1. alprojekt Monitoring rendszer HASIT DUE. Czifra Sándor Katona József Klucsik Gábor Lászlóné Kenyeres Krisztina Szabó József Alprojekt projekttagok:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Advertisements

Projekt általános bemutatása
Dr. Tomor Tamás Projektvezető augusztus
Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
Szakdolgozat leadásával kapcsolatos tudnivalók Suri József gyakorlatszervező.
Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek jan. 31.
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
közötti uniós programozási időszak tervezése az egészségügy területén dr. Török Krisztina főigazgató.
Koplányi Emil, PMP Nemzeti Fejlesztési Terv Új Magyarország Fejlesztési Terv ÁROPEKOPGOPKEOPKÖZOPROP TIOPTÁMOP.
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Tanügyi tapasztalatok és jövőkép IV. ETR konferencia Viszket Anita Budapest, január
Projektkezdeményezés és pályázatírás
Az ötlettől a projekttervig
Erasmus programfejlesztés Antoni Györgyi intézményi Erasmus koordinátor.
A fejlesztés hatása a szervezetre
A projektmenedzsment funkciói és területei
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Egyesületi tagok.
Tájékoztató pályázható ösztöndíjakról Német Nyelv- és Irodalomtudományi Tanszék.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Készítette: Bertalan Adrienn Csurgó Krisztina Vincze Bernadett Erika
Projektkontrolling A dolgozatot készítette: Bodnár Zsuzsanna Buskó Nóra Csépe Krisztina Szőke Zoltán Varga Nóra.
Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
1 Szaktanácsadói fórum AZ INTÉZMÉNYI DOKUMENTUMOK ÁTDOLGOZÁSA Előadó: Bíróné Bondor Katalin szaktanácsadó november 21. Zala Megyei Pedagógiai Intézet.
Javaslat az ÁVF számára Etikai Kódex elkészítésének szempontjai
Minőségbiztosítás az oktatásban - minőségértékelési eljárás
Az adminisztráció hegyének meghódítása Akkreditált képzések adminisztrációjának támogatása Moodle-ban Az adminisztráció hegyének meghódítása Akkreditált.
Lezárási, kiértékelési fázis Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
A Szilárdtest Fizika Tanszék Virtuális Oktatási Környezete A XXI. század diplomája Elektronikus távoktatás.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Biztos Kezdet Gyerekház Dokumentációs rendszer
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Egy sikertörténet állomásai…
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
Építési projectek monitoringja a szakmai szakértő szemével
Fejlesztési feladat műszaki leírása
Elektronikus tanulási forráskezelő keretrendszer, kompetencia-fejlesztő program adatbázis létrehozása Calderoni program.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Jegybeírás tanszéki, oktatói felületen
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
A cél-meghatározási, projektdefiniálási fázis Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Hallgatói lemorzsolódás kezelése a felsőoktatásban: A Hallgatói Sikerességet Támogató (HASIT) program a Dunaújvárosi Egyetemen The role of practice-oriented.
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
Tanárképző Központ szeptember 10. Ütőné dr. Visi Judit Főigazgató.
DUÁLIS SZAKOK AZ SZTE KÍNÁLATÁBAN TÁMOP F-14/1/KONV Egység, alprojekt/alprogram neve Projektzáró rendezvény, Karsai Krisztina.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Szakmai gyakorlati tájékoztató Általános információk a évi szakmai gyakorlat letöltéséhez.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Az intézményi felkészülés módszertana 14. előadás.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Az ötlettől a projekttervig
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Jelenlétek elfogadása
Minőségmenedzsment alapjai szeptember 24.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
A hallgatói lemorzsolódás csökkentésétől a doktori iskoláig
Csoport neve dátum Tárgy neve és kódja Előadó neve.
Előadás másolata:

1. alprojekt Monitoring rendszer HASIT DUE

Czifra Sándor Katona József Klucsik Gábor Lászlóné Kenyeres Krisztina Szabó József Alprojekt projekttagok: Külső fejlesztési partner: InfoDirect

Tevékenység Specifikáció, indikátorok meghatározása 2. Grafikai tervek, képernyőképek elkészítése 3. Rendszerdokumentumok elkészítése 4. Fejlesztés kezdete 5. Teszt fázis indítása 6. Online támogató elemek elkészítése 7. Projektzárás Projektterv - Megvalósítás

Felhasználói szintek Hallgatói avatar indikátorai Oktatói avatar indikátorai Avatarok, sémák Meghatározó alapegységek

Hallgató Oktató Szakmentor VIR Rendszer adminisztrátor Üzemeltető Felhasználói szintek

Tanulmányi eredmények, Jelenléti adatok Határidők betartása, Eltérés a mintatantervtől Nyelvvizsgával kapcsolatos adatok Szakdolgozattal kapcsolatos adatok Egyéb aktivitások Hallgatói avatar indikátorai -3 HARAGOS -2 AGGÓDÓ, FELSZÓLÍTÓ SZOMORÚ 0 SEMLEGES +1 BIZAKODÓ +2 MOSOLYGÓS +3 ELÉGEDETT, BOLDOG

Óranyilvántartás rögzítése Jelenlét rögzítése Hallgatói megjelenések aránya Félévközi feladatok vizsgálata Tájékoztató kiírások (feladatok, vizsgák) Oktatói avatar indikátorai -3 HARAGOS -2 AGGÓDÓ, FELSZÓLÍTÓ SZOMORÚ 0 SEMLEGES +1 BIZAKODÓ +2 MOSOLYGÓS +3 ELÉGEDETT, BOLDOG

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!