Online sajtó- és médiafigyelés hatékonyabban avagy Magyar Telekom sikersztori Csuri Csaba.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Találkozzunk a felhők felett!
Advertisements

A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Az üzleti terv.
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
Céginformáció Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
DPR kommunikáció alapelvei
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM
Karrier és tudásmenedzsment a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Erdősi József főosztályvezető Pogátsnik Béla konzulens.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
A Stratégiai Környezeti Vizsgálat (SKV) szerepe a gazdasági tervezésben Dr. Fogarassy Csaba egyetemi docens.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Humánerőforrás Kontrolling
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
A Palló információs rendszer bemutatása
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Fels ő - Répcementi Kistérségi Foglalkoztatási Információs Pontot (FIP) M ű ködése.
Szélessávú tervek és akciók
EASY e-HR ® Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen.
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
2006.augusztus — Budapest BO stratégia tervezet Előadó:
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Vállalkozásmenedzsment I.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
TRD.  Jelszóval védett tartalom  Több felhasználó név és jelszó  Egyedi jogosultságok  Mérőeszközök  Riportok  Biztonsági mentés  Felhasználók.
Forrásfeltárás, pályázatfigyelés a kistérségben Őriszentpéter, április 21. Gerölyné Kölkedi Éva NymE RPSZKK.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
A könyvtári integrált rendszerek statisztikai moduljának használata
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
Üzleti terv bemutatása
Kérdések a második zh-hoz
Látásvizsgáló készülék
Az emberi erőforrás menedzsment (EEM)
Készítette: Farkasné Veres Edina
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
ELMŰ Hálózati Kft. ÉMÁSZ Hálózati Kft.
Cégnév Üzleti terv.
Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció
Előadás másolata:

Online sajtó- és médiafigyelés hatékonyabban avagy Magyar Telekom sikersztori Csuri Csaba

Tartalomjegyzék Kezdetek: felmerült ügyféligények és a megoldás! Bevezetés és a „hétköznapok” Összefoglalás Kiknek ajánlható az alkalmazás?

Felmerülő igények és a megoldás

Ügyféligény, célok, megoldás Ügyféligény Működési költség csökkentése Hírszolgáltatás sebességének növelése Komplexebb analitikai rendszer a belső hírszolgáltatáshoz. Megfogalmazott célok Infodok tevékenységének optimalizálása Adatbázisban történő keresések optimalizálása Stratégia alkotás támogatása Cégcsoport szintű információ elérés

Bevezetés és a „hétköznapok”

Bevezetés és az illesztett források

Hírlevelek változatos témakörökben TémakörMit szeretnénk tudni?Hírlevél példák Értékesítés, ügyfélkezelésVersenytársak akciói - Heti Akciós hírlevelek (a.gy.) - Ügyfélelégedettség, ügyfélmegtartás, ügyfélérték(in.cs.); HR, képzés Tájékozódás a munkaerő- piacról - Munkaügyi Tükör(s.f.) - Létszámcsökkentésekről szóló hírek (s.f.) Infokommunikáció, biztonságInnovációs irányok - Digitális műsorszórás Magyarországon (s.f.) - Incidens menedzsment (s.f.) Stratégia, vállalatirányítás Versenytársak elemzése (piaci magatartás/helyzet) - Versenytársak vezetőinek sajtónyilatkozatai (s.f.). -Projektmenedzsment (in.cs.) MarketingPiaci információk - KKV piaci információk (s.f.) - Kábeltévés versenytárs-monitoring (in.cs.) PénzügyPénzügyi, gazdasági hírek - MTI Econews (s.f.) - Az NFÜ és az EU pályázati rendszer átalakítása (s.f.) Egyéb témakörökEU, jog, tudásmenedzsment, fenntarthatóság, stb. Heti 4 nap munkaidő helyett 0,5 nap Közel 90%-os költségmegtakarítás „Hibátlan” riportok

148 féle hírlevél 57% ADVISE által készül 96% ADVISE által kiküldve 1016 munkatárs 8154 feliratkozás 8 feliratkozás / fő (átlag) 30 féle hírlevél statisztika Változás évente Változás mértéke Összes igény ,9 % (+531) Összes igénylő (fő) ,03 % (+101) Értékelések száma/év ,47 % (+419) Értékelés átlaga/év 4,64,63+ 2,5 % (+0,63)

További hasznos funkciók Analitika (30 beépített, módosítható statisztika) Hányan olvastak; mit; legnépszerűbb riport Mi hiányzik, mi volt a leghasznosabb (értékelés) Felhasználói értékelés Értékelés típusa szerint lehet: Szolgáltatás értékelés és állandó kutatás értékelése vagy egy aktuális, találati hírlevél instant értékelése. 4 különböző lehetőség az értékelésre Riasztási funkció Outlookba beérkező riasztás sürgős leveleknél

Összefoglalás

Megvalósultak-e a célok? Infodok tevékenység optimalizálása illetve támogatása Monoton, erősen humán jellegű munkák automatizálásával Minőségromlás nélkül Tehermentesítés a hírlevél készítésnél (57% ADVISE – 43% Infodok) Komoly költségmegtakarítás 40%, gyors megtérülés Adatbázis használat optimalizálása Kutatási idő jelentősen lerövidül Stratégia alkotás támogatása 28 hírlevél; 30 statisztika Cégcsoport szintű információ elérés „Hírlevél demokrácia”

Kiknek javasoljuk

Kiknek ajánlható Elsősorban nagyobb szervezetek számára Ahol erős a piaci verseny, nagy a konkurencia és/vagy adatforrás Szervezet jelentős hányada infomunkás Elsősorban a rendszer bevezetésével, esetleg szolgáltatásként kínálva (akár SaaS alapokon) Beruházás megtérülési ideje: 0,5 -1,5 év Kis- és középvállalatok számára Ahol erős a piaci verseny, nagy a konkurencia és / vagy adatforrás Szolgáltatásként kínálva (akár SaaS alapokon)