biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat tartalmaz, amelyek a tulajdonos előzetes, írásos engedélye nélkül sem részben, sem egészben nem hozható harmadik fél tudomására, valamint nem másolható. Kreatív kommunikáció és média használat a gyógyszeriparban Horváth Réka - Ügyvezető Igazgató
biobi.eu AdFlan – Right on target – adflan.com Ízületi gyulladás Fejfájás Hátfájás Kínzó fájdalom Hasogat Éget Szúr Magas láz Torok fájás Viszket Kínzó köhögés
biobi.eu AdFlan – Right on target – adflan.com Ízületi gyulladás Fejfájás Hátfájás Kínzó fájdalom Hasogat Éget Szúr Magas láz Torok fájás Viszket Kínzó köhögés VAN SEGÍTSÉG
biobi.eu AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Mikor vagyunk nyitottak egy hirdetésre? AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Amikor véletlenül belebotlunk? AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Amikor véletlenül belebotlunk? ROSSZ VÁLASZ AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Amikor az adott témával foglalkozunk? AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Amikor az adott témával foglalkozunk? AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Mi az ? Új, tartalomfüggő kampánykiszolgáló technológia – amely a szerzők által megadott tag-ekre (kulcsszavakra) épül A kampány az AdFlan portfólióba tartozó site-okon jelenik meg, a cikk alatti bannerhelyen. Tartalomfüggő kampány, mely magas felhasználó-bevonódást nyújt a hirdetők felé Az AdFlan technológia valós időben tudja követni a site-ok tartalmának változásait, így a hirdetés relevanciája magas. AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Hogyan működik? Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Hogyan működik? Az mérőkód több CMS-be beillesztésre kerül és gyűjti a tag-eket méri a látogatottságot Az a cikkoldali bannerek adserver szolgáltatását nyújtja a célzott kampányok számára AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Hogyan működik? Hirdetők és ügynökségek tag-ek (címkék) kiválasztásával, meglévő és később megjelenő cikkekhez, tartalom alapon kapcsolhatnak kampányokat AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Targeted Real AV Az legújabb innovációja Lényege: csak azoknak az olvasóknak szolgálunk ki hirdetést, akik valóban látják is azt Egyedülálló a hirdetéskiszolgáló rendszerek körében Növeli a kampány hatékonyságát március 1-jétől kerül bevezetésre, a teljes portfóliónkon AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Targeted Real AV Az oldal betöltésekor, amikor az olvasó az oldal felső részét látja csak a hirdetés kerete jelenik meg Amikor az olvasó lejjebb görget, és elér a cikk végére, az banner megjelenik A rendszer csak ilyenkor regisztrálja az AV-t, hiszen a hirdetés csak ebben az esetben került kiszolgálásra. AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Mikor vagyunk nyitottak egy hirdetésre?
biobi.eu Amikor az adott témával foglalkozunk?
biobi.eu A felhasználó már kattintott a témára! Ebben a környezetben éri el az üzenet. Targeted Real AV
biobi.eu AV vs. CT a display hirdetéseknél Kattintó Klikk kutatás (Gemius és CEMP) Az internetezők több mint 80%-a havonta maximum egy hirdetésre kattint A felhasználók 10%-a kattint 3-nál többször havonta, de ők adják a kattintások 64%-át A magasabb végzettségű, Esomar AB státuszú felhasználók még az átlagnál is ritkábban kattintanak hirdetésre AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Mi a konzekvencia? Kattintás ≠ Hatékonyság
biobi.eu AV vs. CT a display hirdetéseknél comScore kutatásai (Wither the Click?, Natural Born Clickers) A display hirdetések a kattintás hiánya mellett is kedvező hatást gyakorolnak a fogyasztói viselkedésre A display hirdetések hatására a hirdető weboldalának felkeresése 72%-kal, a márkára való keresés 94%-kal nőtt A display hirdetések a vásárlás minden szakaszában hatnak Az feloldja az AV és a CT közötti ellentmondást AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu AdFlan példák Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Terhesvitamin kampány Targetált tagek: terhesség, magzat, babavárás, gyerekvárás, várandóság, fogamzás, teherbeesés, kismama, szülés, terhesek életmódja Targetált cikkek: AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Terhesvitamin kampány Kizárt tagek: abortusz, fogamzásgátló, terhesség-megszakítás, meddőség, vetélés, koraszülés, chlamydia, fogantatási nehézség Kizárt cikkek: AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Ibuprofén t. gyógyszer kampány Targetált tagek: köszvény, reuma, reumás, izületi gyulladás, ficam, húzódás, rándulás, migrén, fejfájás Targetált cikkek: AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu AdFlan használata nélkül Targetált tagek helyett weboldalak egészség rovata, betegségekkel foglalkozó oldalak Cikkek: AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Az AdFlan előnyei Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu AdFlan előnyök - kommunikáció A display megjelenés tartalmi környezetre célzottan történik meg. Magasabb bevonódás (engagement) miatt, a nem kattintott megjelenésnek is értéke van. Alacsony reklámzaj, minimális meddőszórás A keresőmarketing és a display hirdetés előnyeit ötvözi az AdFlan által kiszolgált, kulcsszavakra épülő display kampány AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu AdFlan előnyök - hatékonyság A megrendelő részéről minimális erőforrást igényel a kampány hatékony lefuttatása. A hatékony kampányt az AdFlan technológiája biztosítja. A rendszer valós időben működik, amint megjelenik egy cikk (tartalom), amely illeszkedik az hirdetéshez, ott megjelenik a banner. AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Kampányhatékonyság mérése Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Kampányhatékonyság mérése AdFlan – Right on target – adflan.com
biobi.eu Köszönöm a figyelmet! Horváth Réka Ügyvezető igazgató Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat tartalmaz, amelyek a tulajdonos előzetes, írásos engedélye nélkül sem részben, sem egészben nem hozható harmadik fél tudomására, valamint nem másolható.