Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24. Szabóné Jassó Ágnes és Tokaji Ildikó
Tartalom Virtuális tanterem – felhasználása – Sulix Moodle Sulix Moodle Virtuális együttműködés a tanórán – alkalmazások gyakorlati bemutatása – minta projektek
Virtuális tanterem Nyílt forráskódú ingyenes alkalmazások – Moodle Moodle Felhő alapú, ingyenes alkalmazások – Edmodo Edmodo – Google classroom Google classroom E-leaning tananyagok – Oxford Online Skills Programme Más célú alkalmazások, melyek bizonyos célokra használhatók – blog – weboldal – közösségi oldalak tananyagszerkesztő modul – belső, külső kommunikációs modul – fórum, chat, levelezés követés modul – a rendszerben végzett tevékenységek naplózása – a feladatok megoldásának eredményessége
Sulix Az iskolábólOtthonról
Sulix - Moodle A tanári kézikönyv letölthető innen. MOODLE
Saját oldal
Kurzus
Virtuális együttműködés könnyen elérhető – bejelentkezés nem szükséges a közös munkához könnyen kezelhető – nincs szükség külön tréningre (időre) a megtanításához menthető megosztható visszakereshető és később is alakítható értékelhető sokoldalú – kommunikáció – publikáció todaysmeet.com /erasmus_virtual
Projekt munka szervezése és irányítása csoportok kialakítása – TeamUp TeamUp – Super Teacher Tools Super Teacher Tools
Projekt munka szervezése és irányítása Todaysmeet – feladatok kiadása projekt, webquest több csoport – több szoba differenciálás – linkek megosztása – kommunikáció menthető, ezért a feladat része is lehet nem keresnek más fórumokat
Kollaboratív eszközök Padlet – tartalom – vizuális megjelenítés – prezentálható – egyidejűleg többen szerkeszthetik Popplet – gondolattérkép
Ellenőrzés, értékelés Kahoot – a tananyag elsajátításának ellenőrzése – a fontos tudnivalók kiemelése – játék Bee the Best – pontozás – motiválás
Feedback, visszajelzés Survey Monkey Google kérdőív
Köszönjük a figyelmet!