M-Lista 2012 (Mattai-Macher / MAKSZ Lista). VersenyS ú lyGPAranyEz ü stBronzShortlist EFFIE6030018012060- Kreat í v7035021014070- ADCH M é rleg8040024016080-

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
Advertisements

Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.
Kiszól a TV! HybridBox Nyrt. BigScreen konferencia 2012.
ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Termel ő i piacok Ú jbud á n Gazdagr é t, Ő rmez ő, Kelenv ö lgy.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
A Forma I világa Bemutató. A Forma 1 történetéből: elődje, gyökere az európai Grand Prix Motor Racing volt 1909-től 1911-ig, 1915-től 1920-ig és 1940-től.
10 RÓZSA SZÁL Önnek.
Staunton készlet.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
TERÜLETVÉDEKEZÉS.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft.. Agenda Intézetünk bemutatása –Cégprofil –Infrastruktúra & humán erőforrás Kutatási szektorok –Referenciáink 2001.
„New Hungary” Rural Development Programme „A nemzetközi gazdasági válság hatásainak a vidéki térségekben történő kommunikációja” című Komárom-Esztergom.
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
Rózsa!.
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
Ha ezt az üzenetet megkapod …
Wien, COMFORT Budapest: tények, eredmények.
Újraiparosítási folyamatok a Dél-Dunántúlon Feldolgozó ipari helyzetkép a Dél-Dunántúli régióban Kovács Szilárd PhD-hallgató PTE KTK Regionális Politika.
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
A Vállalati Fenntarthatósági Osztály összegzése 2009-ről Fenntarthatósági munkák és eredmények 2009-es leltára  Fenntarthatósági Nap 2, idén kétszer annyi.
SEGÍTS OKOSAN! Kampány
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A digitális reklám eszközei 1.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
Smart Times Budapest 2015 Készítette Készítette: Kamarás Gábor.
Meghalt a király. Éljen a király! Balatoni Zsófia Szabó Anikó.
A magyar médiaszektor kockázati térképe Budapest, december 8.
A gyerekszegénység alakulása 2009-ben Magyarországon.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
Legyél Te Is smart ster ! by Csutor Gábor, ADdle Media.
Orbán Dezső Nézzük együtt…. Született: november 26. Győr Elhunyt: október 4. Sydney Ausztrália Foglalkozása: Festő.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
MAGYAR VÍZILABDÁZÓK. KÁSÁS TAMÁS  Budapest, július 20. –  Háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó.  A válogatottal felnőtt és utánpótlás szinten.
Tartalmi együttműködések az Origonál
Sárpilisi Horgászok Egyesülete
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Okos városok – buta márkák?!
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009
1 perc – Kérdések és válaszok
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
Digitális témahét.
Szigeti Péter PPH 5+1 jó healthcare kampány
Marketing koordinátor Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Belső ellenőrzési és pénzügyi menedzser
Decemberi és januári versenyeredmények
Geréby-Kúria október 28-29
MICE Tourism in Hungary Statistical Report for the Year 2008 by the Hungarian Convention Bureau HUNGARIAN NATIONAL TOURIST OFFICE.
Jónyer István asztaliteniszező
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
Budapest: az eladható márka
Előadás másolata:

M-Lista 2012 (Mattai-Macher / MAKSZ Lista)

VersenyS ú lyGPAranyEz ü stBronzShortlist EFFIE Kreat í v ADCH M é rleg Arany Penge Cresta Golden Hammer PIAF EPICA Golden Drum Eurobest NYF ADCE London International Awards (LIA) Clio D&AD One Show Cannes Az M-Lista súlyozása 2012

helyezés ügynökségPont 1 DDB Laboratory Ideas ACG Café Communications Cluso Kirowski Isobar HPS Experience Ogilvy & Mather *990 9 Akció Carnation Group Saatchi & Saatchi Rebel Rouse Leo Burnett JWT BUDAPEST HD GROUP570 M-Lista 2012 / Ügynökségek

M-Lista 2011 / Ügynökségek helyezés ügynökségPont 1 Ogilvy & Mather Laboratory Ideas DDB Cluso Grey Saatchi & Saatchi ACG Akció Initiative Leo Burnett Carbon Group Proud Rebel Rouse Cafe Creative OMD600 M-Lista 2011 helyezés ügynökségPont 1 ACG DDB Ogilvy & Mather Cluso HD Group Saatchi&Saatchi960 7 Carnation775 8 Leo Burnett740 9 OMD Maximize Proud The Lab HPS Neo Interactive Kirowski Laboratory Ideas400 M-Lista 2010

M-Lista 2012 Az M-Listába idén bekerült a PIAF (Prague International Advertising Festival), mely regionális versenyként Portorož után a második legtöbb magyar nevezést indukálta. Változás még a listában, hogy 2012-től pontot érnek az Arany Penge shortlist-ek is. TOP15-ben 8 magyar és 7 hálózati ügynökség, a TOP5-ben 4 magyar ügynökség szerepel! A DDB-nek végre sikerült elsőként végeznie: tavaly 15 ponttal maradt le a 2. helyről, 2010-ben pedig ugyancsak 15-tel az első helyről. A Laboratory Ideas megtartotta 2. helyét, a ACG pedig visszatért a dobogóra. Legtöbb (5) aranyat az ACG gyűjtötte(3 EFFIE, 1 Hipnózis, 1 Arany Penge), az Ogilvy 4-et zsebelt be (3 Hammer, 1 Effie), a DDB 3-at ( 2 Golden Drum, 1 Arany Penge), a Laboratory 3 –at (3 Hipnózis) és a Cluso is 3 aranyat (2 Arany Penge, 1 Hipnózis) vitt haza 2012-ben kiemelkedő díjai a DDB Golden Drum Grand Prix-je és aranyai, a Carnation Toyota Creatures munkájáért nyert ezüstje a ONE-on, és a Laboratory bronzai a ONE –on és a CLIO-n a már tavaly is sikeres IKE e-folderrel. A versenyek versenyén, Cannes-ban az AKCIÓ360 2 shortlisttel szerepelt a WWF számára készített ’A világ legzöldebb szórólapja’ kampánnyal.

A DDB 8 hirdető 9 márkájának készített munkáival nyert díjakat (Porsche Hungária: VW, Audi, Vodafone, Design Terminál, Magyar Telekom, McDonald's, Sara Lee, Borsodi, Amnesty International). Az ACG 8 különböző hirdetővel nyerte díjait (Cinema City, Danubius Hotels, Extreme Digital, GM/OPEL, Buszesz Zrt.: Watt energiaital, Zöld Pardon, Gombold Újra!, Bátor Tábor Alapítvány). A Laboratory 7 hirdető munkáival nyerte díjait (Budapesti Fesztiválzenekar, Unilever: Rama, Muzzia, IKEA, HBO, Café Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál és egy önpromo). A mezőnyben a „legmonokultúrásabb” a Cluso volt, aki szinte valamennyi pontját a Sió kampánnyal nyerte. M-Lista 2012 (folyt.)

helyezés ügynökségPont 1 ACG600 2 PHD Hungary Kft REBEL ROUSE420 3 White Rabbit Ent. Co. Kft CAFÉ COMMUNICATIONS300 6 YOUNG & RUBICAM250 7 OGILVY240 7 OMD Hungary Kft Human Dialog180 9 MC MEDIA / MEDIACOMM180 9 MITO180 9 MPG180 9 UnioMedia Kft HUMAN TELEX Filmfarm120 M-Lista / Hatékonysági (EFFIE) lista 2012 Az ACG megtartotta vezető helyét, 2012-ben ismét ő bizonyult az EFFIE-ért kapott M-Lista pontok alapján a leghatékonyabb ügynökségnek itthon. A PHD lett a legeredményesebb médiaügynökség, a Rebel Rouse pedig (tavalyi sikerét megismételve) a digitális ügynökségek közül került újra a legjobb pozícióba.

A DDB Magyar Telekomnak készített olimpiai Szívdobbanás kommunikációja nemzetközileg is komoly elismeréseket szerzett, ennek köszönhetően a 2012-es év legsikeresebb kampánya volt. A Cluso Sió újrabevezető kampánya itthon gyűjtötte be azt a rengeteg pontot, amivel a 2. helyen tudott végezni. A Milka Kurzortalálkozó (HPS) itthon és külföldön is sikeres volt. A Laboratory IKEA e-Foldere és az Akció360 WWF Legzöldebb szórólapja már 2011-ben is az első 5 kampány között volt, és még 2012-ben is annyi elismerést zsebeltek be, ami a 4-5. helyezésre jutatta őket. Legjobb kampányok 2012 helyez é skamp á nyhirdető ü gyn ö ks é g 1Cheer from your heart!Magyar TelekomDDB 2Si ó ú jrabevezet é sSI Ó -EckesCluso 3Milka Kurzortal á lkoz ó KRAFTHPS Experience 4IKEA e-folderIKEALaboratory Ideas 5A vil á g legz ö ldebb sz ó r ó lapjaWWFAkci ó 360 6TweetpositiveDesign Termin á lDDB 7Szab ó Kinga - Al áí r á sgyűjt é sAVONCaf é Communication 8DeadlinesCaf é CreativeCaf é Communication / Caf é Creative 9Z ö ld P á rdon ForeverZ ö ld PardonACG 10Toyota CreaturesToyotaCarnation Group 11Office GamesUPC FiberpowerOgilvy & Mather 12Muzzia bevezető kamp á nyMuzziaLaboratory Ideas 13Red Bull PilvakerRed BullKastner & Partners / Human Telex 14Hallgass bele! - citylight - SzuperTri ó B é rletBudapesti Fesztiv á lzenekarLaboratory Ideas 15Si ó - Facebook í zű gy ü m ö lcsl é Si ó -EckesCluso

Örvendetes, hogy a lista élén csupa nagy márka szerepel, bizonyítva hogy a fesztiválsiker, a hatékonyság és a kereskedelmi valóság nem feltétlenül zárja ki egymást. A Magyar Telekom hagyományos szereplője a toplistának, de a Sió és a Milka nem szerepelt a korábbi évek legjobbjai között. Szintén nem újonc a Vodafone, az IKEA, a Porsche brandjei, vagy a non-profit szektorból a Bátor tábor. Legjobb hirdetők é s m á rk á k 2012 helyez é shirdető 1Magyar Telekom / T-Mobile 2Si ó -Eckes Kft. / SI Ó 3KRAFT / Milka 4Vodafone 5IKEA 6B á tor T á bor Alap í tv á ny 7WWF Hungary 8UPC / UPC Fiberpower 9Porsche Hung á ria (VW, Audi, Skoda) 10Caf é Creative 11Design Termin á l 12AVON 13Budapesti Fesztiv á lzenekar 14Z ö ld Pardon 15Toyota

A 2011-es listához képest új szereplők a top 20 ügynökségek között: a HPS EXPERIENCE, a JWT BUDAPEST, a HD GROUP, a HUMAN TELEX és a White Rabbit M-Lista helyezés Ügynökség 1 DDB 2 LABORATORY IDEAS 3 ACG 4 CAFÉ COMMUNICATIONS 5 CLUSO 7 HPS EXPERIENCE 8 OGILVY 9 AKCIÓ SAATCHI & SAATCHI 13 LEO BURNETT 14 JWT BUDAPEST 15 HD GROUP 17 HUMAN TELEX 18 REPUBLIC GROUP 19 YOUNG & RUBICAM 20 White Rabbit Ent. Co. Kft. M-Lista / KREATÍVÜGYNÖNÖKSÉGEK 2012

M-Lista / DIGITÁLIS ÜGYNÖKSÉGEK 2012 M-Lista helyezés Ügynökség 6 Kirowski Isobar 10 Carnation Group 12 Rebel Rouse 60 Myrtis 62 iProspect Megfordult a tavalyi sorrend a Kirowski Isobar, a Carnation és a Rebel Rouse között. De mindegyik digitális ügynökség javítani tudott tavalyi helyezésén. A Kirowski az idei 6. helyezésével, az elmúlt 3 év legjobb digitális ügynökségi helyezését érte el.

M-Lista / MÉDIAÜGYNÖKSÉGEK 2012 M-Lista helyezés Ügynökség 16 PHD Hungary Kft. 27 OMD Hungary Kft. 34 MC Media / MediaCom 34 MPG 46 Mindshare 47 Mediaedge:cia Hungary Kft. 50 Brand Connection 50 Maximize Médiaügynökség Kft. 61 Carat 63 ZenithOptimedia A PHD évek óta lépked előre, 2012-ben ő lett a legerősebb médiaügynökség megelőzve nagytestvérét, az OMD-t.