Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance."— Előadás másolata:

1

2 A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance Awarad Gála webshop.fitbalance.hu Fitness –Wellness Díjátadó

3 A rendezvény helyszíne: Hungexpo, Nemzetközi Vásárközpont Budapest D, G, F és 25-ös pavilon, közel nm 2015.október

4 FitBalance nagyszínpad 2015 tavasz

5 FitBalance Expó 2014

6

7 A FitBalance IFEX rendezvény Magyarország vezető fitnesz, aerobik, spinning, valamint az egészséges életmód kedvelőinek mára két napos expója és mozgásfesztiválja. A hagyományosan évente kétszer, tavasszal és ősszel megrendezésre kerülő esemény, az elmúlt években az egyik legnagyobb egészség és mozgás fesztivállá nőtte ki magát hazánkban, valamint Közép-Európában! Az eseménynek most először ad otthont a Hungexpó Nemzetközi Vásárközpont, mintegy nm területen 4 pavilonban! A legutóbbi rendezvényen a Papp László Budapest Sportarénában 2015 április 26-án, 8300 látogatót és 141 kiállítót fogadtunk. A 2006 és 2015 között megrendezett eddigi 20 FitBalance rendezvényen, eddig közel résztvevőt sikerült megmozgatnunk! résztvevőt sikerült megmozgatnunk! További infók, fotók, videók: A rendezvény bemutatkozása

8 A rendezvény mondanivalója A FitBalance rendezvényein, szeretnénk felhívni a figyelmet a a mozgás valamint az egészséges életmód fontosságára, ezért folytatódik a „Sztárok az egészségért” programunk. A program keretén belül ismert ember vállalják, hogy a helyszínen kipróbálják a különböző mozgástípusokat, és részt vesznek az egészségügyi szűréseken is! A FitBalance rendezvényein, szeretnénk felhívni a figyelmet a a mozgás valamint az egészséges életmód fontosságára, ezért folytatódik a „Sztárok az egészségért” programunk. A program keretén belül ismert ember vállalják, hogy a helyszínen kipróbálják a különböző mozgástípusokat, és részt vesznek az egészségügyi szűréseken is! Fontos számunkra, hogy támogassuk azokat az iskolákat, ahol nem jut elegendő forrás sporteszközök vásárlására. Ezért a 2015 október ei rendezvény bevételéből, egy vidéki általános iskolát támogatunk, akik a felajánlott összeget természetesen sporteszközök vásárlásra fordítják! Fontos számunkra, hogy támogassuk azokat az iskolákat, ahol nem jut elegendő forrás sporteszközök vásárlására. Ezért a 2015 október ei rendezvény bevételéből, egy vidéki általános iskolát támogatunk, akik a felajánlott összeget természetesen sporteszközök vásárlásra fordítják!

9 FitBalance sztárok az egészségért

10 A FitBalance rendezvény szerves részét képezik a mozgáshoz, valamint az egészséges életmódhoz kapcsolódó kiállítók megjelenése. Az eseményen hazánkban a legkedvezőbb ár / érték arányban van mód a megjelenésre. A rendezvény helyszíneit a Hungexpó Nemzetközi Vásárköszpont adottságaihoz alakítottuk ki. A közel 400 program egyidejűleg több mint 15 színpadon zajlik majd! Részletes órarend és beosztás elérhető, a weboldalon! A két napos esemény keretein belül a tömegsport, valamint a versenysport is megjelenik a helyszínen FitBalance Aréna – Sport - Fitness - Expo

11 A FitBalance média /online, offline A FitBalance az országos médiumokon kívül saját médiumokkal éri el a sportolni vágyókat, az egészséges életmód iránt fogékony érdeklődőket, és mindenkit aki csak kicsit is szeretné magát jobban érezni a bőrében, és aki a rendezvényről érdeklődik. A a és a internetes portálok, folyamatosan frissülő hírekkel, mozgási és étkezési tanácsokkal, receptekkel várják a látogatókat. A FitBalance, hivatalos facebook profiljai: 1.www.facebook.com/fitbalance.magyarország 2.www.facebook.com/fitbalance.hu 3.www.facebook.com/pages/Fitbalance-étrend 4.www.facebok.com/Fitbalancefood 5.www.facebook.com/ifbbhungary Fitbalance, folyamatosan bővülő rajongótábora a legrövidebb úton értesülhet a FitBalance program aktualitásaival. Saját, több mint főt tartalmazó DM adatbázisunk, amely folyamatosan frissül, hírlevél formájában kap tájékoztatást az aktuális FitBalance hírekről, eseményekről. A FitBalance magazin, egy az események alkalmából megjelenő A/5 méretű programfüzet, amelyek a rendezvényeinket megelőzően példányban, ingyenesen jelennek meg. A oldalas újság a rendezvény programján kívül, számos érdekes cikket tartalmaz a mozgás és egészség témákban. A magazin terjesztése az alábbi helyeken történik: fitness-wellness - termek, irodaházak, a rendezvény helyszíne.

