A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség 2010. április 15.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Keresőrendszerek.
Advertisements

SZTE Klebelsberg Könyvtár
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
Miért nem működik a honlapom? GYÍK Egy újszülöttnek minden weblap új! László János
A kommunikáció eszközei egy érdekvédelmi szervezetnél Bödő Sándor - ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft május 7.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
EBusiness feladatok GINFO III őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.
Az Internet adta lehetőségek
Internet ismeretek II..
Készítette: Vígh Zoltán 2008
Ingatlanhirdetés az interneten
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Kereső programok használata
Mitől jó a céges weboldal?
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ShowTime.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Kedves Olvasóink! Sajnálatos módon előfordul, hogy az online katalógusunk átmenetileg nem elérhető. Helyette használható:
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:

Hol keressünk tudományos munkákat kutatásunkhoz?.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Keresőrendszerek.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Keresés a weben Kulcsszavas keresés: Google (
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Adatkeresés az interneten
Készítette: Gál Imola.
A digitális reklám eszközei 1.
Google Scholar Wolfram Alpha Scirus Készítette: Varga Ádám.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
17 ISMERTESSE AZ INTERNETES KERESÉSI MÓDSZEREKET! KONKRÉT GYAKORLATI PÉLDA KERESÉSRE.(KERESÉS, TALÁLATI LISTA ÉRTELMEZÉSE, TALÁLT OLDAL MENTÉSE.) Készítette:
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Orvosi kiadványok-üzleti modellek Tartalom STM (Scientific, Technical, Medical) Főbb piaci szereplők Üzleti modellek Papp Zoltán szerkesztőségigazgató.
Keresési módszerek könyvtári katalógusokban. A könyvtári katalógus funkciója A könyvtár állományában meglévő dokumentumok feltárása Az egyes példány adatainak.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Használd jól a könyvtári katalógust!
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Az internet minőségi információ halmazainak feltárásáról
Networkshop 2019 Győr, április 26.
Előadás másolata:

A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.

Tartalom 1. Internetes keresők ๏ Miért olyan fontosak? ๏ Hol keresnek az emberek? ๏ Mire keresnek az emberek? 2. Üzleti lehetőségek a keresőkben ๏ Keresőhirdetések ๏ Keresőoptimalizáció

Hogyan használjuk az internetet ๏ Startlapokról kiindulva ๏ pl: Internetto, MSN ๏ Passzív használat ๏ Minden egy helyen elv ๏ Tudatosan keresünk ๏ Kiválasztják hol keressenek ๏ Leírják, hogy mit keresnek (kulcsszó vagy kifejezés) ๏ Tud dönteni, választani Portálokról Kereséssel

Oldaltípusok havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

könyv

Találati lap Ingyenes találatok Fizetett találatok 73% 27%

Egy fizetett találati lap Fizetett találatok!!!

Mi a keresőmarketing A keresőmarketing célja, hogy növelje egy adott honlap láthatóságát adott téma iránt érdeklődők körében, mind a keresési, mind a tartalmi hálózatban.

Hol keresnek az emberek?

Keresők hazai használata Forrás: Rankings.hu 2010 március

A Google sokféle arca

Mire keresnek az emberek?

Keresési trendek

Keresési szezonalitás

Kulcsszó kutatás Könyv Könyvesbolt Twillight Könyv Könyvesbolt Twillight Könyv címek Szerzők Kiadó nevek Könyv címek Szerzők Kiadó nevek

Tartalom 1. Internetes keresők 2. Üzleti lehetőségek a keresőkben ๏ Keresőhirdetések ๏ Keresőoptimalizáció

Keresőmarketing Hogyan használhatjuk ki, ha tudjuk, hogy az emberek hol és mire keresnek az interneten?

Miért jobb, mint más online eszköz?

Hirdetési rendszerek Nemcsak a Google keresőben pl: origo keresések is Korlátlan célzási lehetőségek Megjelenés keresések mellett és tartalmak mellett Regionális rendszer Könnyebb használat Sok releváns hazai tartalom pl: iwiw, origo, lap.hu, dokim.hu

Mennyibe kerül? ๏ Kattintás alapú fizetés ๏ A kialakult ár a hirdetői árverseny függvénye ๏ Sok hirdető = drágább klikk ár ๏ Kulcsszó szinten kimutatható költségek és megtérülés

Kik hirdetnek? 39 különböző hirdető A legtöbbet költők már évek óta jelen vannak Szinte mindenki kedvezményt, árakat kommunikál

Keresőmarketing Hogyan használhatjuk ki, ha tudjuk, hogy az emberek hol és mire keresnek az interneten?

SEO – szemfényvesztés?

Keresőoptimalizálás eszközei Programozás TartalomLinkek

Összefoglalás 1. Az interneten a keresés egyre fontosabb funkció 2. A keresés egyre szofisztikáltabbá válik 3. A keresők találatai befolyásolhatók 4. A keresőkből releváns, érdeklődő látogatók szerezhetők 5. A keresőmarketing a könyvpiacon már markánsan jelen van, egyre több szereplő használja.

Click end Köszönöm a figyelmet! Sziebig Péter ügyvezető T: M: W: