Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, 2015. november 24.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Hülber László SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel
Nyelv-ész-gép Új technológiák az információs társadalomban.
A GPSGames.hu bemutatkozik GPSGames.hu – Játék műhóddal! GPSGames.hu GPSGames.hu – Játék műhóddal! GPSGames.hu.
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
E-learning és a multimédia
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
Hunya Márta módszertani szakértő
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Az E-TANÁR portál © Dr. SERES TechConsult 2008.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A Szilárdtest Fizika Tanszék Virtuális Oktatási Környezete A XXI. század diplomája Elektronikus távoktatás.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Support.ebsco.com Saját EBSCOhost oktatóprogram Oktatóprogram.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Oktatóprogram Saját EBSCOhost oktatóprogram
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
A digitális kompetencia mérése. IKT-alapú értékelés
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
Vizuális programozás Előadó: Csapó Gábor.
PET Portál és Blog Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület XXX. Szakmai fórum (2008. március 19.)
Menüpontok szerkesztése.
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
Web 2.0 Tanárok a Web 2.0 idején Csoma Katalin ELTE PPK Neveléstudomány Doktori Iskola.
ILIAS ILIAS OpenSource e-Learning keretrendszer Előadó: Baranyi Tamás IRM Oktatási Főigazgatóság
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
ICT (Information and Communication Technologies) IKT (Információs és Kommunikációs Technológiák) IKT pedagógiai értelmezése ○ Informatika tantárgy ○ Más.
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
European Distance and E-Learning Network
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
XIX. századi költők a Facebookon
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Online közösségek pedagógusoknak
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
Disszemináció matematika tanároknak
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel

Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita
Előadás másolata:

Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24. Szabóné Jassó Ágnes és Tokaji Ildikó

Tartalom Virtuális tanterem – felhasználása – Sulix Moodle Sulix Moodle Virtuális együttműködés a tanórán – alkalmazások gyakorlati bemutatása – minta projektek

Virtuális tanterem Nyílt forráskódú ingyenes alkalmazások – Moodle Moodle Felhő alapú, ingyenes alkalmazások – Edmodo Edmodo – Google classroom Google classroom E-leaning tananyagok – Oxford Online Skills Programme Más célú alkalmazások, melyek bizonyos célokra használhatók – blog – weboldal – közösségi oldalak tananyagszerkesztő modul – belső, külső kommunikációs modul – fórum, chat, levelezés követés modul – a rendszerben végzett tevékenységek naplózása – a feladatok megoldásának eredményessége

Sulix Az iskolábólOtthonról

Sulix - Moodle A tanári kézikönyv letölthető innen. MOODLE

Saját oldal

Kurzus

Virtuális együttműködés könnyen elérhető – bejelentkezés nem szükséges a közös munkához könnyen kezelhető – nincs szükség külön tréningre (időre) a megtanításához menthető megosztható visszakereshető és később is alakítható értékelhető sokoldalú – kommunikáció – publikáció todaysmeet.com /erasmus_virtual

Projekt munka szervezése és irányítása csoportok kialakítása – TeamUp TeamUp – Super Teacher Tools Super Teacher Tools

Projekt munka szervezése és irányítása Todaysmeet – feladatok kiadása projekt, webquest több csoport – több szoba differenciálás – linkek megosztása – kommunikáció menthető, ezért a feladat része is lehet nem keresnek más fórumokat

Kollaboratív eszközök Padlet – tartalom – vizuális megjelenítés – prezentálható – egyidejűleg többen szerkeszthetik Popplet – gondolattérkép

Ellenőrzés, értékelés Kahoot – a tananyag elsajátításának ellenőrzése – a fontos tudnivalók kiemelése – játék Bee the Best – pontozás – motiválás

Feedback, visszajelzés Survey Monkey Google kérdőív

Köszönjük a figyelmet!