12 A FitBalance - média A FitBalance a rendezvényt megelőzően és utána is aktívan jelen van az országos médiumokban, és a szaklapokban. Az eseményről eddig összesen 1640 percnyi televíziós bejátszás,970 percnyi rádiós szpot, és 810 oldalnyi újságcikk készült. FitBalance - Sajtótájékoztató A rendezvényt megelőzően, állófogadással és fitness bemutatóval egybekötött interaktív sajtótájékoztatót tartunk, amely nagy népszerűségnek örvend, és egyedülállóan, a meghívott sajtóképviselők 95 százaléka részt is vesz!

13 FitBalance Aréna - Belépőjegy információk A belépőjegy ára elővételben két napra : Ft, a helyszínen, Ft, napi belépő elővételben: , a helyszínen A belépőjegyek kaphatóak a Ticket Express hálózatában, a legnagyobb hazai fitness termekben,valamint a BioTech Usa shopokban. Megrendelhető -en, valamint megvásárolható a helyszínen! A sétálójegy ára: ft, A belépő ára tartalmazza: támogatói ajándékcsomag ingyenes egészségügyi mérések ingyenes ásványvíz fogyasztás A rendezvényen ingyenes gyerekmegőrző működik! 14 éves kor alatt a belépés ingyenes!

14 Program információk A FitBalance Aréna rendezvényen több mint 300 fő oktató tart órákat. Hazai és Nemzetközi prezenterek, összesen 15 színpadon várják a sportolni vágyókat. A rendezvényen az alábbi programok kerülnek lebonyolításra: D pavilon: Power Expó, Strand röplabda bajnokság, BodyArt színpad, Nemzetközi Fekvenyomó Kupa, Küzdősport Bajnokságok, Strong Man versenyek, stb. G pavilon: G pavilon: nagyszínpad, IFBB Gyerek Fitness EB színpad, tömegsport aktivitási színpadok, kiemelt programok F pavilon : Expo, aktivitások 25-ös pavilon: Merida Nemzetközi Spinning F esztivál A Magyar Testépítő és Fitness Szövetség a Fitbalance IFEX esemény keretein belül a G pavilonban felállított színpadon rendezi meg IFBB Gyerek Fitness Európa Bajnokság versenyét.

15 Együttműködési ajánlat Kiállítói megjelenések: Kiállítói megjelenések: A Támogató számára: az alábbi megjelenési lehetőségeket tudjuk biztosítani az A Támogató számára: az alábbi megjelenési lehetőségeket tudjuk biztosítani az FitBalance IFEX eseményen. FitBalance IFEX eseményen. Az egyedi ajánlatért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot! Az egyedi ajánlatért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot! Továbbiakban: partner Továbbiakban: partner

16 Kültéri plakát megjelenések: Kültéri plakát megjelenések: A rendezvény plakátja megjelenik a (minimum) 150 db óriásplakát felületen országosan (Pont Reklám) az esemény előtt 1 hónappal, itt a partner neve és logója kiemelten megjelenik! A rendezvény plakátja megjelenik a (minimum) 150 db óriásplakát felületen országosan (Pont Reklám) az esemény előtt 1 hónappal, itt a partner neve és logója kiemelten megjelenik!

17 -Indoor megjelenések: A rendezvényhez kapcsolódó szóróanyagon a partner neve és logója kiemelten megjelenik az alábbiak szerint: neve és logója kiemelten megjelenik az alábbiak szerint: A/1-es plakátok (400 db) B/1-es plakátokon (400 db) A/2-as plakátok (2000 db) A/5-os szórólapok( db) FitBalance magazinban 2db 1/1 oldal méretű direkt hirdetési felületet biztosítunk, valamint névvel és logóval további 1 felületet biztosítunk a magazin front oldalán! db A fent említett plakátok, szórólapok, valamint a FitBalance magazin Magyarországon (wellness szállodák, fitnesz termek, irodaházak stb.) valamint a helyszínen elérhetők.

18 Nyomtatott sajtó megjelenések: Az eseményt beharangozó direkt reklám felületeken a partner neve és logója kiemelten megjelenik az az alábbiak szerint: Wellness magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Joy magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Running World magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Mens Health’s magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Blikk : a rendezvényt megelőző héten 3 X 1/4 oldal Funzine magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Shape magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Diéta és Fitness magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal a Cosmopolitan, Marie Claire, ELLE, Nők Lapja Egészség, magazinokban 1/4 hirdetés, a rendezvényt megelőzően

19 Helyszíni, színpadi megjelenések: - A rendezvény helyszínén felállításra kerülő 6 db (épített)színpadon, a partner neve és logója kiemelten jelenik meg az alábbiak szerint: színpadonként 6 felületen kiemelten. neve és logója kiemelten jelenik meg az alábbiak szerint: színpadonként 6 felületen kiemelten. A színpadokon egységesen elkészített molinók, és színpadi elemek jelennek meg. A rendezvény egyik helyszínéül szolgáló terem, vagy színpad a Támogató nevét viselheti! Pl. BioTechUSA Dance színpad Ez minden felületen kiemelten megjelenik a programban! -A színpadok hátsó falán elhelyezett, színpadonként 2darab, 112 cm-es plazma tv-ken valamint a 3 db 25nm-es led falon ( G pavilon nagyszínpad, F pavilon Expó és D pavilon Power Expó ) a partner -neve és logója,( 1db) valamint reklámfilmje rendezvény ideje alatt folyamatosan megjelennek.

20 Televíziós megjelenések: televízióban: A Sport 1 és Life Network televízió televízióban: 24 perces összefoglalót készít a rendezvényről, és minimum 4 alkalommal adásba is adja azt. Az összefoglalóban a partner neve és logója kiemelten megjelenik a helyszínről készített riportban, a színpadi díszleteken keresztül, jól láthatóan. Valamint a műsorban lehetőség van 2 perces pr interjúra is ahol a partner neve és logója kiemelten megjelenik a helyszínről készített riportban, a színpadi díszleteken keresztül, jól láthatóan. Valamint a műsorban lehetőség van 2 perces pr interjúra is ahol a partner képviselője nyilatkozik.

21 Az eseményhez kapcsolódó,egyéb megjelenések: A fellépők, kiállítók, versenyzők, sajtómunkatársak, stb. stage pass-ain a partner neve és logója kiemelten megjelenik.(kb 2000 db) A rendezvényen résztvevők számára kiosztott kb ajándékcsomagban a partner ajándékai, promóciós anyagai kerülnek elhelyezésre. ajándékai, promóciós anyagai kerülnek elhelyezésre. A partner számára 20 darab ingyenes belépőt biztosítunk !

22 Helyszíni, kiállítói megjelenések: A rendezvény helyszínén a kiállítói területen partner számára …nm-es méretű területet biztosítunk, asztallal, székkel. Az elektromos áram, valamint az épített stand ( mellékelve),további költséget jelent! A rendezvény helyszínén a kiállítói területen a partner számára …nm-es méretű területet biztosítunk, asztallal, székkel. Az elektromos áram, valamint az épített stand ( mellékelve),további költséget jelent! Az esemény szünetében nyereményjátékot biztosítunk a nagyszínpadon! A rendezvényen önálló aktivitást végezhet, ami kiemelten megjelenik a rendezvény programjában! Molinói megjelennek az esemény helyszínein, több ponton kihelyezve, (max 16 db)

23 Online, DM megjelenések: Az alábbi weboldalakon, beharangozók, riportok, játék valamint bannerek jelennek meg a rendezvényről az azt megelőző egy hónapban. Ezeken a felületeken a partner logója megjelenik a partnerek között, oldalon De lehetőség van, nyereményjáték és pr anyag elhelyezésére is. ( külön egyeztetés alapján) Több alkalommal az alábbi felületeken elhelyezzük a partner promóciós linkjét, vagy a kért megjelenést És további online felületeken: origo.hu, life.hu, fitbalance.lap.hu, shape,hu, joy.hu, blikk.hu, nso.hu, menshealths.hu, sportolnek.hu, (itt bannerek és pr anyagok is megjelennek) A rendezvényt megelőzően, a folyamatosan bővülő, jelenleg fős adatbázisunk részére hírlevél kerül kiküldésre, amelyben a támogató tetszőleges tartalmú hírlevele jelenik meg. ( 1 alkalom, de önálló hírlevél)

24 Az eseményhez kapcsolódó,egyéb megjelenések: A rendezvényen résztvevők számára kiosztott kb ajándékcsomagban a partner ajándékai, promóciós anyagai ( 1db termék, vagy prospektus, kupon, stb) elhelyezésre kerül! A partner számára a bérelt (nm) területtel arányosan, de minimum 4 darab ingyenes kiállítói belépőt biztosítunk !

25 Sajtótájékoztató: A rendezvényt megelőzően, állófogadással és fitness bemutatóval egybekötött interaktív sajtótájékoztatót tartunk. A sajtótájékoztatón a partner neve és logója az alábbiak alapján jelenik meg: (1 db roll up), a helyszíni kivetítőn ( 2 X 2m ) a támogató neve és logója, termékének fotói, hirdetése, valamint reklámfilmjei folyamatosan vetítésre kerülnek. Ezen felül terméke, vagy ajándékai, a sajtótájékoztatón kiosztásra kerülhet.

26 Galéria

27

28

29

30

31

32

33 Kapcsolat Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését keresse kollégáinkat az alábbi elérhetőségeken: BARA Csaba Marketing vezető Mobil: UNGER-PAPP Kata Marketing-, sales manager Mobil: mail: Web:www.fitbalance.hu, Szpotunk megtekinthető:


Letölteni ppt "A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance."

Hasonló előadás


Google Hirdetések