2012. 12. 11. Média '13 Gondolatcsere és networking – Telekommunikáció Liptay Gabriella.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kovács Dóra PHD, business director
Advertisements

Digitális világ 4. foglalkozás Mobilfónia 1. Eszközök, lehetőségek.
A direkt marketing fogalma
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
M I A HASZNA A KLASZTEREKNEK A GYORS FEJLŐDÉSBEN ? A Z AKKREDITÁLT KLASZTER KKV - K SZÁMÁRA KIHASZNÁLHATÓ ELŐNYEI, AZ INNOVÁCIÓ MENEDZSMENT LEHETŐSÉGEI.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
HELYI ÉS TÉRSÉGI EGYÜTTMŰKÖDÉS LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI FEJLESZTÉSI PÓLUS SZIGET, VAGY A TÉRSÉG MOTORJA? SZŰCS ERIKA Budapest, december 06.
Minőségi oktatás, versenyképesség, oktatási innováció A Microsoft magyarországi innovációs napja Magyar Tudományos Akadémia 2009 november 30 Halász Gábor.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Utility Week 2013 Amsterdam Bertalan Zsolt. A RENDEZVÉNYRŐL 2 Jelen Az átviteltől a végfelhasználóig lefedi a teljes értékláncot Idén újdonság a megújulók.
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
1. A fogyasztói társadalmak átalakulása az utóbbi fél évszázadban.
Partners Hungary Alapítvány A Partners for Democratic Change International tagja Civil stratégia előkészítő kerekasztal Szeptember 15. Szolnok.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.
Regional Office for Europe and Central Asia FAO Információs Hálózatok Hatékony tudásmegosztással a gazdák és partnereik érdekében az Európai Térségben.
Tex-EASTile: fenntartható textil innováció Dél-Kelet Európában Bejczy Delinke Pannon Gazdasági Hálózat Egyesület.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
ÚJ SZEREPLŐ A VIDÉKFEJLESZTÉSBEN Helyi Vidékfejlesztési Iroda.
A kulturális turizmus trendjei és a
Az idegenforgalom lehetőségei a határmenti régióban Dobis Ildikó, Győr,
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
Az információ és kommunikáció szerepe a vidéki területek fejlesztésében Katonáné dr. Kovács Judit A Magyar Agrárközgazdaságtudományi.
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
KERESKEDELMI LÁNCOK MARKETINGJE Mihálszki Zsuzsa – Szakma Napja, szeptember 29.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Az Interaktív multimédia Az információs társadalom három fő területének metszete Távközlés, (híradástechnika) Informatika, (számítástechnika) Tartalom-ipar.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
IT ESZKÖZÖK KEZELÉSE. P ROJEKT HÁTTERE, KONTEXTUSA, HELYI IGÉNYEKRE REFLEKTÁLÁS A technikai eszközök megosztják az idősebb és a fiatalabb generációt.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Felsőoktatás és a közösségi hálózatok
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
B.Y.O.D. = H.Ű.H.A.? NE FÉLJÜNK A KONZUMER ESZKÖZÖKTŐL! B ÁTKY Z OLTÁN.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
4G A NEGYEDIK GENERÁCIÓS VEZETÉK NÉLKÜLI SZOLGÁLTATÁSOK December Óbudai Egyetem, NIK Hidvégi Péter / 12.
Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Az innovációs folyamatok rendszere, és a decentralizált pályázati források Brunda Gusztáv innovációs menedzser szakközgazdász
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
NRC Omnibusz – november. Okostelefon használat  A éves internetezők 64%-a használ okostelefont (saját/céges okostelefont, vagy más készülékét).
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Környezet és közösségek a magyarországi Zöldutakon A fenntarthatóság útján.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Együttműködésen alapuló gazdaság és társadalomfejlesztés Herpainé Márkus Ágnes Társadalmi Összetartozásért Alapítvány SOPRO hálózat.
<Fejléc - Előadás címe>
A Gabonakutató külső megújulása
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Adam Jankovits │ SEO/SEM Specialist │ │ adam
Kölcsönös tanulás Gyakorlatának kezdeményezése: Néhány ajánlás
A nyílt innováció egyik eszköze: Living Lab?
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Új felületek az Origo-n
Előadás másolata:

Média '13 Gondolatcsere és networking – Telekommunikáció Liptay Gabriella

Tendenciák a telekommunikációs szektorban Magyarországon Telekom- és közműadó „kigazdálkodása”, a hálózat- és IT fejlesztések nem állhatnak meg (Fast Moving Technology Goods, FMTG) Az innováció „eltűnése” – nincsenek olyan igazi nagy áttörést hozó innovációk, mint pl az MMS Mobil szélessáv – okostelefon, okos hálózat Nincsenek már un. tradicionális szállítók, szereplők pl Nokia, ZTE, HTC, Huawei esetei Blue mobile, Tesco mobile 4. mobilszolgáltató? Még több MVNO és branded reseller 3G, LTE hálózatok fejlesztése, további konvergenciák Interaktív tévézés átalakulása folytatódik Okos TV-k Stagnáló/csökkenő kommunikációs budgetek

3 Milyen marketing- és médiastratégia mentén gondolkodnak majd a főszereplők? A fogyasztókkal való interaktivitást, az együttműködés váltja fel A fogyasztók egyre „okosabbak”, tudatosabbak Budget eltolódás a média felől a produkció irányába: érdekesebb, látványosabb tartalmak, igazi élmények „Paid”-média használata csökken, az „owned” és az „earned” média használata növekszik A közösségi média hagyományossá válik – pl. fontos lesz itt is a ROI Nő a közösségi kereskedelem szerepe A mobil eszközök, okostelefonok, on-line média egyre több olvasót, nézőt von el a tradicionális médiától Geo és/vagy kontextusra targetált online hirdetések Újkori médiacelebek, „demokratizálódó” média Meglepő partnerségek

Kezdetben a cégek marketingtevékenysége kimerült a 4P alkalmazásában. Aztán a marketing elkezdett kapcsolatot (relationship- marketing) építeni a fogyasztóval, interaktívvá vált. A következő lépcsőfok a fogyasztóval való együttműködés, amikor a fogyasztó tudása az értéklánc részévé válik (hitelesítés). Fogyasztó felhatalmazása. Fogyasztó bevonása. Source: User Innovation class – Lego case study Evolució