam címe TANÁR NEVE | TANFOLYAM SZÁMA. Tanfolyam leírása  Írja be a tanfolyam anyagának rövid összefoglalását.  Hely  Előadások: hétfőn, szerdán,
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Elérhető magyar irodalom – olvasás? digitalizálás?
Magyar és európai digitális könyvtári projektek
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Dr. Nagy Imre Csorba Győző Bemutató Nagy Lajos Gimnázium Pécs
Tanár neve | Kurzus száma
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban
3. osztályban.
Szegedi Deák Ferenc Gimnázium
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel
Székelykeresztúr június 8..
Előadás másolata:

Örökségünk a Rábaköz Projekt a Digitális Témahét keretében Csorna,

Örökségünk: a Rábaköz Ének-zene és művészetek Természetismeret Magyar nyelv és irodalom

Magyar nyelv és irodalom műveltségterület projektje 5. osztály

Hétfő Megismerkedtünk a Digitális Témahét programjával…

cím megadása, csere, - kapcsolatteremtés -

cím megadása, csere, - kapcsolatteremtés -

Örökség modul Magyar nyelv és irodalom – Petőfi szülőföldemen.

Térképes kutatás Google Maps segítségével jelöljétek ki a költő útját!

Az én példaképem Értelmezd Hegedűs Géza Petőfi Sándorról szóló vallomását! „Attól kezdve, hogy belépett az irodalomba, szüntelenül jelen van. Példakép és mérce.” Készítsetek szócikket: példakép és mérce. Használd a Google kereső szolgáltatást! Készítsetek képet, leírást a példaképetekről!

Kedd A gyerekek kutató munkát végeztek Petőfi szülőföldemen című témakörben, utána jártak a győri Hazánk című újság forrásainak.

Montázs vagy videó Készítsenek montázst a „Petőfi szülőföldemen” c. vers településeiről, vágják be a térképes képeket is. A videó ide kattintva megtekinthető!

Hangfelvétel Kóbor István : Kisalföld

Szerda Borító tervezés és névjegykártya készítés

Borító tervezés Tervezzék meg Petőfi szülőföldemen című digikönyv borítóját!

Névjegykártya készítés Készítsetek két oldalas névjegykártyát magatoknak, amit egy újság oldalára is be lehetne tűzni!

Így készültünk mi: Az 5.d