Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

© 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not be disclosed or reproduced without the prior written.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "© 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not be disclosed or reproduced without the prior written."— Előadás másolata:

1 © 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not be disclosed or reproduced without the prior written consent of Ipsos. iOmnibus Az Ipsos nemzetközi online omnibusza

2 Tartalom 2  iOmnibus: az Ipsos nemzetközi online omnibusza  Minta és módszertan  Kérdéstípusok  Output  Árazás és ütemezés  Ajánlatkérés

3 iOmnibus Az Ipsos nemzetközi online omnibusza

4 iOmnibus - Az Ipsos nemzetközi online omnibusza 4  Az Ipsos Interactive Services (IIS) i:Omnibus szolgáltatása az omnibusz módszertan előnyeit kombinálja az online felmérések gyorsaságával.  Lehetővé teszi a multimédiás megoldások alkalmazását (videó, audió, képek hozzáadása).  1000 fős – egyes országokban 2000 fős – országos reprezentatív minta lekérdezésével folyik hetente (néhány országban hetente kétszer).*  Hozzáférést ad sokrétű szocio-demográfiai adatokhoz.  A mintát az Ipsos saját online paneléből biztosítja.  A kutatásba bevont országok: Belgium, Franciaország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Hollandia, Spanyolország, Svédország Magyarország, Lengyelország, Oroszország, Törökország Kanada USA Brazília, Mexikó, Argentína és hamarosan Chile (n=500) * Magyarországon még nem elérhető a heti kétszeri vagy 2000 fős szolgáltatás

5 Minta & Módszertan

6 Minta és hullámok – Európa 6 Gyakoriság Minta- nagyság MintaSúlyozási szempontokKvóták Franciaország Hetente kétszer 1 000 vagy 2 000 (a pénteki hullámban) 16 – 75 éves Kor, nem, régió, aktív státusz, főbevásárló + társadalmi státusz Kor (5 kategória), nem és régió Nagy-Britannia Németország 16 – 70 éves Kor, nem, régió, aktív státusz, főbevásárló + népsűrűség Belgium 1 000 Kor, nem, régió, aktív státusz, főbevásárló + nyelv Hollandia Olaszország 1 000 vagy 2 000 (a pénteki hullámban) Kor, nem, régió, aktív státusz, főbevásárló Spanyolország 16 – 65 éves Svédország Hetente 1 000 Magyarország Lengyelország Oroszország Törökország 16 – 60 éves Kor (3 kategória), nem és régió

7 Gyakoriság Minta- nagyság MintaSúlyozási szempontokKvóták Kanada Hetente kétszer 1 000 18 - 75 éves Kor, nem, régió, aktív státusz + jövedelem Kor (5 kategória), nem és régió Egyesült Államok 1 000 vagy 2 000 7 Minta és hullámok – Kanada és Egyesült Államok

8 Kérdéstípusok

9 Question units counts per type of question 9 KÉRDÉS TÍPUSASZÁMOLÁS (kérdésegységek, KE) Egyválasztós kérdés / Egyszerű eldöntendő kérdés 1 KE Többválasztós kérdésMinden 10 válaszlehetőség 1 KE Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (soronként/oszloponként egyválasztós) Minden 5 állítás 1 KE Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (soronként/oszloponként többválasztós) Minden 25 bejelölhető elem 1 KE Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (legördülő válaszlehetőségekkel) Minden 15 legördülő elem 1 KE Numerikus1 KE Félig nyitott kérdés (Egyéb, éspedig)1 KE Nyitott kérdés1,5 KE (kódolás nélkül)

10 Kérdéstípusok – Példák (1) 10 KÉRDÉS TÍPUSAPÉLDÁK Egyválasztós kérdés / Egyszerű eldöntendő kérdés Az elmúlt három hónapban milyen mosószert használt a LEGGYAKRABBAN Ön vagy bárki az Önök háztartásában? (Kérjük, csak egy választ jelöljön be!) 1. Mosópor / 2. Folyékony mosószer / 3. Tabletta / 4. Folyékony kapszula / 5. Gél Többválasztós kérdés Dolgozik-e Ön, közvetlen családtagja vagy közeli ismerőse, barátja bármelyik alábbi területen? (Több választ is megjelölhet!) 1. Reklám / 2. Újságírás / 3. Biztosítás / 4. Marketing / 5. Piackutatás / 6. Hajápolással kapcsolatos termékek gyártása vagy árusítása / 7. Egyik sem Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (soronként/oszloponként egyválasztós) Milyen mértékben ért egyet vagy nem ért egyet az alábbi állításokkal ezzel a reklámmal kapcsolatban egy ötfokú skálán, ahol az 5 azt jelenti, hogy „teljes mértékben egyetért”, az 1 pedig azt, hogy „egyáltalán nem ért egyet”? (Kérjük, soronként egy választ jelöljön be!) 1 – egyáltalán nem ért egyet / 2 / 3 / 4 / 5 – teljes mértékben egyetért A reklám valami újat mondott a számomra A reklám zavaros volt A reklám idegesítő volt Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (soronként/oszloponként többválasztós) Az alábbi lista állításokat tartalmaz, amelyek illenek vagy nem illenek különböző kávémárkákra. Kérjük, jelölje minden egyes állításnál, hogy mely márkára illik! (Kérjük, soronként legalább egy választ jelöljön meg!) Márka 1 / Márka 2 / Márka 3 / Márka 4 / Egyik márkára sem illik Magas minőségű márka Olyan márka, amely örömteli pillanatokat juttat az eszembe A legjobb kávé számomra Innovatív márka

11 Kérdéstípusok – Példák (2) 11 KÉRDÉS TÍPUSAPÉLDÁK Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (legördülő válaszlehetőségekkel) Milyen mértékben ért egyet vagy nem ért egyet az alábbi állításokkal ezekkel a reklámokkal kapcsolatban egy ötfokú skálán, ahol az 5 azt jelenti, hogy „teljes mértékben egyetért”, az 1 pedig azt, hogy „egyáltalán nem ért egyet”? (Kérjük, állításonként jelöljön be egy választ!) Reklám 1 / Reklám 2 / Reklám 3 / Reklám 4 / Reklám 5 A reklám valami újat mondott a számomra: Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő A reklám zavaros volt: Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő A reklám idegesítő volt: Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő Numerikus Mennyit fizetett ezért az italért? Kérjük, írja ide a válaszát! 1. ______ forintot 2. Semennyit, ingyen kaptam 3. Nem tudom Félig nyitott kérdés (Egyéb, éspedig) Kérjük, továbbra is gondoljon erre a forró italra! Az alábbiak közül melyik írja le legjobban, hogy mikor fogyasztotta? (Kérjük, csak egy választ jelöljön meg!) 1. Mindig ezt iszom, mielőtt dolgozni kezdek / 2. Reggelihez / 3. Ebédhez 4. Rögtön ebéd után / 5. Vacsorához / 6. Rögtön vacsora után / 7. Tízóraihoz / uzsonnához / 8. A délelőtti szünetben / 9. A délutáni szünetben 10. Egyéb, éspedig: ______________ Nyitott kérdés A termék leírása alapján, amit az imént látott, el tudná mondani, hogy mi tetszett benne? Kérjük, írja ide válaszát! _________________________________________________________________

12 Megkötések hullámonként 12 Kérdésegységek és stimulik Kérdésegységek maximális száma45 Videók maximális száma5 Rádió-szpotok maximális száma15 Képek maximális száma50 Speciális Ipsos modulok (Emoti*Scape, polckép, stb.) használatára nincs lehetőség -

13 Programozás és eredmények

14 14 Dimensions használata. Minden eredmény Dimensions formátumban (a helyi megállapodásnak megfelelően). Programozás és eredmények: Dimensions Sztenderd formátum (megrendelő országtól függően) - DDF+MDD - TripleS -.sav Az ár egy adatfájl set-et tartalmaz. További set (pl. almintára) díj ellenében kérhető. Táblák: kérésre - További díj ellenében - Az igényt ajánlatkéréskor jelezni - Előre definiált fejléccel

15 Árazás és ütemezés

16 Árazás* 16 Magyarország Mintanagyság1 000 Minimum díj hullámonként410 000 forint 1-5 kérdésegység100 000 forint / kérdésegység 6-10 kérdésegység58 000 forint / kérdésegység 11-15 kérdésegység43 000 forint / kérdésegység 16-20 kérdésegység38 000 forint / kérdésegység 21+ kérdésegység33 000 forint / kérdésegység Kedvezmény további hullámokra/országokra: 10% kedvezmény minden további hullámra / országra, ha nincs eltérés a hullámok / országok között (a minimum díjra nem vonatkozik) Táblák9 500 forint / kérdésegység (sztenderd esetben) Stimulik Kép: 3 800 forint Film: 30 000 forint *Az árak az adatbázist tartalmazzák, táblázás, PowerPoint output és elemzés nélkül. Pontos árajánlatot az iomnibushu@ipsos.com címen kérhet.

17 17 Kérdőív: 17 kérdésegység Adatfelvétel Magyarországon: 100 000 x5 + 58 000 x5 + 43 000 x5 + 38 000 x2 = 1 081 000 HUF Árkalkuláció - Példa

18 Ütemezés 18 A fenti ütemezés egy-országos felmérésre vonatkozik Több-országos kutatás esetén előzetesen egyeztetni kell az ütemezést! Pénteki indulás Az IIS értesítése az ország(ok)ról és a KE számáról Kedd 17 óráig Kérdőív (és stimulik) átadása Szerda délig (fordítási igény esetén 1 nappal korábban) Tesztlink elküldése ügyfélnekCsütörtök délig Tesztlink jóváhagyás az ügyfél részéről Péntek délig Adatfelvétel indítása és az output specifikációja Péntek 17 óráig Adatfelvétel zárásaKedd délelőtt Adatok átadásaKedd munkaidő végéig

19 Ajánlatkérés

20  Ajánlatkérését az iomnibushu@ipsos.com címen várjuk.iomnibushu@ipsos.com  Kérjük, hogy ajánlatkérés esetén a következő információkat adja meg:  A kérdezési egységek száma  A vizsgálatba bevont ország(ok) neve  Várható időpont, amikor az Ipsos megkapja az anyagokat  Kódolási igény  Eredmények formátuma (ASCII vagy SPSS adatfile)  Szükség van-e elemzésre 20 iomnibushu@ipsos.com  Ugyanabban az országban, ugyanazon hullámban és azonos témában konkurens márkáktól érkező megkeresések esetén az Ipsos az első (időben korábbi) megrendelést fogadja el.  Ha az egy hullámra vonatkozó maximum kérdezési egységek számát elértük, ügyfeleink kérdőívét átütemezzük azon következő hullámra, amely megfelel számukra.  Az Ipsos sztenderd hetekkel számol (pl. a 27. hét 2013. július 1-jén, hétfőn kezdődik, és 7-ig, vasárnapig tart).

21 Köszönjük!


Letölteni ppt "© 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not be disclosed or reproduced without the prior written."

Hasonló előadás


Google Hirdetések