Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Hirdetési termékek – Display
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
A digitális reklám eszközei 1.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Partnerség és együttműködés
Előadás másolata:

biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat tartalmaz, amelyek a tulajdonos előzetes, írásos engedélye nélkül sem részben, sem egészben nem hozható harmadik fél tudomására, valamint nem másolható. Kreatív kommunikáció és média használat a gyógyszeriparban Horváth Réka - Ügyvezető Igazgató

biobi.eu AdFlan – Right on target – adflan.com Ízületi gyulladás Fejfájás Hátfájás Kínzó fájdalom Hasogat Éget Szúr Magas láz Torok fájás Viszket Kínzó köhögés

biobi.eu AdFlan – Right on target – adflan.com Ízületi gyulladás Fejfájás Hátfájás Kínzó fájdalom Hasogat Éget Szúr Magas láz Torok fájás Viszket Kínzó köhögés VAN SEGÍTSÉG

biobi.eu AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Mikor vagyunk nyitottak egy hirdetésre? AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Amikor véletlenül belebotlunk? AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Amikor véletlenül belebotlunk? ROSSZ VÁLASZ AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Amikor az adott témával foglalkozunk? AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Amikor az adott témával foglalkozunk? AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Mi az ?  Új, tartalomfüggő kampánykiszolgáló technológia – amely a szerzők által megadott tag-ekre (kulcsszavakra) épül  A kampány az AdFlan portfólióba tartozó site-okon jelenik meg, a cikk alatti bannerhelyen.  Tartalomfüggő kampány, mely magas felhasználó-bevonódást nyújt a hirdetők felé  Az AdFlan technológia valós időben tudja követni a site-ok tartalmának változásait, így a hirdetés relevanciája magas. AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Hogyan működik? Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Hogyan működik?  Az mérőkód több CMS-be beillesztésre kerül és gyűjti a tag-eket méri a látogatottságot  Az a cikkoldali bannerek adserver szolgáltatását nyújtja a célzott kampányok számára AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Hogyan működik?  Hirdetők és ügynökségek tag-ek (címkék) kiválasztásával, meglévő és később megjelenő cikkekhez, tartalom alapon kapcsolhatnak kampányokat AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Targeted Real AV  Az legújabb innovációja  Lényege: csak azoknak az olvasóknak szolgálunk ki hirdetést, akik valóban látják is azt  Egyedülálló a hirdetéskiszolgáló rendszerek körében  Növeli a kampány hatékonyságát  március 1-jétől kerül bevezetésre, a teljes portfóliónkon AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Targeted Real AV  Az oldal betöltésekor, amikor az olvasó az oldal felső részét látja csak a hirdetés kerete jelenik meg  Amikor az olvasó lejjebb görget, és elér a cikk végére, az banner megjelenik  A rendszer csak ilyenkor regisztrálja az AV-t, hiszen a hirdetés csak ebben az esetben került kiszolgálásra. AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Mikor vagyunk nyitottak egy hirdetésre?

biobi.eu Amikor az adott témával foglalkozunk?

biobi.eu  A felhasználó már kattintott a témára!  Ebben a környezetben éri el az üzenet. Targeted Real AV

biobi.eu AV vs. CT a display hirdetéseknél  Kattintó Klikk kutatás (Gemius és CEMP)  Az internetezők több mint 80%-a havonta maximum egy hirdetésre kattint  A felhasználók 10%-a kattint 3-nál többször havonta, de ők adják a kattintások 64%-át  A magasabb végzettségű, Esomar AB státuszú felhasználók még az átlagnál is ritkábban kattintanak hirdetésre AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Mi a konzekvencia?  Kattintás ≠ Hatékonyság

biobi.eu AV vs. CT a display hirdetéseknél  comScore kutatásai (Wither the Click?, Natural Born Clickers)  A display hirdetések a kattintás hiánya mellett is kedvező hatást gyakorolnak a fogyasztói viselkedésre  A display hirdetések hatására a hirdető weboldalának felkeresése 72%-kal, a márkára való keresés 94%-kal nőtt  A display hirdetések a vásárlás minden szakaszában hatnak  Az feloldja az AV és a CT közötti ellentmondást AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu AdFlan példák Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Terhesvitamin kampány Targetált tagek: terhesség, magzat, babavárás, gyerekvárás, várandóság, fogamzás, teherbeesés, kismama, szülés, terhesek életmódja Targetált cikkek: AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Terhesvitamin kampány Kizárt tagek: abortusz, fogamzásgátló, terhesség-megszakítás, meddőség, vetélés, koraszülés, chlamydia, fogantatási nehézség Kizárt cikkek: AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Ibuprofén t. gyógyszer kampány Targetált tagek: köszvény, reuma, reumás, izületi gyulladás, ficam, húzódás, rándulás, migrén, fejfájás Targetált cikkek: AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu AdFlan használata nélkül Targetált tagek helyett weboldalak egészség rovata, betegségekkel foglalkozó oldalak Cikkek: AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Az AdFlan előnyei Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu AdFlan előnyök - kommunikáció  A display megjelenés tartalmi környezetre célzottan történik meg.  Magasabb bevonódás (engagement) miatt, a nem kattintott megjelenésnek is értéke van.  Alacsony reklámzaj, minimális meddőszórás  A keresőmarketing és a display hirdetés előnyeit ötvözi az AdFlan által kiszolgált, kulcsszavakra épülő display kampány AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu AdFlan előnyök - hatékonyság  A megrendelő részéről minimális erőforrást igényel a kampány hatékony lefuttatása. A hatékony kampányt az AdFlan technológiája biztosítja.  A rendszer valós időben működik, amint megjelenik egy cikk (tartalom), amely illeszkedik az hirdetéshez, ott megjelenik a banner. AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Kampányhatékonyság mérése Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Kampányhatékonyság mérése AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Köszönöm a figyelmet! Horváth Réka Ügyvezető igazgató Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat tartalmaz, amelyek a tulajdonos előzetes, írásos engedélye nélkül sem részben, sem egészben nem hozható harmadik fél tudomására, valamint nem másolható.